بهترین هاتکنولوژی
موضوعات داغ

بهترین تبدیل های HDMI سال 2023

تبدیل های HDMI مشکل برخی از تلویزیون ها را حل می کنند – نداشتن پورت های HDMI کافی. با یک سوئیچ HDMI، می توانید تعداد کل پورت های HDMI را بدون کاهش کیفیت به تلویزیون های خود اضافه کنید. سوئیچ HDMI همچنین می‌تواند در راه‌اندازی رایانه یا اتاق رسانه مفید باشد.

در تبدیل های HDMI به دنبال چه چیزی باشید

هنگام جستجوی سوئیچ HDMI، ابتدا باید تعداد اتصالات HDMI را در نظر بگیرید. به تعداد پورت های ورودی HDMI تلویزیون خود نگاه کنید، تعداد دستگاه های ورودی HDMI را بشمارید و در نظر بگیرید که چه تعداد پورت اضافی را می خواهید برای دستگاه های آینده خریداری کنید.

برای اکثر افراد، یک سوئیچ HDMI با چهار ورودی و یک خروجی (که در لیست محصولات به صورت 4×1 نوشته شده است) کافی است. این امکان را به شما می‌دهد که یک استیک استریم، یک کنسول بازی، یک پخش‌کننده Blu-ray و یک دستگاه اضافی به طور همزمان از طریق سوئیچ به تلویزیون شما وصل شوند.

اگر به دنبال دستگاهی هستید که بتواند عکس این کار را انجام دهد – یک ورودی بگیرید و آن را در چندین خروجی نمایش دهید – به یک تقسیم کننده HDMI نیاز دارید، نه یک سوئیچ HDMI. یا اگر به دنبال چیزی با چندین پورت ورودی و خروجی هستید، باید به دنبال یک ماتریس HDMI باشید که ویژگی‌های یک سوئیچ HDMI و یک تقسیم کننده HDMI را ترکیب کند.

هنگامی که متوجه شدید که به یک سوئیچ HDMI نیاز دارید و ایده ای در مورد تعداد پورت ورودی لازم دارید، وقت آن است که به وضوح مورد نظر، نرخ فریم و ویژگی های خاص خود فکر کنید.

بهترین تبدیل های HDMI سال 2023

سوئیچ های HDMI وجود دارند که فقط از وضوح 1080p پشتیبانی می کنند، اما ما هیچ کدام را در لیست خود نداریم زیرا گزینه های 4K به همان اندازه مقرون به صرفه هستند و بسیاری از تلویزیون های مدرن از 4K پشتیبانی می کنند. اگر تلویزیون 8K دارید، برخی از سوئیچ ها از این وضوح بالا پشتیبانی می کنند.

با توجه به نرخ فریم، اکثر سوئیچ های HDMI 4K در 30 هرتز یا 60 هرتز ارائه می دهند. اگر فقط قصد استریم رسانه را دارید، نرخ تازه سازی 30 هرتز خوب است، اما اگر می خواهید بازی کنید، نرخ تازه سازی نرم تر 60 هرتز توصیه می شود.

همه گزینه‌های موجود در لیست ما از نرخ تازه‌سازی 60 هرتز پشتیبانی می‌کنند، زیرا این افزایش قیمت نسبت به گزینه‌هایی که از 30 هرتز پشتیبانی می‌کنند، زیاد نیست. حتی می‌توانید روی یک سوئیچ HDMI که از 4K با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند، مانند سوئیچ HDMI Kinivo در لیست ما، استفاده کنید.

مهم است که توجه داشته باشید که همه دستگاه‌های شما باید همان وضوح و نرخ فریمی را که می‌خواهید به دست آورید پشتیبانی کنند. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید از یک سوئیچ HDMI برای پخش بازی‌ها و پخش رسانه در تلویزیون خود با وضوح 4K و نرخ تازه‌سازی 60 هرتز استفاده کنید، کنسول، دستگاه پخش جریانی، سوئیچ و کابل HDMI و تلویزیون شما همگی باید این قابلیت را داشته باشند. پشتیبانی از 4K@60Hz.

اگر تلویزیون شما فقط از 1080p پشتیبانی می کند، خرید یک سوئیچ HDMI که از 4K پشتیبانی می کند نمی تواند باعث شود تلویزیون شما وضوح 4K تولید کند. به طور مشابه، خرید یک سوئیچ HDMI که از 1080p پشتیبانی می کند تا با تلویزیون 4K خود استفاده کنید، رزولوشن را کاهش می دهد و تنها یک تصویر 1080p در تلویزیون شما تولید می کند.

بهترین تبدیل HDMI به طور کلی: SGEYR 5×1 4K@60Hz سوئیچ HDMI

بهترین سوئیچ HDMI به طور کلی SGEYR 5x1 4K@60Hz سوئیچ HDMI

مزایا معایب
✓ پنج ورودی HDMI 2.0 (پشتیبانی از 4K@60Hz) ✗ همراه با آداپتور برق AC (که لازم است)
✓ می تواند به صورت دستی یا از طریق کنترل از راه دور جابجا شود
✓ بدنه فلزی فشرده و بادوام
✓ از سوئیچینگ خودکار پشتیبانی می کند

برای اکثر افراد، سوئیچ SGEYR HDMI پورت های ورودی زیادی را با قیمت عالی ارائه می دهد. پنج ورودی HDMI 2.0 و یک خروجی HDMI 2.0 وجود دارد که همگی از وضوح 4K در 60 هرتز، HDCP 2.2، HDR و Dolby Vision پشتیبانی می کنند. می‌توانید با دکمه‌ای روی دستگاه، از روی کاناپه با کنترل از راه دور همراه یا از طریق تعویض خودکار، به سرعت بین دستگاه‌های متصل جابه‌جا شوید.

شایان ذکر است که برخی از دستگاه‌ها به طور پیش‌فرض از سوئیچ خودکار پشتیبانی نمی‌کنند، مانند Apple TV، Xbox One، PS5 و Roku. اگر دستگاه شما از سوئیچینگ خودکار پشتیبانی می کند، این بدان معناست که سوئیچ SGEYR به طور خودکار روشن شدن آن را تشخیص می دهد و بلافاصله به آن ورودی خاص سوئیچ می کند.

سوئیچ HDMI SGEYR بسیار جمع و جور است و ابعاد آن فقط 5.8 x 2.4 x 0.8 اینچ است و بدنه آن از مواد فلزی بادوام ساخته شده است. همچنین مجهز به کانکتورهای HDMI با روکش طلای 24 عیار برای افزایش طول عمر کلی پورت‌های آن است.

برخی از بررسی‌های آمازون بین سال‌های 2020 و اوایل سال 2022 اشاره می‌کنند که این سوئیچ HDMI با آداپتور برق AC عرضه نمی‌شود. با این حال، بررسی‌های اخیر به این موضوع اشاره نکرده‌اند، و فهرست آمازون می‌گوید که با آداپتور برق 5 ولت DC عرضه می‌شود، بنابراین آداپتور برق متناوب از دست رفته نباید مشکلی ایجاد کند. با این حال، مطمئن شوید که دوباره چک کنید!

قیمت 40 دلار در آمازون

 

بهترین تبدیل HDMI مقرون به صرفه: پیوندهای avedio 3×1 4K@60Hz سوئیچ HDMI

Best Budget HDMI Switch avedio links 3x1 4K@60Hz HDMI Switch

مزایا معایب
✓ پشتیبانی از HDMI 2.0 (4K@60Hz) ✗ ممکن است سه ورودی برای برخی کافی نباشد
✓ گزینه 4K مقرون به صرفه ✗ بدون ریموت؛ فقط می تواند ورودی ها را به صورت دستی تغییر دهد
✓ بدون نیاز به منبع تغذیه خارجی ✗ بدون پشتیبانی از سوئیچینگ خودکار

 

اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید و سه دستگاه یا کمتر برای اتصال به تلویزیون یا مانیتور خود دارید، این سوئیچ HDMI پیوندهای صوتی را بررسی کنید. هر سه پورت HDMI از فناوری 2.0 پشتیبانی می کنند، به این معنی که تا زمانی که دستگاه شما از 4K@60Hz پشتیبانی می کند، می توانند خروجی با وضوح 4K در 60 هرتز را پشتیبانی کنند.

این سوئیچ HDMI از فناوری های HDCP 2.2، HDR، Dolby Vision و Dolby Atmos نیز پشتیبانی می کند. هیچ کنترل از راه دور برای تعویض ورودی‌ها از راه دور وجود ندارد، و تعویض خودکار پشتیبانی نمی‌شود، بنابراین باید ورودی‌های خود دستگاه را به‌صورت دستی تغییر دهید.

سوئیچ HDMI avedio Links با استفاده از مواد آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که بادوام است و به دفع گرما کمک می کند. این یک دستگاه مربع کوچک است که فضای زیادی را در پایه تلویزیون شما اشغال نمی کند و ابعاد آن 7.7 x 7.3 x 1 اینچ است. و دیگر نیازی به یافتن فضای دیگری در نوار برق خود برای آداپتور دیواری نخواهید داشت زیرا سوئیچ HDMI پیوندهای avedio تمام انرژی مورد نیاز خود را از دستگاه های ورودی شما دریافت می کند.

قیمت 18 دلار در آمازون

بهترین تبدیل HDMI برای 4K: سوئیچ HDMI Kinivo 4×1 4K@120Hz

بهترین سوئیچ HDMI برای 4K سوئیچ HDMI Kinivo 4x1 4K@120Hz

مزایا معایب
✓ چهار ورودی HDMI 2.1 که از 4K@120Hz (یا 8K@60Hz) پشتیبانی می کنند ✗ گرانتر از گزینه های 4K@60Hz
✓ می تواند ورودی ها را به صورت دستی یا از راه دور تغییر دهد ✗ سیگنال کنترل از راه دور موجود می تواند مشکل ساز باشد
✓ پشتیبانی از سوئیچینگ خودکار (و غیرفعال کردن سوئیچینگ خودکار)
✓ ساخت بادوام با اتلاف حرارت عالی

 

برای استفاده حداکثری از تنظیمات 4K خود، سوئیچ 8K HDMI Kinivo را پر کنید. این سوئیچ از چهار ورودی HDMI 2.1 پشتیبانی می کند که می تواند سیگنالی با وضوح 8K در 60 هرتز را کنترل کند، که برای محافظت از راه اندازی شما در آینده عالی است.

اگر سیگنالی با وضوح 4K نمایش می‌دهید، می‌توانید با این سوئیچ HDMI با فرکانس 120 هرتز این کار را انجام دهید، تا زمانی که دستگاه‌های ورودی شما از 4K@120 هرتز پشتیبانی می‌کنند.

این سوئیچ HDMI علاوه بر پشتیبانی از تصویر صاف 4K، از فناوری‌های HDR 10+، Dolby Vision و HDCP 2.3 پشتیبانی می‌کند. کانکتورهای HDMI برای طول عمر بیشتر با روکش طلای 24 عیار ساخته شده اند و خود دستگاه سوئیچ در یک پوسته آلیاژ آلومینیومی قرار گرفته است که به دفع گرما کمک می کند.

از آنجایی که این دستگاه به همان اندازه قدرتمند است، به طرز شگفت انگیزی کوچک است و تنها 5.8 x 4 x 3.2 اینچ است.

می‌توانید با فشار دادن دکمه‌ای روی دستگاه، با استفاده از کنترل از راه دور همراه یا بهره‌مندی از پشتیبانی از سوئیچ خودکار داخلی، بین چهار ورودی جابه‌جا شوید. اگر با اصطلاح «سوئیچینگ خودکار» آشنا نیستید، فقط به این معنی است که وقتی یک دستگاه ورودی را روشن می‌کنید، سوئیچ به طور خودکار تشخیص می‌دهد که کدام دستگاه ورودی تازه روشن شده است و با آن تعویض می‌کند. برخی از دستگاه‌ها مانند دستگاه‌های Roku، Apple TV، PS5 یا Xbox One به‌طور بومی از تعویض خودکار پشتیبانی نمی‌کنند.

قیمت 85 دلار در آمازون

بهترین سوئیچ HDMI برای نمایشگرهای چندگانه: FERRISA 4×2 4K@60Hz HDMI Matrix

Best HDMI Switch for Multiple Displays FERRISA 4x2 4K@60Hz HDMI Matrix

مزایا معایب
✓ چهار ورودی HDMI 2.0 که از 4K@60Hz پشتیبانی می کنند ✗ برای بیش از دو نمایشگر مناسب نیست
✓ دو خروجی HDMI 2.0 با استخراج صدا ✗ تعویض خودکار می تواند کند باشد
✓ از تغییر خودکار و کاهش مقیاس پشتیبانی می کند
✓ می توان آن را به صورت دستی یا از طریق کنترل از راه دور تغییر داد
✓ دارای خروجی صوتی نوری و جک هدفون

 

ماتریس HDMI FERRISA راه حل مناسبی است اگر به دنبال چیزی هستید که بتواند چندین ورودی را به طور همزمان مدیریت کند و یکی از آن ورودی ها را همزمان به دو نمایشگر ارسال کند. چهار ورودی HDMI 2.0 از سیگنال 4K@60Hz و دو خروجی HDMI 2.0 از وضوح و نرخ فریم یکسان و همچنین استخراج صدا پشتیبانی می کنند. می توانید هدفون را از طریق جک 3.5 میلی متری یا خروجی صدای نوری وصل کنید.

جابه‌جایی بین دستگاه‌های ورودی و خروجی آسان است، چه از دکمه‌های روی ماتریس استفاده کنید، چه از راه دور همراه یا پشتیبانی از سوئیچ خودکار. ماتریس FERRISA همچنین از فناوری‌های HDR 10، HDCP 2.2، Dolby Atmos و Dolby Digital پشتیبانی می‌کند. در ابعاد 7.5 x 2.7 x 1 اینچ، فضای زیادی را روی پایه تلویزیون شما اشغال نخواهد کرد.

مهمتر از همه، ماتریس HDMI FERRISA از کاهش مقیاس پشتیبانی می کند. این بدان معنی است که اگر یک صفحه نمایش با حداکثر وضوح 1080p و دیگری با وضوح حداکثر 4K داشته باشید، این ماتریس به طور خودکار هر دو نمایشگر را به 1080p کاهش نمی دهد، مانند بسیاری از دستگاه های ماتریسی. در عوض، هر صفحه نمایش حداکثر وضوح خود را در حالی که همان سیگنال را از یک ورودی دریافت می کند، نمایش می دهد.

قیمت 54 دلار در آمازون

بهترین شکاف HDMI: شکاف HDMI OREI 1×4 4K@60Hz

بهترین شکاف HDMI شکاف HDMI OREI 1x4 4K@60Hz

مزایا معایب
✓ پشتیبانی از چهار خروجی HDMI 2.0 (4K@60Hz) ✗ برای کسانی که به چندین ورودی برای یک خروجی نیاز دارند مناسب نیست
✓ مجهز به کاهش مقیاس ✗ برخی از کاربران مشکلات سیگنال را گزارش می کنند
✓ اکثر کاربران کمترین تاخیر سیگنال و عملکرد 4K را گزارش می کنند
✓ راه اندازی و استفاده آسان

 

اگر می خواهید سیگنالی را از یک دستگاه ورودی به بیش از یک نمایشگر ارسال کنید، این تقسیم کننده OREI را بررسی کنید. این بهترین تقسیم‌کننده HDMI برای اکثر افراد است، چه بخواهید سیگنال کابلی خود را در چندین تلویزیون در سراسر خانه نشان دهید یا یک منوی دیجیتال را در نقاط مختلف رستوران خود قرار دهید.

اسپلیتر 1×4 OREI دارای یک ورودی HDMI 2.0 و چهار خروجی HDMI 2.0 است که همگی از وضوح 4K در 60 هرتز پشتیبانی می کنند. با همه دستگاه‌های HDMI سازگار است و از HDCP 2.2، Dolby-AC3 و صدای اصلی Dolby TrueHD/DTS-HD پشتیبانی خواهید کرد.

با ابعاد 5.9 x 2.4 x 0.8 اینچ، فوق العاده جمع و جور و سبک وزن است.

این تقسیم‌کننده از کاهش مقیاس نیز پشتیبانی می‌کند، بنابراین اگر یک صفحه نمایش 4K و سه نمایشگر 1080p دارید، حداکثر وضوح را در صفحه نمایش 4K خود دریافت خواهید کرد و به طور خودکار ویدیو را به حداکثر 1080p در سه نمایشگر دیگر کاهش می‌دهد.

برخی از تقسیم‌کننده‌ها کمترین وضوح ممکن را در بین همه خروجی‌ها تشخیص می‌دهند و آن رزولوشن پایین را با همه نمایشگرها بدون توجه به اینکه هر کدام واقعاً می‌توانند پشتیبانی کنند، مطابقت می‌دهند.

قیمت 35 دلار در آمازون

سوالات متداول

تفاوت بین تبدیل HDMI و اسپلیتر HDMI چیست؟

یک سوئیچ HDMI دارای چندین ورودی است که می تواند در یک خروجی نمایش داده شود، در حالی که یک تقسیم کننده HDMI دارای یک ورودی است که می تواند در چندین خروجی نمایش داده شود. برای اطلاعات بیشتر، راهنمای ما در مورد سوئیچ های HDMI در مقابل تقسیم کننده های HDMI را بررسی کنید.

آیا استفاده از تبدیلHDMI کیفیت تصویر را کاهش می دهد؟

بستگی به تمام دستگاه های شما دارد. HDMI یک سیگنال دیجیتال است، بنابراین مانند سیگنال‌های آنالوگ کاهش نمی‌یابد، اما کیفیت تصویر شما فقط به وضوح دستگاه با کمترین کیفیت تصویر شما خواهد بود. اگر تلویزیون شما قادر به رزولوشن 4K باشد و سوئیچ HDMI فقط با کیفیت 1080p خریداری کنید، تلویزیون شما فقط می‌تواند تصویر 1080p با کیفیت پایین‌تری را نمایش دهد.

چه زمانی باید از تبدیل HDMI استفاده کنم؟

هنگامی که چندین دستگاه ورودی (کنسول، استریم استیک، پخش کننده Blu-ray/DVD) دارید که می خواهید به تلویزیون، رایانه یا نمایشگر دیگری متصل کنید، و دستگاه خروجی شما HDMI کافی ندارد، سوئیچ HDMI مفید است. پورت ها

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا