تکنولوژیهوش مصنوعی

نحوه استفاده از ChatGPT در مک اپل

اگرچه OpenAI یک برنامه رسمی دسکتاپ ندارد، اما هنوز چندین گزینه برای دسترسی آسان و استفاده از ChatGPT در مک خود دارید.

ChatGPT OpenAI، بدون شک، ابزار پیشرو هوش مصنوعی عمومی است. می توانید از آن برای تولید متن، تحقیق و بهبود بهره وری کلی خود استفاده کنید. این ربات روی macOS به خوبی کار می کند و آن را به بهترین ربات چت برای کاربران مک تبدیل می کند.
اما ممکن است تعجب کنید که دقیقا چگونه می توانید از ChatGPT در مک استفاده کنید. خوشبختانه، اگر تا به حال از آن در دستگاه دیگری استفاده کرده اید، نگران نباشید زیرا مراحل یکسان هستند. با این حال، اگر در این زمینه تازه کار هستید، مراحل زیر را دنبال کنید.

چگونه از ChatGPT از طریق مرورگر مک خود استفاده کنید

OpenAI یک برنامه رسمی دسکتاپ ChatGPT برای macOS ارائه نمی دهد. بنابراین، دسترسی به ChatGPT از طریق وب سایت آن در مرورگر شما همچنان بهترین راه برای استفاده از ChatGPT در مک است.

در اینجا نحوه استفاده از ربات چت هوش مصنوعی در مرورگر خود آورده شده است:

  • مرورگر دلخواه خود را باز کنید و chat.openai.com را در نوار آدرس تایپ کنید. سپس کلید Return (یا Enter) را بزنید.

How to Use ChatGPT via Your Mac's Browser

  • اگر از قبل حساب کاربری دارید Log in را انتخاب کنید و اگر ندارید، Sign up را انتخاب کنید.
  • ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید.
  • همچنین، می‌توانید با کلیک روی Continue with Google وارد شوید یا با یک حساب Google ثبت‌نام کنید. این روش سریعتر است و شما را از به خاطر سپردن رمزهای عبور نجات می دهد.

chatgpt-create-your-account-page

  • اگر از Safari استفاده می‌کنید، می‌توانید با کلیک بر روی Continue with Apple، با حساب Apple و Touch ID خود ثبت نام کنید. اگر می خواهید آدرس ایمیل خود را از OpenAI مخفی کنید، این گزینه ایده آل است.

How to Use ChatGPT on a Mac

  • به محض اینکه کارتان تمام شد، می‌توانید به ChatGPT دسترسی پیدا کنید و شروع به تایپ درخواست‌های خود کنید. اگر می‌خواهید چت‌ربات‌های دیگر را کاوش کنید، می‌توانید از مرورگر خود برای دسترسی به گزینه‌های جایگزین ChatGPT نیز استفاده کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا