بهترین هاتکنولوژی
موضوعات داغ

بهترین لامپ های هوشمند سال 2024

به دنبال روشی نوآورانه برای روشن کردن دفتر خانه، اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود هستید؟ به لیست خرید خود یک لامپ هوشمند اضافه کنید. در حالی که این محصولات یک فضای تاریک را درست مانند یک لامپ سنتی روشن می کنند، اما دارای ویژگی های اضافی هستند – مانند گزینه تنظیم تایمر، تغییر رنگ یا اتصال به بقیه خانه هوشمند.

بهترین لامپ‌های هوشمند از برندهای معتبری مانند فیلیپس، گووی و آمازون می‌آیند، اگرچه شرکت‌های کمتر شناخته‌شده‌ای مانند Moonside و Hatch را نیز خواهید یافت که محصولات باورنکردنی تولید می‌کنند. اگر برای جستجوی لامپ مناسب به کمک نیاز دارید، در اینجا نگاهی به بهترین لامپ های هوشمند برای همه نوع اتاق داریم.

وقتی خرید لامپ های هوشمند را تمام کردید، نگاهی به بهترین لامپ های هوشمند و برای تکمیل مجموعه خود.

 

Philips Hue Iris

بهترین لامپ هوشمند

Philips Hue Iris

Philips Hue در دنیای چراغ‌های هوشمند بسیار مورد احترام است و یکی از قوی‌ترین خطوط تولید را در این صنعت ارائه می‌کند. Philips Hue Iris جدیدترین لامپ هوشمند آن است که به دلیل طراحی غیر متعارفش قابل توجه است.

Iris با توجه به برخی از نشانه های طراحی خود از Philips Hue Bloom قبلی، طراحی کروی تری دارد که آن را به عنوان نورافکن روی میز عالی می کند. این برای برجسته کردن هنر دیوار عالی است و در اطراف پایه شفاف آن نیز کمی درخشش باقی مانده است.

در عملکرد خود ناامید نمی شود، نور قوی ارائه می کند که می تواند گوشه ها و فضاهای کوچک را به راحتی روشن کند و رنگ ها درخششی عمیق و پر جنب و جوش از خود ساطع می کنند. وقتی نوبت به ایجاد فضای مناسب می‌رسد، این مهم است. از آنجایی که بخشی از خانواده Philips Hue است، می‌توان آن را با سایر چراغ‌های هوشمند این شرکت جفت کرد تا صحنه‌های نوری خیره‌کننده را ارائه دهد.

لامپ بلندگوی بلوتوث بونسای تصویر واضح تر با پد شارژ بی سیم

بهترین لامپ هوشمند برای اتاق خواب

لامپ بلندگوی بلوتوث بونسای تصویر واضح تر با پد شارژ بی سیم

اگر سبک هدف اصلی شماست، این چراغ LED کوچک الهام گرفته از درختان بونسای را دوست خواهید داشت. همچنین کاملاً همه کاره است – یک بلندگوی بلوتوث کوچک برای پخش صداهای آرامش بخش از دستگاه های تلفن همراه شما و یک شارژر بی سیم استاندارد Qi برای شارژ تلفن شما وجود دارد.

کنترل‌های لمسی به شما امکان می‌دهند روشنایی چراغ LED را تنظیم کنید، یا می‌توانید برای فعال کردن حالت خواب که پس از 30 دقیقه خاموش می‌شود، فشار دهید و نگه دارید.

لامپ بونسای Sharper Image از فلز و چوب گیلاس ساخته شده است و چراغ LED معادل 20 وات است، بنابراین از آن برای روشن کردن کل اتاق استفاده نمی کنید، بلکه بیشتر به عنوان یک لهجه یا نور شب استفاده خواهید کرد.

به خاطر داشته باشید که ممکن است لازم باشد قاب‌های ضخیم‌تری را از گوشی‌ها جدا کنید تا با موفقیت آن‌ها را به‌صورت بی‌سیم روی لامپ شارژ کنید.

چراغ رومیزی هوشمند Lepro

بهترین لامپ هوشمند برای اتاق نشیمن

چراغ رومیزی هوشمند Lepro

این لامپ هوشمند مقرون به صرفه یک مدل شروع عالی با گزینه های کنترلی فراوان است، از جمله برنامه ای که تنظیم رنگ، تنظیم دمای نور سفید و تنظیم روشنایی را آسان می کند. برای کسانی که می‌خواهند عمیق‌تر غواصی کنند، می‌توانید زمان‌سنج‌ها و زمان‌بندی‌هایی را برای نحوه رفتار لامپ در طول روز تنظیم کنید.

کاربرانی که می خواهند آن را ساده نگه دارند، می توانند لامپ را با دکمه های آنبورد تنظیم کنند. اگر ترجیح می‌دهید دستورات صوتی بدهید یا آن را به یک روال متصل کنید، حتی با الکسا و دستیار Google نیز سازگار است.

ما همچنین دوست داریم که پوشش چراغ رومیزی هوشمند Lepro نور را به اندازه ای پخش کند که شما بتوانید این لامپ را تقریباً در هر نقطه ای از تنظیمات روشنایی بالاتر بدون نگرانی از اینکه حواس شما را پرت می کند قرار دهید.

لامپ با کابل USB-C و آداپتور به پریزها وصل می شود، اما اگر پاوربانک سازگار دارید، می توانید آن را به یک واحد قابل حمل نیز تبدیل کنید.

BenQ ScreenBar Halo

بهترین لامپ هوشمند برای دفتر

BenQ ScreenBar Halo

برخلاف اکثر لامپ‌ها که روی میز یا میز خواب شما قرار می‌گیرند و فضا را اشغال می‌کنند، BenQ ScreenBar Halo در بالای مانیتور شما قرار می‌گیرد و فضای با ارزشی را برای صفحه کلید، ماوس و سایر لوازم جانبی شما آزاد می‌کند.

تقریباً با هر مانیتور موجود در بازار سازگار است، به لطف یک سیستم نصب تعادل منحصر به فرد که نیازی به چسب، پیچ یا براکت ندارد. در عوض، شما به سادگی آن را در بالای صفحه خود قرار دهید. در مجموع، حدود یک دقیقه طول می کشد تا راه اندازی شود.

پس از نصب، می‌توانید دستگاه را با یک هاب بی‌سیم کنترل کنید که می‌توان آن را در هر جایی از دفترتان قرار داد. از هاب می توانید چراغ را روشن کنید، روشنایی آن را تنظیم کنید و دمای چراغ های آن را دستکاری کنید. هنگامی که رنگی را که دوست دارید پیدا کردید، می توان آن را برای دسترسی سریع در دکمه Favorites ذخیره کرد. یک حالت خودکار نیز وجود دارد که اتاق شما را اسکن می کند و تنظیمات شما را مطابق با آنچه که بهینه می داند تنظیم می کند.

یکی دیگر از مزایای جالب ScreenBar Halo این است که در واقع دو لامپ در یک است. در حالی که نوار نور اصلی برای روشن کردن میز شما و کاهش فشار چشم کار می کند، یک نور ثانویه وجود دارد که دیوار پشت مانیتور شما را روشن می کند.

اینها را می‌توان به‌طور مستقل یا با هم فعال کرد و راهی سرگرم‌کننده برای دستکاری تنظیمات و یافتن راه‌حل روشنایی که برای دفتر شما بهترین کار را دارد، به شما می‌دهد.

اشکال بزرگ ScreenBar Halo؟ خیلی “هوشمند” نیست. با هیچ یک از پلتفرم‌های خانه هوشمند استاندارد شما (مانند Apple HomeKit، Alexa یا Google Home) همگام‌سازی نمی‌شود، اگرچه هاب هوشمند بی‌سیم آن به قدری خوب کار می‌کند که احتمالاً به عدم تطبیق‌پذیری آن اهمیت نمی‌دهید.

Amazon Echo Glow

بهترین لامپ هوشمند برای کودکان

Amazon Echo Glow

Amazon Echo Glow مقدار قابل توجهی سرگرمی و عملکرد را ارائه می دهد. به هر محصول اکو متصل می شود و تعاملی است. تایمر رنگین کمان منحصربه‌فرد آن را می‌توان از طریق یک فرمان ساده «تنظیم تایمر برای» اجرا کرد و یک نمایش نوری سرگرم‌کننده و رنگارنگ را به فضای شما ارائه داد.

زمانی که رنگ درخشش تغییر می کند، زمان رو به پایان است. می تواند به عنوان یک نشانه بصری عمل کند تا به شما اطلاع دهد که آیا چیزی تقریباً پخته شده است یا به بچه ها اجازه می دهد بدانند زمان آماده شدن برای خواب است.

این لامپ می تواند شعله سوسوزن را تقلید کند، فضای مهمانی رقص را با ویژگی چراغ های دیسکو ایجاد کند و موارد دیگر. همچنین می توانید تنظیمات خاصی را برای جلوگیری از یافتن تصادفی محتوای نامناسب توسط فرزندتان تنظیم کنید. اشتراک در Amazon FreeTime می تواند Echo Glow شما را به عنوان کتاب صوتی و موسیقی مناسب برای کودکان محدود کند.

گووی لیرا

بهترین لامپ هوشمند ایستاده

گووی لیرا

Govee با طیف گسترده ای از چراغ های هوشمند کار بسیار خوبی انجام می دهد و لامپ لیرا ایستاده آنها نیز از این قاعده مستثنی نیست. هنگامی که برنامه تلفن همراه در گوشه ای قرار می گیرد، گزینه های سفارشی سازی زیادی را ارائه می دهد.

رنگ‌ها و انیمیشن‌های مختلف را تنظیم کنید، از میکروفون درون خطی برای همگام‌سازی نور با موسیقی استفاده کنید، و ادغام Google Assistant و Alexa به این معنی است که می‌توانید آن را با سایر چراغ‌های هوشمند خود جفت کنید. پایه وزن دار آن را در هر جایی که می خواهید قرار دهید ثابت نگه می دارد.

اشباع و روشنایی بسیار خوب و به اندازه کافی قوی هستند که یک منطقه را پر از اتمسفر کند. LED‌های کنترل‌شده به‌صورت جداگانه اجازه می‌دهند تا یک گرادیان صاف در طول طول تولید شود، بنابراین در هر زمان معینی فقط با یک رنگ ثابت گیر نمی‌دهید.

Hatch Restore 2

بهترین چراغ هوشمند با ساعت زنگ دار

Hatch Restore 2

اگر به دنبال یک چراغ خواب هستید، شکست دادن Hatch Restore 2 دشوار است. این دستگاه ظاهر شیک هم به عنوان لامپ و هم به عنوان ساعت زنگ دار عمل می کند و ده ها تنظیمات سفارشی سازی را ارائه می دهد که شخصی سازی عملکرد آن را آسان می کند.

این تقریباً به روشنی برخی از گزینه های دیگر در این لیست نیست، اما آن را با یک برنامه قوی جبران می کند که به شما امکان می دهد برنامه ها را تنظیم کنید، رنگ آن را تغییر دهید یا از بین چندین صدای خواب منحصر به فرد انتخاب کنید تا به روال شبانه شما کمک کند.

بزرگترین نقطه ضعف Hatch Restore 2 برچسب قیمت آن است. قیمت آن 200 دلار است و شما می خواهید به برنامه خواب ماهانه Hatch Sleep بپیوندید تا به تمام ویژگی های آن دسترسی داشته باشید.

و با 5 دلار در ماه، که می تواند به سرعت جمع شود. اما اگر به این هزینه اهمیتی نمی‌دهید و به لامپی نیاز دارید که به عنوان زنگ هشدار هوشمند دو کاره باشد، Restore 2 شایسته نگاهی دقیق‌تر است.

Moonside Lamp One

بهترین لامپ هوشمند برای میز بازی شما

Moonside Lamp One

Moonside Lamp One کوچک، مقرون به صرفه و با تعداد زیادی گزینه سفارشی سازی، یک انتخاب عالی برای یک لامپ هوشمند رومیزی است. با استفاده از یک برنامه تلفن همراه همراه، Lamp One می تواند مجموعه ای خیره کننده از نمایش های نوری ایجاد کند. چه بخواهید ده‌ها رنگ در سطح آن پخش شوند یا چند رنگ را روشن و خاموش کنید، تقریباً هیچ محدودیتی برای دستیابی به آن وجود ندارد.

ساختار آن کمی کمتر از آنچه انتظار می‌رفت چشمگیر است (به جای شیشه مات یا لاستیک لطیف، عمدتاً از پلاستیک ارزان‌قیمت تشکیل شده است)، اما این یک شکایت جزئی در مورد یک دستگاه همه کاره است. همچنین گزینه ای برای اتصال لامپ خود با دستیار گوگل یا آمازون الکسا وجود دارد که همگام سازی آن را با بقیه خانه هوشمند شما آسان می کند.

Sengled Element Classic A19 Kit

Sengled Element Classic A19

کیت Element Classic A19 توسط Sengled یک کیت همه کاره مقرون به صرفه است که شامل دو لامپ و یک هاب و همچنین یک کابل اترنت است. این لامپ های فوق کارآمد با تابش 800 لومن تنها با انرژی 9 وات، تا 25000 ساعت دوام خواهند داشت. آنها همچنین به دستگاه‌های Amazon Echo و Google Home شما متصل می‌شوند و امکان کنترل صدای هندزفری را فراهم می‌کنند.

برنامه Element Home با iOS یا Android سازگار است و عملکرد کنترل گروهی به شما امکان می‌دهد همه چراغ‌های خانه خود را همزمان روشن یا خاموش کنید. همچنین می‌توانید زمانی را که می‌خواهید چراغ‌هایتان روشن شود، برنامه‌ریزی کنید و صبح‌های خود را با ویژگی Wake-up Time برنامه‌ریزی کنید. بخش عملکرد به شما نشان می دهد که نسبت به پولی که صرفه جویی می کنید چقدر از انرژی استفاده می کنید. Sengled Element Classic A19 کیت عالی برای تازه کارها است.

سوالات متداول

مزایای لامپ های هوشمند چیست؟

لامپ های هوشمند مزایای زیادی نسبت به روشنایی سنتی دارند که کمترین آن صرفه جویی در مصرف انرژی است. چراغ‌های LED هوشمند انرژی کمتری نسبت به لامپ‌های هالوژن یا فلورسنت مصرف می‌کنند، و ویژگی‌های زمان‌بندی به این معنی است که می‌توانید به‌طور خودکار در زمان معینی بدون بلند کردن انگشت، چراغ‌ها را خاموش کنید.

همچنین می توانید از لامپ های هوشمند به عنوان امنیت استفاده کنید. اگر بتوانید لامپ خود را به بقیه خانه هوشمند خود ببندید و هنگامی که یک سیستم امنیتی حرکت را تشخیص می دهد آن را فعال کنید، این توهم را ایجاد می کنید که شخصی در خانه است حتی اگر خانه خالی باشد.

چراغ‌های هوشمند می‌توانند اهداف اختصاصی را انجام دهند که چراغ‌های سنتی نمی‌توانند برآورده شوند، مانند نور درخشان که به شما کمک می‌کند به خواب بروید یا روشنایی در حال حرکت را فراهم می‌کند.

هنگام نگاه کردن به لامپ های هوشمند چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

لامپ های هوشمند می توانند به یک محصول اصلی در خانه شما تبدیل شوند. بسیاری از مردم ابتدا از طریق روشنایی هوشمند در معرض محصولات هوشمند قرار می گیرند و لامپ های هوشمند گسترش مستقیم آن هستند. این لامپ ها معمولاً به همان اندازه (اگر نه بیشتر) از ویژگی های یک لامپ هوشمند استاندارد برخوردار هستند زیرا آنها از ابتدا برای خدمت به یک هدف خاص طراحی شده اند.

هنگام خرید لامپ هوشمند، ابتدا کاربرد آن را در نظر بگیرید. این لامپ را کجا می خواهید قرار دهید؟ آیا برای مطالعه، روشن کردن اتاق یا محیط است؟

در نظر بگیرید که آیا لامپ باید همیشه به برق وصل باشد یا می توان آن را پس از شارژ قرار داد. لامپ‌هایی که نیازی به اتصال برق ندارند، انعطاف‌پذیری بیشتری را در قرار دادن در سرتاسر اتاق فراهم می‌کنند و اغلب به جای نورپردازی کاربردی، برای محیط مناسب هستند.

چه ویژگی هایی در لامپ گنجانده شده است؟ برخی از لامپ ها می توانند نورها را به موقع با موسیقی تپش دهند، در حالی که برخی دیگر فقط می توانند با دستور در میان رنگ ها حرکت کنند. همچنین باید در نظر داشته باشید که ویژگی های هوشمند آن چقدر هوشمند هستند. آیا با Amazon Alexa و Google Home کار می کند یا فقط از طریق برنامه قابل کنترل است؟

بودجه شما چقدر است؟

قیمت لامپ های هوشمند از 30 دلار تا 200 دلار یا بیشتر متغیر است. لامپ هایی که محیط را فراهم می کنند اغلب هزینه بیشتری دارند، اما لامپ هایی که می توانند یک اتاق را روشن کنند یا از برندهای معروف نیستند را می توان با قیمت های پایین تری پیدا کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا