تکنولوژیهوش مصنوعی

MotoAI جدید لنوو رقیب جدی Google Bard است

چت ربات‌های هوش مصنوعی مکالمه‌ای داغ‌ترین نوآوری فناوری در بازار در حال حاضر هستند و همه می‌خواهند ثابت کنند که می‌توانند یک نوآوری خوب داشته باشند. زمانی که کاربران روش‌های خلاقانه‌ای را که این دستیاران هوش مصنوعی می‌توانند زندگی خود را آسان‌تر کنند، کشف کردند، افرادی مانند ChatGPT و Google Bard را دیده‌ایم که از اینترنت طوفانی می‌کنند. اکنون موتورولا با دستیار شخصی MotoAI جدید خود وارد مسابقه چت ربات هوش مصنوعی محاوره ای می شود.

MotoAI

در Lenovo Tech World 2023، موتورولا چند نوآوری جدید فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرد. قابل توجه ترین MotoAI، یک دستیار شخصی برای رایانه های شخصی و گوشی های هوشمند است. در این مرحله هنوز یک مفهوم نامیده می شود، اگرچه ما برای جزئیات بیشتر در مورد عرضه و پشتیبانی سخت افزاری آن با موتورولا تماس گرفته ایم.

MotoAI یک مدل زبان بزرگ با پایگاه دانش است که گفته می شود با الگوها و کاربردها سازگار است. دارای قابلیت تعامل صوتی و متنی طبیعی است.

موتورولا می‌گوید کاربران می‌توانند با دستیار MotoAI برای پاسخ دادن به سؤالات، پیش‌نویس پیام‌ها، زمان‌بندی وظایف و موارد دیگر تعامل داشته باشند. می‌تواند داده‌ها را پردازش کرده و به صورت محلی روی دستگاه اجرا شود، اگرچه در این اطلاعیه به سخت‌افزار تخصصی (مانند NPU) نیاز نیست.

پایگاه دانش روی دستگاه، الگوها و ترجیحات کاربر را یاد می‌گیرد و آن را پویاتر، شخصی‌تر و مفیدتر می‌کند.

والپیپرهای ساخته شده هوش مصنوعی

 

علاوه بر MotoAI، موتورولا یک مفهوم مدل هوش مصنوعی مولد جدید دارد که به صورت محلی برای تولید تصاویر پس زمینه هوش مصنوعی اجرا می شود. کاربران می توانند تصویری از لباس خود آپلود کنند و مدل هوش مصنوعی چندین والپیپر سفارشی را برای دستگاه آنها ایجاد می کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا