بهترین هاتکنولوژی
موضوعات داغ

بهترین لپ تاپ های گیمینگ سال 2024

لپ تاپ های گیمینگ از جذاب ترین رایانه های شخصی قابل حمل در چند سال گذشته بوده اند. مانند بسیاری از بهترین لپ‌تاپ‌های موجود در حال حاضر، نازک‌تر و سبک‌تر شده‌اند، اما به لطف پردازنده‌ها و پردازنده‌های گرافیکی پیشرفته، بسیار قدرتمندتر و کارآمدتر شده‌اند. آنها همچنین برخی از نوآوری های جسورانه مانند لولاهای چرخان و قابلیت سفارشی سازی تقریباً شبیه به دسکتاپ را به کار گرفته اند. لپ‌تاپ‌های بازی جایی هستند که سازندگان رایانه شخصی می‌توانند ماجراجویانه باشند.

اگر حرفه ای هستید و به دستگاهی نیاز دارید که بتواند به شما کمک کند تا در طول 9 تا 5 ساعت کار خود را به خوبی انجام دهید، اما همچنین به راحتی می توانید چند دور Apex Legends را در موقعیت های مناسبی از بین ببرید، یک لپ تاپ بازی خوب ممکن است بهترین گزینه شما باشد. همچنان قدرت زیادی برای رمزگذاری ویدیو و رندر سه بعدی خواهید داشت، به علاوه ممکن است هزینه کمتری بپردازید.

ما چندین لپ‌تاپ بازی را در طول سال‌ها آزمایش کرده‌ایم، از جمله بسیاری از جدیدترین نسخه‌های منتشر شده، و به شما کمک می‌کنیم متوجه شوید بهترین لپ‌ تاپ بازی برای شما کدام است. بهترین از همه، گزینه هایی برای هر بودجه ای وجود دارد: ماشین های مقرون به صرفه مانند Dell G15، نوت بوک های ممتاز مانند Razer Blade 15 و همه چیز در این بین.

The best gaming laptops of 2024

مواردی که هنگام خرید لپ تاپ مخصوص بازی باید به خاطر بسپارید:

حداقل 16 گیگابایت رم دریافت کنید. و اگر می‌خواهید در حین استریم چندین کار چندوظیفه‌ای را انجام دهید، 32 گیگابایت قابل تامل است.

ذخیره سازی هنوز یک نگرانی بزرگ است. این روزها، من توصیه می‌کنم یک SSD 1 ترابایتی M.2 را انتخاب کنید، که باید فضای کافی برای دستکاری چند عنوان بزرگ مانند Destiny 2 را داشته باشد. لپ‌تاپ‌ها همچنین فضایی برای هارد دیسک‌های استاندارد SATA دارند که بسیار ارزان‌تر از M.2 هستند و می‌توانند اطلاعات بیشتری را در خود نگه دارند.

قبل از خرید یک سیستم را در دست بگیرید. من توصیه می‌کنم بهترین لپ‌تاپ بازی را از یک خرده‌فروش با یک خط‌مشی ساده بازپرداخت مانند آمازون یا Best Buy برای خود بخرید. اگر آن را دوست ندارید، همیشه می توانید آن را به راحتی برگردانید.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ سال 2024 با ترکیب سخت‌افزار قدرتمند، نمایشگرهای با کیفیت بالا، و طراحی‌های جذاب، تجربه‌ای بی‌نظیر از بازی را ارائه می‌دهند. در اینجا به برخی از بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ در سال ۲۰۲۴ اشاره می‌کنیم:

 

بهترین لپ تاپ گیمینگ در کل: ASUS ROG Zephyrus G14

ASUS ROG Zephyrus G14

ASUS ROG Zephyrus G14

بهترین لپ تاپ گیمینگ در کل

CPU: AMD Ryzen 9 | پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce RTX 2060 | رم: 16 گیگابایت | فضای ذخیره سازی: 1 ترابایت | اندازه صفحه نمایش: 14 اینچ | نرخ به روز رسانی: 144 هرتز

اگر تا به حال نمی توانید بگویید، ما واقعاً Zephyrus G14 را دوست داریم . این به‌طور تکان‌دهنده‌ای جمع‌وجور است، تنها 3.5 پوند وزن دارد، و دارای تراشه‌های Ryzen جدید AMD است که با گرافیک Radeon 6000M جفت شده‌اند (ما مدل Ryzen 9 با RX 6700M را با قیمت 1400 دلار توصیه می‌کنیم). در حالی که صفحه نمایش 14 اینچی آن کمی کوچکتر از سایر توصیه های ما است، عالی به نظر می رسد و دارای نرخ تازه سازی سریع 144 هرتز است.

ما همچنین طراحی یکپارچه‌سازی با آینده آن را دوست داریم (برخی از پیکربندی‌ها دارای LED‌های کوچک در پنل پشتی آن برای زیبایی بیشتر هستند) که همچنان پورت‌های زیادی را در خود جای می‌دهد. در حالی که قیمت G14 از زمان معرفی خود افزایش یافته است، اما هنوز هم یکی از بهترین نوت بوک های بازی در جهان است، به خصوص که ایسوس بالاخره یک وب کم داخلی اضافه کرده است.

بهترین لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت: Dell G15

Dell G15 5520 Gaming Laptop

لپ تاپ گیمینگ دل G15 5520

بهترین لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت

CPU: Intel Core i5 | پردازنده گرافیکی: NVIDIA RTX 3050 | رم: 8 گیگابایت | فضای ذخیره سازی: 512 گیگابایت | اندازه صفحه نمایش: 15.6 اینچ | نرخ به روز رسانی: 120 هرتز

ما از زمانی که سری G5 دل برای اولین بار در چند سال پیش ظاهر شد، طرفداران آن بوده‌ایم و همچنان بهترین لپ‌تاپ گیمینگ مقرون‌به‌صرفه موجود است. این لپ‌تاپ که اکنون G15 نامیده می‌شود، قیمت آن کمتر از 1000 دلار است و اگرچه قوی‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ نیست، اما از آخرین سخت‌افزارها مانند پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل و کارت‌های سری 40 RTX NVIDIA بهره می‌برد. (همچنین می‌توانید تراشه‌های AMD Ryzen را در برخی مدل‌ها پیدا کنید.)

این لپ‌تاپ بازی مقرون‌به‌صرفه کمی سنگین است و وزن آن بیش از پنج پوند است، اما در غیر این صورت یک نوت‌بوک محکم است. و حتی اگر RTX 4060 را مشخص کنید، می‌توانید آن را در قلمرو بازی‌های میان رده بیاورید.

بهترین لپ تاپ گیمینگ پریمیوم: Razer Blade 15

Razer Blade 15

لپ تاپ گیمینگ Razer Blade 15

بهترین لپ تاپ گیمینگ پریمیوم

CPU: Intel Core i7 | پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti | رم: 16 گیگابایت | فضای ذخیره سازی: 1 ترابایت | اندازه صفحه نمایش: 15.6 اینچ | نرخ به روز رسانی: 240 هرتز

Razer همچنان به کار خیره‌کننده‌ای در ارائه سخت‌افزار بی‌نظیر در بسته‌ای شیک که باعث حسادت کاربران مک می‌شود، ادامه می‌دهد. Blade 15 تقریباً همه چیزهایی را دارد که برای بازی های عالی می خواهید، از جمله RTX 4080 NVIDIA، CPU های نسل سیزدهم اینتل و صفحه نمایش های سریع quad-HD. توصیه ما؟ مدلی را با صفحه نمایش Quad HD 165 هرتزی و پردازنده گرافیکی RTX 4060 با قیمت 2500 دلار در نظر بگیرید. شما به راحتی می‌توانید با خرید یک نوت‌بوک ارزان‌تر مقداری پول پس‌انداز کنید، اما آن‌ها به اندازه Blade ظاهر نخواهند داشت.

 

 

Acer Predator Triton 500 SE

Acer Predator Triton 500 SE

لپ تاپ گیمینگ Acer Predator Triton 500 SE

CPU: Intel Core i9 | پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce RTX 3080 Ti | رم: 16 گیگابایت | فضای ذخیره سازی: 1 ترابایت | اندازه صفحه نمایش: 16 اینچ | نرخ به روز رسانی: 240 هرتز

در حالی که ما برخی از مفاهیم وحشی‌تر از Acer را دیده‌ایم، مانند Triton 900 مجهز به لولای 360 درجه، Triton 500 گزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر برای نان و کره است. امسال، صفحه نمایش 16 اینچی آن افزایش یافته است و تجربه ای فراگیر از بازی را به شما می دهد.

نسبتاً نازک است، کمی بیش از پنج پوند وزن دارد و می‌توان آن را به پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و پردازنده‌های گرافیکی سری RTX 30 NVIDIA مجهز کرد. کیفیت ساخت Acer مانند همیشه مستحکم است و بسیاری از ویژگی های استانداردی که در یک نوت بوک بازی به آن نیاز دارید را دارد.

بهترین لپ تاپ 18 اینچی بازی: Alienware m18

Alienware m18

Alienware m18

بهترین لپ تاپ 18 اینچی گیمینگ

CPU: Intel Core i7 | پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce RTX 4060 | رم: 16 گیگابایت | فضای ذخیره سازی: 1 ترابایت | اندازه صفحه نمایش: 18 اینچ | نرخ به روز رسانی: 480 هرتز

Alienware’s m18 بزرگترین لپ‌تاپ گیمینگ آن است که تا به حال ساخته شده است و تقریباً همه چیزهایی را که ما می‌خواهیم از جمله یک صفحه نمایش واقعا بزرگ را در خود جای داده است. این می‌تواند به سریع‌ترین پردازنده‌های اینتل و AMD و همچنین سریع‌ترین پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA (از جمله 4090) مجهز شود.

پیکربندی پایه آن با RTX 4060 نیز به طرز شگفت انگیزی برای لپ تاپ 18 اینچی مقرون به صرفه است که از 2100 دلار شروع می شود. ما همیشه لپ‌تاپ‌های گیمینگ سری m Alienware را دوست داشته‌ایم، اما امسال این لپ‌تاپ‌های باکیفیت‌تر، با خنک‌کننده بهتر و طراحی کمی شیک‌تر هستند. همچنین می توانید کلیدهای مکانیکی CherryMX را انتخاب کنید که تجربه بازی و تایپ مانند دسکتاپ را ارائه می دهد.

 

بهترین لپ تاپ گیمینگ با صفحه نمایش دوگانه: ASUS ROG Zephyrus Duo 16

ASUS ROG Zephyrus Duo 16

ASUS ROG Zephyrus Duo 16 (2022)

بهترین لپ تاپ گیمینگ با صفحه نمایش دوگانه

پردازنده: AMD Ryzen 9 6900HX | پردازنده گرافیکی: NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti | رم: 32 گیگابایت | فضای ذخیره سازی: 1 ترابایت | اندازه صفحه نمایش: 16 اینچ | نرخ به روز رسانی: 165 هرتز

می‌دانید که آیا واقعاً به یک لپ‌تاپ دو صفحه‌نمایش نیاز دارید یا خیر: شاید یک صفحه نمایش 17 اینچی کافی نباشد، یا می‌خواهید یک راه‌اندازی تلفن همراه نزدیک‌تر به دسکتاپ چند مانیتوری داشته باشید. اگر اینطور است، Zephyrus Duo 16 بهترین لپ تاپ برای شماست.

این قدرتمند است و صفحه نمایش 14 اینچی اضافی آن می تواند به راحتی به شما امکان چند کار را در حین انجام دهدبازیوظیفه شناسانه کار می کند همچنین دارای آخرین سخت افزاری است که می خواهید، مانند تراشه های Ryzen جدید AMD و پردازنده های گرافیکی RTX 4000 NVIDIA. مطمئناً به هیچ وجه قابل حمل نیست، اما یک چند وظیفه ای واقعی اهمیتی نخواهد داد.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا