تکنولوژی

دستبند تناسب اندام شیک شیائومی راهی بازار شد

شیائومی اسمارت بند 8 اکتیو به تازگی در بازارهای بیشتری از جمله اندونزی با قیمت 19 دلار عرضه شد. اسمارت بند 8 اکتیو که ماه گذشته در بازار اروپا عرضه شد، در حقیقت یک ردمی اسمارت بند 2 ریبرند شده بوده که از نمایشگر مستطیل شکل با ویژگی‌های پیشرفته بهره می‌برد.

اسمارت بند 8 اکتیو دارای صفحه نمایش 1.47 اینچی TFT با رزولوشن 172 در 320 پیکسل، حداکثر روشنایی 450 نیت و تراکم پیکسلی 247PPI است که تصاویری واضح و روشن را ارائه می‌دهد. البته این گجت پوشیدنی از GPS برخوردار نیست.

بند هوشمند سفارشی‌سازی گسترده‌ای را با بیش از 100 واچ فیس برای انتخاب ارائه می‌دهد. دستگاه دارای باتری 210 میلی آمپرساعتی بوده که با شارژ کامل می‌تواند تا 14 روز در حالت آماده به کار باشد و با استفاده از شارژ مغناطیسی در کمتر از 120 دقیقه شارژ شود. علاوه بر این، بیش از 50 حالت ورزشی برای ردیابی فعالیت‌های مختلف ارائه می‌دهد. همچنین دارای قابلیت‌های ضروری پایش سلامت، از جمله حسگر ضربان قلب، ردیاب SpO2، ردیاب خواب، ردیاب سلامت زنان و اندازه‌گیری سطح استرس است که به کاربران امکان می‌دهد معیارهای سلامتی خود را به طور جامع نظارت کنند.

اسمارت بند 8 اکتیو شیائومی راهی بازارهای بیشتری شد

شیائومی Smart Band 8 Active از کاربران می‌خواهد اپلیکیشن Mi Fitness را روی گوشی‌های هوشمند خود نصب کنند تا به داده‌های آن دسترسی داشته باشند. این دستگاه با دیوایس‌های دارای اندروید 8.0 یا iOS 12.0 و بالاتر سازگار است. گجت پوشیدنی برای دوام و طول عمر طراحی شده و قابلیت ضدآب هم دارد. این گجت دارای بندی از جنس پلاستیک TPU بوده و در رنگ عاجی، زیتونی، آبی، مشکی و صورتی به فروش می‌رسد.

انتظار داریم شرکت شیائومی این اسمارت بند خود را در بازارهای مختلفی عرضه کند. برند چینی هر سال نسل جدیدی از گجت پوشیدنی خود را معرفی و عرضه می‌کند. مشخص نیست شیائومی آیا بزودی مدل جدیدی ارائه خواهد داد یا باید تا سال 2024 منتظر ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا