بهترین هاتکنولوژی
موضوعات داغ

بهترین دوربین های مداربسته داخل ساختمان 2024

با پیشرفت فناوری، دوربین‌های مداربسته (CCTV) به یکی از ابزارهای ضروری برای حفظ امنیت خانه و محل کار تبدیل شده‌اند. دوربین‌های مداربسته داخل ساختمان، با قابلیت‌های پیشرفته‌ای همچون رزولوشن بالا، قابلیت دید در شب، و اتصال به شبکه، انتخاب‌های زیادی برای کاربران فراهم می‌کنند. در این مقاله، بهترین دوربین‌های مداربسته داخل ساختمان در سال 2024 را معرفی خواهیم کرد و به بررسی ویژگی‌ها و مزایای هر یک می‌پردازیم.

دوربین مداربسته داخلی Nest Cam (نسل جدید)

رزولوشن بالا و قابلیت دید در شب: Nest Cam با رزولوشن 1080p و قابلیت دید در شب با استفاده از LED‌های مادون قرمز، تصاویر با کیفیتی حتی در تاریکی مطلق ارائه می‌دهد.

اتصال به شبکه: این دوربین قابلیت اتصال به وای‌فای و ذخیره‌سازی ابری را دارد، بنابراین شما می‌توانید از هر کجا و در هر زمان به تصاویر دسترسی داشته باشید.

تشخیص چهره: یکی از ویژگی‌های برجسته این دوربین، قابلیت تشخیص چهره است که می‌تواند افراد آشنا را شناسایی کند و در صورت تشخیص چهره ناشناس، هشدار ارسال کند.

Wyze Cam v3

Wyze Cam v3

این دوربین داخلی/خارجی تقریباً برای هر چیزی از جمله امنیت در فضای باز آماده است. دوربین 1080p مجهز به سنسور نور ستاره ارتقا یافته است که دارای دید در شب تمام رنگی و لنز جدیدی است که می تواند نور بیشتری را در مناطق تاریک ثبت کند.

هر دو سنسور حرکت و صدا برای هشدار وجود دارد و کاربران می توانند مناطق حرکت و سطوح تشخیص را به دقت تنظیم کنند تا از هشدارهای کاذب در یک محیط خاص جلوگیری کنند.

مانند بسیاری از انتخاب‌های ما، Wyze Cam v3 هم با الکسا و هم با دستیار گوگل کار می‌کند و همچنین اگر می‌خواهید با استفاده از دوربین و هشدارهای آن روال‌های پیشرفته‌تری ایجاد کنید، گواهینامه IFTTT را نیز دریافت می‌کند.

برای ذخیره سازی محلی به یک کارت microSD نیاز دارید، اما فضای ذخیره‌سازی ابری 14 روزه رایگان برای ذخیره موقت ویدیوها در مواقعی که دور هستید وجود دارد – یکی از بسته‌های ذخیره‌سازی ابری بهتر در حال حاضر برای دوربین‌های امنیتی موجود است.

Nest Cam indoor/outdoor (battery)

Nest Cam indooroutdoor (battery)

در این جدیدترین دوربین Google، طراحی ساده Nest برخی از فناوری‌های پیشرفته را پنهان می‌کند – یک مدل بی‌سیم که می‌توانید تقریباً در هر مکانی آن را راه‌اندازی کنید. ویدئوی 1080p شامل سازگاری HDR و دید در شب است. صدای دو طرفه برای ارتباط، تشخیص حرکت و یادگیری ماشینی هوشمند در محل کار وجود دارد.

دوربین می‌تواند افراد، حیوانات و وسایل نقلیه را شناسایی کند و اگر به دنبال بسته Nest Aware باشید، حتی می‌تواند چهره‌های آشنا را یاد بگیرد تا بتوانید همه هشدارهای خود را سفارشی کنید. سازگاری Google Assistant مسلم است، اما انتظار نداشته باشید که دوربین‌های Nest با الکسا کار کنند.

Nest Cam (باتری) دارای قابلیت ذخیره تا سه ساعت سابقه مبتنی بر هشدار به صورت رایگان یا بیشتر با اشتراک Aware است. نقطه ضعف تمام فناوری های پیشرفته Google این است که این Nest Cam به طور قابل توجهی گران تر از هر چیزی است که تا کنون در مورد آن صحبت کرده ایم. شما برخی از بهترین ویژگی های موجود را دریافت می کنید، اما باید به همان اندازه که برای مجموعه ای از دوربین های امنیتی دیگر هزینه می کنید، بپردازید.

Blink Indoor Security Cam

Blink Indoor Security Cam

دوربین داخلی 1080p Blink یک نمونه عالی از یک دوربین امنیتی است که برای یک خانه یا تجارت ایده آل است و در عین حال بسیار مقرون به صرفه است. همچنین بی‌سیم است که نصب آن را در هر جایی که می‌خواهید، روی قفسه یا نصب روی دیوار آسان می‌کند.

(توجه: دو باتری لیتیومی وجود دارد که باید به طور دوره‌ای شارژ شوند.) دوربین دارای تشخیص حرکت است که می‌تواند هنگام تشخیص فعالیت و صدای دو طرفه برای صحبت با مهمانان و حیوانات خانگی یا ترساندن مزاحمان، هشدارهایی را به تلفن شما ارسال کند. همچنین با الکسا سازگار است، بنابراین می توانید از آن با دستگاه هایی مانند Echo Shows برای دریافت فید زنده دوربین استفاده کنید.

همچنین توجه داشته باشید که دوربین داخلی Blink دارای یک ماژول Sync 2 است که برای کار با یک درایو فلش USB طراحی شده است تا داده‌هایی را که دوربین ضبط می‌کند ذخیره کند.

بدون طرح اشتراک Blink نمی‌توانید داده‌ها را در فضای ابری ذخیره کنید، بنابراین اگر می‌خواهید کلیپ‌های ویدیویی را بدون پرداخت هزینه ماهانه نگه دارید، ماژول مهم است. در حالی که ما بسته تک دوربینی را انتخاب کردیم، به راحتی می‌توان بسته‌هایی با دوربین‌های اضافی برای تجهیز یک منطقه بزرگ‌تر تهیه کرد.

Arlo Essential Indoor Camera

Arlo Essential Indoor Camera

دوربین امنیتی Arlo Essential Indoor هر آنچه از یک دوربین داخلی ممتاز انتظار دارید را در اختیار شما قرار می دهد. فراتر از فیلم برداری 1080p و دید در شب چشمگیر، می توانید مناطق فعالیت را تنظیم کنید، هشدارهای هوشمند را با Arlo Smart دریافت کنید و به شاتر حریم خصوصی دسترسی داشته باشید.

همچنین دارای یک پایه قابل تنظیم است که پیدا کردن زاویه دید مطلوب برای فضای شما را آسان می کند. همانطور که گویی این کافی نیست، Arlo دارای یک براکت نصب است تا بتوانید آن را روی دیوار یا گوشه اتاق قرار دهید. شما برای این دوربین کمی بیشتر از سایر دوربین های موجود در لیست هزینه خواهید کرد، اما اگر از هزینه های اضافی برایتان مهم نیست، این یک گزینه عالی است.

Blink Mini Pan-Tilt

Blink Mini Pan-Tilt

Blink Mini به خودی خود یک دستگاه محکم است، اگرچه به اندازه سایر دوربین های این لیست توانایی ندارد. اما هنگامی که با Pan-Tilt Mount جفت می شود، به یک محصول خانه هوشمند چشمگیر و یک توصیه آسان تبدیل می شود.

با توانایی ضبط فیلم 1080p، مناطق حرکتی قابل تنظیم، هشدارهای هوشمند و گزینه چرخش از راه دور برای پوشش تمام گوشه‌های خانه، تعداد کمی از دوربین‌های داخلی این نوع تطبیق‌پذیری را ارائه می‌دهند. قاب مینی پان شیب Blink تنها پس از دیدن برچسب قیمت مقرون به صرفه خود چشمگیرتر می شود.

این یک شاتر حفظ حریم خصوصی داخلی ندارد، اما این یک ناراحتی جزئی برای دستگاهی است که به خوبی گرد است.

Ring Stick Up Cam Pro

Ring Stick Up Cam Pro

Ring Stick Up Cam Pro یک دستگاه قدرتمند است که برای استفاده در محیط های داخلی و خارجی ساخته شده است. اگر از آن در داخل استفاده می کنید، نصب آن به سادگی شارژ کردن باتری آن و قرار دادن آن روی میز است.

اگر ترجیح می دهید آن را روی دیوار خود قرار دهید، یک صفحه نصب نیز به همراه دارد. به لطف فیلمبرداری 1080p HDR، تصاویر چشمگیر هستند و به لطف دید در شب رنگی، در شرایط کم نور به خوبی کار می کند.

و مانند اکثر محصولات Ring، اعلان‌های بی‌درنگ، گزینه تنظیم مناطق حریم خصوصی و امکان همگام‌سازی آسان با بقیه دستگاه‌های Ring را ارائه می‌دهد.

یک نکته کوچک که باید در مورد Ring Stick Up Cam Pro در نظر داشت اندازه آن است. برخلاف دوربین کوچک Wyze Cam v3 یا Arlo Essential Indoor Camera، Stick Up Cam Pro در قسمت بزرگتر قرار دارد.

با ارتفاع کمی بیش از شش اینچ و عرض کمی کمتر از سه اینچ، فضای نسبتاً زیادی را اشغال می کند. همچنین دارای شاتر حریم خصوصی داخلی نیست، اگرچه می توانید با فعال کردن حالت Home به راحتی تشخیص حرکت را خاموش کنید. جدای از این ویژگی‌ها، Ring Stick Up Cam Pro یک دوربین درجه یک است که در هر نقطه از خانه شما به خوبی کار می‌کند.

 

نتیجه‌گیری

انتخاب بهترین دوربین مداربسته داخل ساختمان بستگی به نیازها و بودجه شما دارد. Nest Cam با تشخیص چهره و کیفیت تصویر بالا، Arlo Pro 4 با کیفیت تصویر 2K و بدون سیم، Eufy Security 2K با هزینه‌های کم و حفاظت از حریم خصوصی، و Ring Indoor Cam با نصب آسان و اتصال به الکسا، هر کدام مزایای خاص خود را دارند. در نهایت، بررسی ویژگی‌ها و مقایسه این دوربین‌ها به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را برای امنیت داخلی خود داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا