بهترین هاتکنولوژی
موضوعات داغ

راهنمای خرید بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل 2024

اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین ابزارهای تکنولوژی در زندگی روزمره ما هستند. این اسپیکرها به دلیل راحتی استفاده، قابلیت حمل آسان و کیفیت صدای بالا، به یکی از لوازم جانبی ضروری برای علاقه‌مندان به موسیقی و صدا تبدیل شده‌اند. در این مقاله به معرفی برخی از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل خواهیم پرداخت که در سال‌های اخیر توانسته‌اند توجه کاربران و کارشناسان را به خود جلب کنند.

بهترین مارک اسپیکر بلوتوثی و فلش خور

Tribit StormBox Micro 2

بهترین مارک اسپیکر بلوتوثی و فلش خور

اگر فقط به دنبال یک اسپیکر فوق‌العاده قابل حمل می‌گردید که بتواند صدای مناسبی را از بین ببرد، Tribit StormBox Micro 2 کاملاً مناسب است.

اگر فقط به دنبال بلندگوی کوچکی هستید که بتواند صدای مناسبی را از بین ببرد، Tribit StormBox Micro 2 کاملاً مناسب است. کیفیت صدا در اینجا خوب است. از نظر وفاداری متمایز نیست، اما صدایی که از این اسپیکر کوچک مقرون به صرفه دریافت می‌کنید، آن را به انتخاب خوبی تبدیل می‌کند.

اگر با دوچرخه خود در خارج از منزل غوطه ور می شوید یا در پارک سرد می شوید، به هر حال معمولاً بیشتر مربوط به قابلیت حمل و حجم است. بند لاستیکی عقب روی چیزهای نسبتاً نازکی مانند کمربند، کوله پشتی و دسته دوچرخه به خوبی کار می کند.

در حالی که این اسپیکر کوچک و مقرون به صرفه است، از شارژ USB-C برای دستگاه‌های شما در کوتاه‌مدت پشتیبانی می‌کند و می‌توانید دو عدد از آنها را به صورت بی‌سیم برای حالت مهمانی یا صدای استریو وصل کنید. همچنین از دستیارهای صوتی برای کاربران iOS و اندروید پشتیبانی می کند.

Soundcore Motion 300

بهترین اسپیکر خانگی ارزان

Motion 300 مقرون‌به‌صرفه خروجی 30 وات روشن و پرنور ارائه می‌دهد، دارای رتبه IPX7 است و با برنامه همراه Anker کار می‌کند.

Soundcore اخیراً برخی از بلندگوهای بسیار توانمند را منتشر کرده است و یکی از جدیدترین آنها یک پرتابل شخصی با کیفیت است. Motion 300 از انواع مختلف است، اما 30 وات خروجی قوی و روشن ارائه می دهد.

دارای رتبه IPX7 است تا بتواند کمی آب را تحمل کند و با برنامه Anker Soundcore کار می کند که امکان سفارشی سازی نسبتاً مناسب از تنظیمات EQ تا روشنایی دکمه را فراهم می کند. همچنین از صدای با وضوح بالا با استفاده از کدک LDAC برای کاربران اندروید با یک دستگاه سازگار پشتیبانی می کند.

اندازه و محدوده فرکانس Motion 300 به میزان زیادی اجازه باس را نمی دهد، اما نسبتاً بلند و تند است، به خصوص هنگامی که سطوحی برای بازتاب دارد. Soundcore حتی محدوده فرکانس بالای خود را تا 40 کیلوهرتز افزایش داده است، و در حالی که کاربرد آن قابل بحث است، Motion 300 در طیف رده بالا صدای واضحی دارد . همچنین می‌توانید صدای تطبیقی ​​را فعال کنید، که به بهینه‌سازی صدای آن بسته به جهت بلندگو (در پشت، ایستادن یا آویزان شدن از بند قابل جابجایی دکمه‌دار آن) کمک می‌کند.

طراحی اسپیکر یک سبک بد بو و شیک ماشین اداری را ادغام می‌کند، از نمای بیرونی لکه‌دار و لکه‌دار تا جلوپنجره فلزی و آرم‌دار. وزن 1.7 پوندی و اندازه کیف کلاچ آن باعث می شود که به جای آویزان شدن از کوله پشتی یا دسته دوچرخه به عنوان یک کیف دستی یا قرار دادن در کیف شما بهتر باشد. در نهایت، صدایی عالی در یک بسته کوچک با ویژگی‌هایی که می‌توانید مطابق میل خود تغییر دهید، با قیمتی نزدیک به 80 دلار دریافت می‌کنید.

UE Wonderboom 3

بهترین اسپیکر بلوتوثی کوچک

UE Wonderboom 3 یک دستگاه قابل حمل کوچک و در عین حال قدرتمند است که بزرگترین صدا را در محدوده اندازه خود ارائه می دهد که ما آزمایش کردیم.

Ultimate Ears Wonderboom 3 یک دستگاه قابل حمل کوچک و در عین حال قدرتمند است که بزرگترین صدا را در محدوده اندازه خود ارائه می دهد که ما آزمایش کردیم. این هنوز هم یک بلندگوی کوچک بشکه ای شکل و بامزه با بند کوچکی است که احتمالاً به یک کارابین برای کمک به اتصال آن به بیشتر چیزها نیاز دارد.

اما این مدل به روز شده شامل چند رنگ جدید روشن، یک ساعت عمر باتری اضافی و برد بی سیم بهبود یافته است. با رتبه IP67 در بالای دوام تست سقوط پنج فوتی این شرکت، می تواند تقریباً در همه جا همراه شما باشد و برای گفتن داستان زنده بماند.

کیفیت صدا برای آنچه در این مقیاس و محدوده قیمتی انتظار دارید به اندازه کافی قوی و روشن است. اگرچه هیچ پشتیبانی یا اتصال برنامه ای با بقیه بلندگوهای Ultimate Ears وجود ندارد، می توانید به راحتی آن را با بلندگوهایی مانند Wonderboom 2 یا Megaboom 3 برای صدای استریو جفت کنید. همچنین یک دکمه حالت بیرونی در پایین وجود دارد که برد متوسط ​​و بالا را برای کمک به انتقال صدا در مسافت بیشتری افزایش می دهد.

Soundcore Motion+

بهترین مارک اسپیکر حرفه ای

این گوه غیر توصیفی از یک بلندگوی بی سیم به راحتی می تواند زیر رادار شما بلغزد، اما ارزش گوش دادن را دارد. این خروجی روشن و بیس دارد که با پشتیبانی Qualcomm aptX برای صدای با وضوح بالا کمک می کند.

این گوه غیر توصیفی از یک بلندگوی بی سیم به راحتی می تواند زیر رادار شما بلغزد، اما ارزش گوش دادن را دارد. این خروجی روشن و بیس دارد که با پشتیبانی Qualcomm aptX برای صدای با وضوح بالا کمک می کند.

این دستگاه Anker Soundcore دارای ساختار محکم و کمی سنگین با جلوپنجره بلندگوی جلوی فلزی، بیرونی لاستیکی نرم (که اثر انگشت چرب شما را دوست دارد) و مقاومت IPX7 در برابر آب دارد. در حالی که سبک ترین یا قابل حمل ترین نیست، صدای خوبی دارد، به خصوص نسبت به قیمت. به علاوه این برنامه سفارشی‌سازی EQ را ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید مطابق میل خود تنظیم کنید.

همچنین یک ورودی 3.5 میلی متری aux برای اتصالات سیمی وجود دارد. این اتفاقی است، زیرا متوجه شدیم که این بلندگوی کوچک به‌عنوان یک مینی نوار صوتی جایگزین به خوبی کار می‌کند و ورودی سیمی یک اتصال بی‌خطر ارائه می‌دهد.

JBL Flip 6

بهترین اسپیکر برای فضای باز

JBL’s Flip 6 برای کیفیت کلی، دوام و حجم صدا با توجه به اندازه آن، شایسته امتیاز بالایی است.

JBL’s Flip 6 با توجه به اندازه آن، برای کیفیت کلی، دوام و حجم صدا شایسته امتیاز بالایی است و این ویژگی ها آن را به بهترین بلندگوی JBL برای اکثر افراد تبدیل می کند.

مانند بسیاری از بلندگوهای JBL، دامنه دینامیکی خوبی از کم‌ترین تا بلندی‌های واضح با نوک صدا به سمت ثبات‌های بالاتر دارد. شکل استوانه ای آن به خوبی در کناره یا حتی در انتهای آن ایستاده عمل می کند تا فضای میز صرفه جویی شود. دارای یک بند قابل حمل (یا آویزان) و دکمه های برجسته است که می توانید در تاریکی آن را تشخیص دهید.

برنامه JBL Portable به شما یک EQ 3 بانده می دهد تا در صورت تمایل، پروفایل صدا را سفارشی کنید و اگر دو بلندگوی Flip 6 دارید، می توانید آنها را به صورت یک جفت استریو اجرا کنید. اگر مجموعه‌ای از دستگاه‌های مختلف JBL با قابلیت PartyBoost را در اختیار دارید، می‌توانید چندین بلندگو را برای صدایی بزرگ‌تر وصل کنید.

Bose SoundLink Flex

Bose SoundLink Flex

در حالی که هنوز یک پرکننده اتاق نیست، این اسپیکر ظرافتی روشن و پویا را به آهنگ های شما ارائه می دهد، همراه با مقدار قابل توجهی باس برای اندازه آن.

در حالی که Bose SoundLink Micro 99 دلاری نصف اندازه است، ما متوجه شدیم که اگر با SoundLink Flex معامله کنید، قطعا ارزش 50 دلار اضافی را دارد . در حالی که این اسپیکر هنوز یک پرکننده اتاق نیست، ظرافت پویا و روشنی را به آهنگ های شما ارائه می دهد، همراه با مقدار قابل توجهی باس برای اندازه آن.

این شبیه به مقیاس یک کیف کلاچ کوچک است، با یک بند بسیار کوچک برای آویزان کردن از نوع کارابین. بیشتر قسمت بیرونی با سیلیکون لمسی نرم پوشانده شده است، به جز شبکه های بلندگوی فولادی با پوشش پودری. مانند سایر اسپیکرها در این محدوده، این اسپیکر دارای رتبه IP67 است بنابراین می تواند عناصر را کنترل کند و صدای خوبی در انجام آن داشته باشد.

راه‌اندازی و اتصال به بلندگو باید از داخل اپلیکیشن Bose Connect انجام شود. همچنین می‌توانید پیام‌های صوتی را خاموش کنید (که می‌تواند آزاردهنده شود) و با بلندگوهای مشابه برای حالت مهمانی یا استریو جفت شود.

 

 

عواملی که باید قبل از خرید یک اسپیکر بلوتوث قابل حمل در نظر بگیرید

مقاومت در برابر شرایط آب و هوا

رتبه‌بندی IP (محافظت از ورود) نشانگرهای الفبایی هستند که اغلب در برگه مشخصات محصول مشاهده می‌کنید و مقاومت آزمایش شده یک محصول را در برابر اجسام جامد  و آب تعریف می‌کنند.

معمولاً ترکیبی از دو عدد است که اولی نشان دهنده ورود جسم جامد و دومی آب است. حالت اول از 0 (بدون حفاظت) به 6 (ضد گرد و غبار) می رسد. درجه مقاومت در برابر آب از 0 (بدون حفاظت) به 9 (محافظت در برابر غوطه وری و جت های فشار بالا) می رسد. وقتی از X به جای عدد استفاده می شود، به این معنی است که محصول برای مقاومت آزمایش نشده است. اگر ضد آب باشد، ممکن است مقداری مقاومت ذاتی در برابر مواد جامد داشته باشد، اما هیچ تضمینی وجود ندارد.

IP67 یک امتیاز رایج این روزها است که نشان دهنده بلندگوهای بسیار مقاوم و بالقوه ناهموار مناسب برای ماجراجویی در فضای باز است. اینها برای غوطه ور شدن سریع در استخر یا وان ایمن هستند و در زیر باران یا زیر دوش باید بیش از حد خوب باشند. آنها همچنین گزینه های خوبی برای ساحل، زمین بازی و سایر محیط های ناهموار هستند.

علاوه بر این، بلندگوهای دارای پورت و رتبه بالا اغلب شامل یک پوشش محکم روی درگاه های شارژ یا کمکی می شوند. اگر قصد استفاده از پورت ها را دارید، ممکن است توانایی رتبه بندی محصول در دفع عناصر را محدود کند.

رتبه IP و همچنین نحوه استفاده از بلندگوی بلوتوث خود را در هنگام تصمیم گیری در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر بیشتر از آن در داخل خانه استفاده می کنید، ممکن است ارزش خرید یک مدل صدای بهتر با رتبه IP پایین تر را داشته باشد.

عمر باتری

 

تمرکز این راهنما بر روی بلندگوهای بلوتوث قابل حمل است، و در حالی که “قابل حمل” می تواند یک اصطلاح نسبی باشد، این دستگاه ها عموما برای افرادی هستند که احتمالاً خود را از پریز برق دور می بینند. این روزها، حدود 12 ساعت زمان اجرا به نظر می رسد پایه باشد، اما بدیهی است که هر چه عمر باتری بیشتری از یک بلندگو داشته باشید، بهتر است.

با این حال، هنگام نگاه کردن به مشخصات باتری مراقب باشید، زیرا آنها اغلب حداکثر زمان اجرا (حداکثر x مقدار ساعت) را ذکر می کنند. این معمولاً به این معنی است که آنها در حجم کم تا متوسط ​​تست شده اند.

اگر آهنگ های خود را با صدای بلند دوست دارید، اغلب ممکن است زمان استفاده مورد انتظار را به نصف یا بیشتر کاهش دهد. خوشبختانه، برخی از تولیدکنندگان نیز ساعات مورد انتظار عمر باتری را در صورت استفاده با حجم کامل فهرست می کنند و شفافیت قابل قدردانی است.

به‌علاوه، اگر بلندگوی بلوتوث شما اتصال وای‌فای هم دارد، معمولاً برای عملکرد همیشه روشن طراحی شده‌اند. بر خلاف بلندگوهای بلوتوث معمولی که پس از مدت کوتاهی بدون استفاده به خواب می روند، این بلندگوها معمولاً بیدار می مانند (برای گوش دادن به دستورات شما) و به آرامی باتری را تمام می کنند.

اگر خارج از منزل هستید، باید به خاطر داشته باشید که وقتی از این بلندگوها استفاده نمی کنید، آن را به صورت دستی خاموش کنید تا عمر باتری را به حداکثر برسانید.

کیفیت و میزان صدا

محدوده بلوتوث یک تجارت دشوار است. برخی از شرکت‌ها طولانی‌ترین برد ممکن محصول خود را، معمولاً در فضای باز و در یک محیط آزمایشی بدون مانع، فهرست می‌کنند. سایر شرکت‌ها محدوده 30 فوتی را روی برگه مشخصات قرار می‌دهند و آن را به همان اندازه باقی می‌گذارند، حتی اگر از بلوتوث 4.x یا 5.x استفاده کنند. این احتمالاً پتانسیل بلندگو را کم‌فروش می‌کند، اما محیط‌های غیرقابل پیش‌بینی می‌توانند بر برد تأثیر بگذارند و وعده دادن به ماه فقط برای دریافت شکایات فایده‌ای ندارد.

من هنگام خم شدن با تلفنم در جیب جلوی شلوار جین و به سختی 30 فوت از بلندگوی داخل آپارتمانم، مشکلات افت سیگنال را دیده ام. من با این مشکل در چندین دستگاه بدون توجه به محدوده اتصال بلوتوث لیست شده آنها مواجه شدم.

اگر میزبان یک مهمانی در پاسیو هستید و داخل آن اردک می‌خورید، عاقلانه است که دستگاه مبدأ را در نزدیکی خود نگه دارید. اندازه گیری اینکه چه جنبه هایی از هر محیطی ممکن است با سیگنال بلوتوث تداخل داشته باشد دشوار است. به طور کلی، مشخصات برد حدود 100 فوت یا بیشتر را به عنوان یک سناریوی دنیای کامل در نظر بگیرید.

نتیجه‌گیری

در نهایت، انتخاب بهترین اسپیکر بلوتوثی قابل حمل بستگی به نیازها و سلیقه شخصی هر فرد دارد. عواملی مانند کیفیت صدا، عمر باتری، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، و قابلیت حمل آسان از مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که باید در نظر گرفته شوند. اسپیکرهای معرفی شده در این مقاله همگی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار هستند که با توجه به نیازها و بودجه شما می‌توانند انتخاب‌های مناسبی باشند. هر یک از این اسپیکرها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که آنها را برای کاربردهای مختلف مناسب می‌سازند.

امیدواریم این مقاله توانسته باشد شما را در انتخاب بهترین اسپیکر بلوتوثی قابل حمل یاری دهد. برای تجربه بهتر از موسیقی و صدا، حتماً مشخصات و ویژگی‌های هر یک از اسپیکرها را به دقت بررسی کنید و اسپیکری را انتخاب کنید که با نیازها و سلیقه شما بیشترین تطابق را داشته باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا