بهترین هاتکنولوژی
موضوعات داغ

بهترین لپ تاپ های 2 در 1 در سال 2024

در حالی که لپ‌ تاپ‌ها و تبلت‌ ها به تنهایی عالی هستند، گاهی اوقات شما به هر دوی آن‌ها نیاز دارید. به یکباره بدون اینکه نیازی به حمل دو دستگاه در طول روز داشته باشید.

لپ‌ تاپ‌ های 2 در 1 دستگاه‌هایی هستند که می‌توانید به راحتی به حالت تبلت بروید و دوباره برگردید. آنها دارای قابلیت های صفحه لمسی برای طراحی و یادداشت برداری با قلم هستند، به علاوه صفحه کلیدی که یا جدا می شود یا روی یک لولا باز می شود.

آنها با قیمت های مختلفی در دسترس هستند، از ماشین های سطح پایه گرفته تا اسب های کار قدرتمندی که قادر به اجرای بازی های ویدئویی و نرم افزارهای حرفه ای مانند Adobe Photoshop هستند . به زبان ساده، یک لپ تاپ 2 در 1 به شما امکان می دهد بهترین های هر دو دستگاه را در اختیار داشته باشید.

صرف نظر از نحوه استفاده از دستگاه هیبریدی خود، یک دستگاه خوب باید تعادل زیادی بین قابلیت حمل و قابلیت استفاده ایجاد کند. به عبارت دیگر، شما چیزی می خواهید که بتواند آنچه را که نیاز دارید انجام دهد، بدون اینکه خیلی حجیم، تبدیل آن دشوار باشد یا سنگین باشد.

بسیاری از لپ‌تاپ‌های 2 در 1 واقعاً خوب وجود دارند، اما برخی از آنها قابلیت‌های بسیار متفاوتی برای افراد مختلف دارند. اگر هنرمند یا طراح هستید، احتمالاً یک لپ تاپ 2 در 1 با صفحه نمایش بزرگ برای طراحی یا مشاهده رسانه می خواهید.

اگر زیاد در حال حرکت هستید، یا اگر دانشجو هستید، ممکن است چیزی کمی کوچکتر بخواهید که به راحتی در کوله پشتی شما جا شود. اگر نویسنده هستید یا از دستگاه خود برای کار استفاده می کنید، احتمالاً چیزی می خواهید که بیشتر شبیه لپ تاپ باشد. اما اگر قرار است از صفحه نمایش لمسی بیشتر از صفحه کلید استفاده کنید، شاید تبلتی با لوازم جانبی قابل جدا شدن گزینه بهتری برای شما باشد.

 

مایکروسافت سرفیس پرو 9

بهترین لپ تاپ جداشدنی 2 در 1

microsoft surface pro 9

پس از گذراندن مدتی با مایکروسافت سرفیس پرو 9 ، می‌توانیم ببینیم که چگونه می‌تواند مایکروسافت را به طرفدار سرسخت‌ترین اپل تبدیل کند. بله، این در نوع خود یک دستگاه قدرتمند است، اما نام بازی در اینجا تطبیق پذیری است. (این همچنین یکی از لپ تاپ های مورد علاقه ما در بازار برای دانش آموزان است .)

سرفیس پرو 9 به عنوان یک لپ تاپ 2 در 1 بسیار چشمگیر است. تغییر لحظه ای از حالت لپ تاپ به تبلت بسیار راحت است و با کمک پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core رایانه (که می تواند به همراه تعدادی دیگر از مشخصات قابل تنظیم دیگر ارتقا یابد) به سرعت و عملکرد روان، چه به صورت دستی و چه در خانه روی میز تنظیم کنید.

Pro 9 همچنین اولین سرفیس است که از 5G پشتیبانی می کند، که یک افزوده خوشایند است. دسترسی به همه برنامه‌های اندرویدی مورد علاقه‌تان، و همچنین Xbox Cloud Gaming، در اینجا نیز وجود دارد، که فقط معامله را شیرین می‌کند.

ما Slim Pen 2 جدید را دوست داشتیم، که یادداشت برداری را به یک فعالیت لذت بخش تبدیل می کند تا یک کار طاقت فرسا. توانایی دست‌نویسی پیام‌ها و تبدیل آن‌ها به متن کامپیوتری هرگز از حس جادویی خود دست بر نمی‌دارد، و بالا کشیدن برنامه یادداشت‌برداری خود با کلیک کردن بر نوک قلم، یک ترفند کوچک سرگرم‌کننده است که واقعاً مفید است.

دانشجویان هنر مخصوصاً هم افزایی Slim-Pen-2-Adobe-Suite را دوست خواهند داشت. پایه پایه جدید نیز بهبود یافته است و در حالت رومیزی نسبت به مدل های قبلی خود تعادل بیشتری به نظر می رسد (اگرچه ما هنوز استفاده از آن را در دامان خود توصیه نمی کنیم – بسیار ناپایدار است).

در حالی که ما واقعاً احساس کیبورد جداشدنی Pro 9 را دوست داشتیم، اما نمی‌توانستیم احساس کنیم که کمی سست است. ما فکر نمی کنیم که این چیز از سقوط های بزرگ جان سالم به در ببرد، بنابراین توصیه می کنیم با آن ایمن بازی کنید و یک کیف حمل تهیه کنید.

یکی دیگر از مشکلات جزئی که با ترکیب لپ‌تاپ و تبلت داشتیم، زاویه قرارگیری آن در حالت رومیزی بود – برای تماس‌های ویدیویی عالی نیست و باعث می‌شود در انتهای دیگر فید دوربین کاملاً ناخوشایند به نظر برسید (کیفیت دوربین واقعاً خوب است. اگر چه). تا زمانی که با همه افراد در تماس که به چانه شما خیره شده اند، مشکلی ندارید، نباید برای شما مشکلی ایجاد کند. اوه، و نداشتن جک هدفون همیشه برای ما بد خواهد بود. متاسف!

 

Lenovo Yoga 9i

بهترین لپ تاپ پریمیوم 2 در 1

Lenovo Yoga 9i
اگر به دنبال یک لپ‌تاپ هیبریدی قدرتمند و ممتاز هستید ، به لنوو یوگا 9i مدل 2023 با آخرین نسل سیزدهمین پردازنده Core i7 اینتل و صفحه نمایش لمسی OLED 14 اینچی زیبا نگاه نکنید . این دستگاه باریک و سبک وزن قابل تبدیل با لولای 360 درجه، دارای حسگر اثر انگشت، وب‌کم 1080p، دو پورت USB-C Thunderbolt 4، کلیدهای عملکردی با یک کلیک و چهار بلندگوی شفاف Bowers & Wilkins (با Dolby Atmos) است. در نوار صوتی داخلی آن). همچنین دارای یک قلم دقیق لنوو 2 به ارزش 59.99 دلار است که واقعاً خوب است.

تنها کاستی‌های قابل‌توجه آن نرخ تازه‌سازی متوسط ​​(تا 90 هرتز) و عمر باتری آن است: لنوو می‌گوید با هر بار شارژ می‌توانید تا 10.5 ساعت شارژ داشته باشید، بنابراین احتمالاً تمام روز شما را دوام نخواهد آورد. خوشبختانه، یک ویژگی شارژ سریع راحت وجود دارد.

 

Microsoft Surface Laptop Studio 2

بهترین لپ تاپ 2 در 1 برای افراد خلاق

Microsoft Surface Laptop Studio 2

هیچ لپ‌تاپ 2 در 1 دیگری مانند سرفیس لپ‌تاپ استودیو 2 جدید مایکروسافت به نظر نمی‌رسد (البته به غیر از سرفیس لپ‌تاپ استودیو اصلی): این رایانه شخصی تبدیل‌پذیر می‌تواند به لطف یک کشش به جلو بین حالت‌های تاشو، تبلت و سه‌پایه حرکت کند. لولا. کیم گدئون، ویرایشگر فناوری Mashable، می‌گوید فرم فاکتور منحصر به فرد آن، همراه با صفحه نمایش لمسی 120 هرتزی PixelSense Flow و پشتیبانی از قلم، آن را به «زمین بازی هنرمندان» تبدیل می‌کند.

اگرچه این واقعیت که شما باید Surface Slim Pen 2 آن را جداگانه بخرید یک مشکل بزرگ است. مدل پایه با پردازنده نسل سیزدهم اینتل سری H Core i7، 16 گیگابایت رم برای چندوظیفگی و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود. شما می توانید پردازنده گرافیکی Intel Iris Xe را به کارت گرافیک های سری NVIDIA GeForce RTX 40 با چند صد دلار ارتقا دهید. قابل ذکر است، این شامل یک واحد پردازش عصبی اینتل (NPU).

اولین مورد برای کامپیوترهای ویندوزی – است که به وب‌کم 1080p خود برخی ویژگی‌های جذاب قاب‌بندی خودکار، تماس چشمی و تاری پس‌زمینه را می‌دهد. این یکی را روی میز خود بگذارید، زیرا بیش از چهار پوند وزن دارد.

 

ASUS Chromebook Vibe CX34 Flip

بهترین کروم بوک 2 در 1

ASUS Chromebook Vibe CX34 Flip

توجه: ما در حال حاضر در حال آزمایش چند جایگزین بالقوه برای انتخاب قبلی خود هستیم، ASUS Chromebook Flip C436 ، که برای سال 2023 بسیار قدیمی بود. ( HP Chromebook 14 Plus x360 فوق‌الذکر می‌تواند یک رقیب جدی باشد.) در این بین، ما یک مدل ایسوس جدیدتر با قیمت مشابه با مشخصات بهتر پیدا کردیم که باید برای انجام کارهای مدرسه، پخش جریانی و حتی بازی به خوبی به شما کمک کند.

همه ما این ننگ را می‌دانیم: کروم‌بوک‌ها لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمتی هستند که ساختار پلاستیکی تیره دارند. این قطعاً در مورد برخی از مدل‌های پایین‌تر صدق می‌کند، اما امسال کروم‌بوک ASUS Vibe CX34 Flip نشان می‌دهد که می‌توانند دستگاه‌های لوکس باشند – هنوز هم بدون ضرر.

از نظر فنی یک کروم بوک بازی است و قدرت کافی برای انجام وظایف و برنامه های سنگین تر بهره وری را با ظرافت دارد. شما یک پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i5 با 16 گیگابایت حافظه، گرافیک Intel Iris Xe و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای کار در مدل پایه دارید. صفحه‌کلید RGB با نور پس‌زمینه، قلم گاراژ شده و صفحه‌نمایش لمسی شیک 16:10 NanoEdge با نرخ تازه‌سازی چشمگیر 144 هرتز (بالاترین لپ‌تاپ‌های موجود در این لیست!) آن را کاملاً از قلمرو “سطح ورودی” خارج می‌کند. این کمی سنگین است و تقریباً چهار پوند است، اما یک قاب براق 14 اینچی آن را قابل حمل نگه می دارد.

 

Samsung Galaxy Book3 360، 15.6

بهترین لپ تاپ 2 در 1 برای عمر باتری

Samsung Galaxy Book3 360، 15.6 

Samsung Galaxy Book3 360 15.6 اینچی می تواند تا 22 ساعت در هر بار شارژ دوام بیاورد، چیزی که واقعاً در هیچ لپ تاپ نمی بینید – 2 در 1 یا موارد دیگر. (این آن را با مک‌بوک پرو 16 اینچی اپل مجهز به تراشه M3 Max برابری می‌کند.) با ظاهر شیک و صفحه نمایش لمسی AMOLED فوق‌العاده‌اش فوراً توجه شما را به خود جلب می‌کند – فقط توجه داشته باشید که S Pen سازگار با آن به طور جداگانه فروخته می‌شود.

پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i7 برای ویرایش عکس و ویدیو به اندازه کافی سنگین است و دارای دو درگاه USB-C Thunderbolt 4، یک پورت HDMI، جک هدفون و یک اسلات برای کارت microSD است تا بتوانید فضای ذخیره سازی آن را افزایش دهید. . (پیکربندی پایه با 512 گیگابایت ارائه می شود.) با توجه به نازک بودن آن، تنظیمات خوبی است.

HP Spectre x360 14

HP Spectre x360 14
HP Spectre x360 14 با شاسی نرم‌تر و صفحه‌نمایش OLED بزرگ‌تر با رزولوشن 2.8K، یک تجدیدنظر قابل‌توجه را نسبت به مدل عالی Spectre x360 13.5 نشان می‌دهد. ترکیبی متقاعد کننده از عملکرد، عمر باتری و قیمت ارائه می دهد و در دست گرفتن و استفاده به عنوان تبلت نسبتاً راحت است.

Spectre x360 14 از چیپست های Meteor Lake نسل چهاردهم اینتل، مانند Core Ultra 7 155H 28 واتی 16 هسته ای/22 رشته ای که شامل واحد پردازش عصبی (NPU) است برای سرعت بخشیدن به وظایف هوش مصنوعی محلی استفاده می کند.

این به طور قابل توجهی عملکرد را نسبت به CPU نسل قبلی افزایش می دهد و در عین حال عمر باتری بسیار خوبی را ارائه می دهد. پنل OLED بسیار عالی است، با رنگ‌های روشن، پویا و دقیق و سیاه‌های جوهری. Spectre x360 14 مانند تمام لپ‌تاپ‌های تبدیل‌پذیر 360 درجه امروزی، Spectre x360 14 به خوبی به‌عنوان یک نوت‌بوک معمولی تاشو عمل می‌کند و در عین حال انعطاف‌پذیری حالت‌های رسانه، چادر و تبلت را نیز ارائه می‌کند.

Surface Laptop Studio 2

Surface Laptop Studio 2
سرفیس لپ تاپ استودیو یک طراحی ابتکاری 2 در 1 به جلو در یک شاسی تمام فلزی با اجزای قدرتمند در داخل است. این یک جایگزین مستقیم برای سرفیس بوک 3 نیست ، اما جای خود را در صدر خط تولید سرفیس مایکروسافت گرفته است. این به تازگی به نسل دوم خود به روز شده است، با قدرت حتی بیشتر در داخل.

دارای پردازنده‌های مرکزی 45 واتی اینتل سری H، به همراه یک پردازنده گرافیکی اختیاری Nvidia GeForce RTX 4060، که آن را قوی‌ترین 2 در 1 در مجموعه ما می‌کند. می‌تواند جریان‌های کاری با بهره‌وری سخت را مدیریت کند و در عین حال وظایف خلاقانه کم‌تر را نیز مدیریت کند. همچنین می تواند برخی از بازی ها را به سرعت انجام دهد.

از صفحه نمایش 14.4 اینچی 3:2 با وضوح بالای 2400 در 1600 و نرخ تجدید 120 هرتز قدردانی خواهید کرد و پنل از بازخورد لمسی مایکروسافت Surface Slim 2 Pen پشتیبانی می کند. Surface Laptop Studio 2 با حداکثر 64 گیگابایت رم و 2 ترابایت SSD، یک ایستگاه کاری قابل حمل در قالب 2 در 1 است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا