بهترین هاتکنولوژی
موضوعات داغ

بهترین پرینتر های لیزری رنگی 2024

فهرست مطالب

بهترین چاپگرهای لیزری رنگی می‌توانند سرمایه‌گذاری عالی باشند و در زمان و هزینه شما صرفه‌جویی کنند. برای خریدارانی که نگران هزینه‌های طولانی‌مدت جوهر هستند، چاپگرهای لیزری رنگی را به‌طور شگفت‌آوری مقرون به صرفه خواهید یافت. پرینتر لیزری از تونر استفاده می کنند که مدت زمان زیادی دوام می آورد و برای اسناد تک رنگ و چاپ های رنگی مقرون به صرفه هزینه پایینی در هر صفحه ارائه می دهد. به همین دلیل است که شما به بهترین چاپگر لیزری رنگی با عملکرد سریع و قابلیت اطمینان برای کمک به اداره کار خانگی یا کسب و کار کوچک خود نیاز دارید.

اگر به اسکن اسناد برای ثبت سوابق و عکس برداری نیاز دارید یا می خواهید راحتی یک دستگاه کپی رنگی را داشته باشید، بهترین چاپگر لیزری رنگی همه در یک ابزار ضروری برای مشاغل کوچک یا استفاده شخصی شما است.

بررسی اجمالی سریع

  • HP Laserjet Pro MFP M283cdw: بهترین چاپگر لیزری رنگی
  • HP Color LaserJet Pro 4301fdw: بهترین چاپگر لیزری همه در یک رنگ
  • Brother HL-L3230CDW: بهترین چاپگر لیزری رنگی برای مشاغل کوچک
  • Canon imageClass MF656Cdw: بهترین چاپگر لیزری رنگی برای عکس
  • Brother MFC-L3710CW: بهترین چاپگر لیزری Brother برای عکس
  • Brother HL-L3270CDW: بهترین چاپگر لیزری رنگی مقرون به صرفه
  • HP Color LaserJet Enterprise MFP M480f : بهترین چاپگر لیزری رنگی برای مشاغل متوسط
  • Brother MFC-L8905CDW: بهترین چاپگر لیزری مقیاس پذیر همه کاره برای دفاتر

نکات کلیدی هنگام انتخاب بهترین چاپگر لیزری رنگی برای شما

هنگام انتخاب پرینتر لیزری رنگی باید به چندین فاکتور کلیدی توجه کرد. قیمت خرید مهم است، اما هزینه های بلند مدت می تواند به سرعت افزایش یابد. کل فهرست را مرور کنید تا چاپگر مناسب را پیدا کنید.

کیفیت چاپ و وفاداری رنگ

اگر رنگ را انتخاب می کنید، به چیزی بیش از یک نسخه چاپی نیاز دارید. می خواهید سندتان عالی به نظر برسد. همچنان به متنی با تیغ تیز نیاز دارید، اما ضروری است که رنگ‌ها با آنچه روی صفحه و عکس‌ها می‌بینید بدون نوار یا رگه‌ها مطابقت داشته باشند.

سرعت

یک چاپگر لیزری باید سریع و کارآمد با هزینه های اجرایی کم باشد. در غیر این صورت، چاپگر جوهرافشان همه کاره تر و کم هزینه تر را انتخاب می کنید.

ویژگی های خاص

چاپگرهای همه کاره شامل عملکردهای اسکن، کپی و گاهی اوقات فکس هستند که نقش های متعددی را در دفتر شما پر می کنند. بسیاری از چاپگرها چاپ دورو (دو طرفه)، تغذیه خودکار اسناد (ADF)، سینی های کاغذ متعدد، اتصال Wi-Fi و چاپ پیاده روی را ارائه می دهند. این جزئیات می تواند هنگام تصمیم گیری خرید بسیار مهم باشد.

 

HP LaserJet Pro MFP M283cdw

HP LaserJet Pro MFP M283cdw

بهترین چاپگر لیزری رنگی

 

چرا باید این را بخرید: این بهترین چاپگر لیزری رنگی است که می توانید بخرید.

برای چه کسانی مناسب است: صاحبان مشاغل کوچک و کسانی که دفتر کار خانگی دارند.

فقط به این دلیل که می خواهید یک چاپگر رنگی قدرتمند و پر از ویژگی در خانه داشته باشید، به این معنی نیست که باید حجیم باشد. HP LaserJet Pro MFP M283cdw دارای طراحی ساده و مدرن است که شامل صفحه نمایش لمسی رنگی 2.7 اینچی برای کنترل ها می شود.

اما هنوز هم قدرت کافی (همراه با قابلیت های اسکن، کپی و فکس) برای انجام کارهای یک کسب و کار کوچک یا دفتر خانگی بدون عرق کردن دارد.

با سرعت 22 صفحه در دقیقه، به اندازه برخی از چاپگرهای بزرگتر سریع نیست، اما با هر روشی که برای چاپ یا اسکن ترجیح می دهید، از جمله گزینه های تلفن همراه و بی سیم فراوان، سازگار است.

حتی سازگاری الکسا برای گره زدن آن به روال ها یا دادن دستورات صوتی وجود دارد. اگر به دنبال یک چاپگر لیزری اداری قابل اعتماد و آماده برای کارهای جدی هستید، پیشنهاد می کنیم از اینجا شروع کنید.

HP Color LaserJet Pro 4301fdw

HP Color LaserJet Pro 4301fdw

بهترین چاپگر لیزری رنگی همه کاره

 

چرا باید این را بخرید: این یک چاپگر لیزری رنگی مدرن و سازگار با محیط زیست با سرعت و کیفیت عالی است.

برای چه کسانی مناسب است: دفاتر خانگی و مشاغل کوچک که نیاز به چاپ سریع اسناد دارند.

HP Color LaserJet Pro 4301fdw با سرعت پرینت و اسکن تاول‌آمیز، کارهای چالش برانگیزی را انجام می‌دهد. برای اسناد تک رنگ و رنگی 35 صفحه در دقیقه چاپ می کند و با ADF خود با سرعت 31 برگ در دقیقه اسکن می کند.

اسناد رنگی عالی به نظر می رسند و عکس ها حتی روی کاغذ معمولی نیز زیبا می شوند. یک پورت USB امکان چاپ پیاده روی را از طریق درایو انگشت شست فراهم می کند و LaserJet Pro 4301fdw را به یک چاپگر همه کاره عالی برای خانه و محل کار تبدیل می کند.

Brother HL-L3230CDW

Brother HL-L3230CDW

بهترین چاپگر لیزری رنگی برای مشاغل کوچک

چرا باید این را بخرید: تونر با ظرفیت بالا، سرعت چاپ بسیار سریع و تعداد زیادی از گزینه های اتصال بی سیم.

برای چه کسانی مناسب است: دفاتر با حجم چاپ زیاد یا هر کسی که به چاپ های سریع و رنگارنگ نیاز دارد.

اگر می خواهید چاپگر Brother خود را به سطح بعدی ببرید، Brother HL-L3230CDW یک ارتقاء فوق العاده است. سرعت چاپ قابل اعتماد تا 25 صفحه در دقیقه و کارتریج های تونر با ظرفیت بالا دارد. چاپگر دارای کنترل های داخلی است و شما می توانید اتصالات بی سیم، اترنت و USB را انتخاب کنید.

دارای سینی کاغذ 250 برگی. در حالی که این چاپگر جمع و جور است، همچنان می‌تواند از طریق شیار دستی خود با انواع کاغذها از جمله کارت و پاکت‌ها کار کند.

چاپگر رنگی دیجیتال کامپکت Brother HL-L3230CDW که نتایج کیفیت چاپگر لیزری را با چاپ بی سیم و چاپ دورو ارائه می دهد، آمازون داش آماده، سفید

Canon Color ImageClass MF656Cdw

Canon Color ImageClass MF656Cdw

بهترین چاپگر لیزری رنگی برای عکس

چرا باید این را بخرید: کیفیت چاپ رنگی عالی در یک چاپگر چندکاره.

این برای چه کسی است: هر کسی که نیاز به چاپ یا کپی سریع عکس ها و گرافیک دارد.

چاپگرهای لیزری به خودی خود پرینترهای عکس نیستند، اما مدل هایی مانند Canon Color imageClass MF656Cdw تا حد زیادی خطوط بین آنها را محو می کنند، که منطقی است از سوی شرکتی مانند Canon که به خاطر دوربین هایش شناخته می شود. در حالی که ما آن را برای عکاسان توصیه نمی کنیم، MF656Cdw برای دفتری که نیاز به ساخت یا بازتولید اسناد حاوی گرافیک و عکس دارد، سخت است.

در حالی که سرعت چاپ 22 برگ در دقیقه Canon Color imageClass MF656Cdw با HP M283fdw مطابقت ندارد، چاپ، کپی و اسکن دورو را از تغذیه کننده اسناد 50 برگ ارائه می دهد. با چرخه کاری ماهانه 2500 صفحه، همچنین می تواند نیازهای چاپ استاندارد دفاتر کوچک تا متوسط ​​را برآورده کند.

علاوه بر USB، کارهای چاپی را می توان به صورت بی سیم از طریق Apple AirPrint، Mopria، Wi-Fi direct و برنامه Print Business Canon ارسال کرد.

Brother MFC-L3710CW

Brother MFC-L3710CW

بهترین چاپگر لیزری برادر برای عکس

چرا باید این را بخرید: پرینت لیزری سریع و تمام رنگی با قیمتی مقرون به صرفه.

برای چه کسانی مناسب است: مشتریان خانگی و اداری کوچک با حجم چاپ متوسط.

چاپگرهای رنگی لیزری ارزان نیستند. این برادر مقرون به صرفه، بدون خرید چاپگر قدیمی‌تر، گزینه‌ای عالی برای یک دفتر کار خانگی یا کسب‌وکار کوچک است. بسیاری از ویژگی های مشابه در مدل های گران قیمت مانند صفحه نمایش لمسی 3.7 اینچی برای کنترل ها و سینی با ظرفیت 250 برگ را دارد.

این چاپگر با یک پد عددی برای اسکن و کپی، آماده انجام کارهای چاپی دفتر شما است، اما طراحی صرفه جویی در فضا آن را به اندازه کافی همه کاره می کند تا آن را در کنار میز یا در یک اتاق کپی و چاپ اختصاصی قرار دهید. شما از تغذیه خودکار اسناد، گزینه‌های تونر پربازده، و امکان چاپ و اسکن در برنامه‌ها و سرویس‌های ابری محبوب بهره‌مند خواهید شد.

HL-L3270CDW

Brother HL-L3270CDW

بهترین چاپگر لیزری رنگی مقرون به صرفه

چرا باید این را بخرید: این بهترین گزینه مقرون به صرفه برای دفاتر با فضای محدود است.

برای چه کسانی مناسب است: دفاتر کوچک و خانگی.

اگر تنها چیزی که نیاز دارید چاپگری است که به سرعت چاپ کند، کاملاً در دفتر کوچک خانه شما قرار بگیرد و از بین نرود، پس این چاپگری برای شماست. با Brother HL-L3270CDW می توانید انتظار سرعت چاپ تا 25 صفحه در دقیقه را برای صفحات سیاه و رنگی، انواع گزینه های اتصال از جمله بی سیم و اترنت، و سینی کاغذ حداکثر 250 برگ داشته باشید که می تواند اندازه های مختلف کاغذ را پشتیبانی کند. و انواعی مانند پاکت نامه یا کارت. این یک گزینه عالی و مقرون به صرفه برای کارهای چاپی ساده و ساده است.

HP Color LaserJet Enterprise MFP M480f

HP Color LaserJet Enterprise MFP M480f

بهترین چاپگر لیزری رنگی برای مشاغل متوسط

چرا باید این را بخرید: HP’s Color LaserJet Pro MFP M480f یک چاپگر همه کاره سریع است که برای چاپ و آرشیو اسناد دیجیتال با پشتیبانی بصری از ذخیره سازی ابری طراحی شده است.

برای چه کسانی مناسب است: مشاغل کوچکی که به چاپگر لیزری رنگی سریع نیاز دارند.

گروه‌های کاری و کسب‌وکارهایی که فضای اداری زیادی برای قرار دادن یک چاپگر بزرگ ندارند، از HP Color LaserJet Pro MFP M480f استقبال می‌کنند. MFP M480f ویژگی‌های چند منظوره را اضافه می‌کند که به نیازهای اسناد دفتر شما کمک می‌کند، از جمله اسکنر داخلی، تغذیه خودکار اسناد، و قابلیت‌های دوطرفه. M480f یک چاپگر چند منظوره خوب است که می تواند تا 29 صفحه در دقیقه را به صورت سیاه و سفید یا رنگی تولید کند.

این شماره سریع اما جمع و جور دارای Wi-Fi داخلی و بلوتوث کم انرژی است و چاپ موبایل در تعدادی از دستگاه ها و پلتفرم ها پشتیبانی می شود. عامل محدود کننده بزرگ در این چاپگر سینی ورودی کاغذ 250 برگه کوچک آن است، اگرچه دفاتر بزرگتر با کارهای چاپ بزرگتر می توانند به سینی اختیاری 550 برگ ارتقا پیدا کنند. Duplexing برای کمک به صرفه جویی در کاغذ و محیط پشتیبانی می شود. یک درگاه USB در جلو، چاپ را از درایو ذخیره سازی آسان می کند.

این چاپگر می تواند از انواع مختلف ارائه دهندگان ابری چاپ یا اسکن کند، و این امر آرشیو اسناد دیجیتال را آسان می کند. کسب‌وکارهایی که بودجه چاپ محدودی دارند می‌توانند در کارتریج‌های تونر پربازده با هزینه چاپ پایین‌تر در هر صفحه سرمایه‌گذاری کنند.

 

سوالات متداول

چاپگرهای لیزری رنگی در مقابل پرینترهای جوهرافشان: بهترین چیست؟

چاپگرهای لیزری برای اسناد متنی بهتر هستند، زیرا متن واضحی را حتی در اندازه فونت های کوچک تولید می کنند. با گذشت زمان، کارکرد آن‌ها نسبت به جوهرافشان‌های مبتنی بر کارتریج ارزان‌تر است. با این حال، چاپگرهای لیزری نیاز به سرمایه گذاری اولیه بیشتری دارند. اگر اغلب چاپ نمی کنید، یک چاپگر جوهر افشان ارزان می تواند منطقی تر باشد و ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا هزینه های عملیاتی بالاتر آن به هزینه اولیه بالاتر چاپگر لیزری برسد. برای کارهای چاپی کوچکتر، سرعت صفحات در دقیقه سریعتر چاپگر لیزری نیز مزیت چندانی نخواهد داشت.

اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه در درازمدت هستید و نیاز به چاپ عکس دارید، راه حل های جوهر افشان را بررسی کنید که به جای کارتریج به مخازن جوهر متکی هستند، مانند سری EcoTank اپسون . از آنجایی که مخازن با جوهر بطری قابل شارژ هستند، پرینترهای مخزن حتی کمتر از تونر پرینترهای لیزری هستند. مخازن نه تنها با ضایعات کمتر برای محیط زیست بهتر خواهند بود، بلکه در هزینه کارهای چاپی بزرگتر نیز صرفه جویی خواهند کرد.

پرینترهای لیزری همچنان دوام بیشتری دارند و در صورت چاپ با حجم بالا، هزینه های نگهداری را کاهش می دهند. لیزرها سرعت چاپ سریعتری را ارائه می دهند و در زمان انجام کارهای چاپی بزرگ صرفه جویی می کنند. به همین دلیل است که مشاغل اغلب پرینترهای لیزری را انتخاب می کنند.

فراتر از کیفیت چاپ، چاپگرهای عکس جوهر افشان می توانند انواع کاغذ و اندازه های متنوع تری را نیز در مقایسه با چاپگرهای لیزری انجام دهند. چند جوهر افشان بسیار بزرگ موجود است که می تواند پوستر و بنر را چاپ کند. یک چاپگر لیزری رنگی عکس‌ها و گرافیک‌های درونی را در اسناد به خوبی مدیریت می‌کند. اکثر پرینترهای لیزری رنگی مدرن، به ویژه آنهایی که برای دفاتر کوچک ساخته می شوند، می توانند اندازه ها و انواع کارهای چاپی استاندارد، از اسناد استاندارد گرفته تا برچسب ها و موجودی کارت را انجام دهند.

در حالی که چاپگرهای لیزری رنگی در کار با عکس‌ها بسیار بهتر شده‌اند، اگر به دنبال چاپ عکس‌های دقیق و رنگی برای آویزان کردن بر روی دیوار، نمایش در گالری یا فروش به مشتریان هستید، چاپگرهای جوهرافشان گران‌قیمت هستند . هنوز در راه است (یا به سادگی کار را به یک آزمایشگاه عکس برون سپاری کنید ).

آیا پرینترهای لیزری رنگی دارای پشتیبانی از Wi-Fi یا AirPrint هستند؟

آره. همانند پرینترهای جوهرافشان، اتصال بی سیم در پرینترهای لیزری رنگی بسیار رایج شده است. با این حال، هر مدلی از هر برندی از فناوری چاپ بی سیم پشتیبانی نمی کند. Brother HL-3170CDW از Apple AirPrint برای کاربران آیفون و آیپد پشتیبانی می کند و به عنوان مثال یک برنامه برای کاربران اندروید دارد، در حالی که Dell C1760NW چاپ موبایل را از طریق یک برنامه اختصاصی ارائه می دهد.

چگونه می توانم از دستگاه iPad، iPhone یا Android خود چاپ کنم؟

این به ویژگی های بی سیم چاپگر شما بستگی دارد. امروزه بسیاری از چاپگرها از Apple AirPrint پشتیبانی می کنند که چاپ از iPad یا iPhone به چاپگر در شبکه Wi-Fi شما را آسان می کند. همه برنامه ها از AirPrint پشتیبانی نمی کنند، اما بسیاری از آنها از جمله برنامه های غیر اپل پشتیبانی می کنند.

تلفن‌ها و تبلت‌های اندرویدی همچنین می‌توانند به اکثر چاپگرهای Wi-Fi، از برنامه‌های Google مانند Docs، Sheets، و Chrome و همچنین از برنامه‌های شخص ثالث متصل شوند.

اگر چاپگر شما از چاپ موبایل پشتیبانی نمی کند اما دارای Wi-Fi است، سازنده چاپگر شما ممکن است برنامه iOS و Android خود را برای چاپ از دستگاه تلفن همراه شما ارائه دهد. برخی از مدل‌ها حتی دارای پورت‌های USB هستند تا بتوانید مستقیماً از درایو USB بدون نیاز به اتصال دستگاه تلفن همراه یا رایانه شخصی چاپ کنید.

چند وقت یکبار باید تونر بخرم؟

این بستگی به میزان چاپ شما دارد. کارتریج های تونر اغلب دارای بازدهی 2000 صفحه یا بیشتر هستند (مشخصات چاپگر خود را برای بازدهی خاص مدل خود بررسی کنید). برای مصارف سبک خانگی، این بدان معناست که بسیاری از افراد می توانند به راحتی یک سال یا بیشتر را بدون تعویض تونر بگذرانند. برای استفاده اداری، فاصله زمانی تعویض کوتاه‌تر خواهد بود، اما تونر همچنان می‌تواند چند ماه دوام بیاورد.

چگونه می توانم در پول تونر صرفه جویی کنم؟

اولین قدم چاپ کارآمد است. یعنی تنظیمات طرح بندی صفحه خود را دوبار بررسی کنید و قبل از زدن دکمه چاپ مطمئن شوید که همه چیز درست است. همچنین می توانید با تنظیم یک چاپگر سیاه و سفید به عنوان پیش فرض، با جلوگیری از هدر رفتن تونر رنگی در هزینه خود صرفه جویی کنید .

وقتی زمان سفارش مجدد فرا می رسد، می توانید با خرید کارتریج های تونر شخص ثالث در هزینه خود صرفه جویی کنید. با این حال، خرید تونر شخص ثالث احتمالاً توسط سازنده چاپگر شما توصیه نمی شود، اما تا زمانی که از سازگاری آن با چاپگر خود مطمئن شوید، باید به خوبی کار کند.

با این حال، برخی از چاپگرها، مانند مدل HP در بالا، به دنبال تونر هستند که از تراشه خاصی استفاده می کند که آن را به عنوان تجهیزات اصلی شناسایی می کند. HP هشدار می دهد که در حالی که برخی از کارتریج های دیگر ممکن است امروز کار کنند، ممکن است در آینده کار نکنند.

آیا می توانم یک پرینتر لیزری رنگی با فکس داخلی بخرم؟

آره. بسیاری از چاپگرهای لیزری همه کاره می توانند اسناد را اسکن، کپی و فکس کنند. اگر زیاد فکس، کپی یا اسکن انجام می دهید، حتما چاپگری با تغذیه خودکار اسناد (ADF) انتخاب کنید و اگر می خواهید اسکن دو طرفه و چاپ دو طرفه انجام دهید، مدلی که دارای یک ADF دورو و چاپ دورو بهترین خواهند بود.

چاپ های دو طرفه نیز می توانند به صرفه جویی در هزینه در صورت نگرانی کمک کنند. توجه داشته باشید که همه دستگاه‌های همه کاره – که پرینترهای چندکاره نیز نامیده می‌شوند – مودم فکس ندارند، بنابراین قبل از خرید حتماً مشخصات آن را بررسی کنید. اگر به یک چاپگر چندکاره نیاز دارید، حتماً بهترین انتخاب های ما را برای چاپگرهای همه کاره بررسی کنید .

چگونه پرینترهای رنگی را تست می کنید؟

برای یافتن بهترین پرینترهای لیزری رنگی، معیارهایی مانند سرعت، قیمت، هزینه‌های تعمیر و نگهداری و هر ویژگی منحصربه‌فردی را که به آنها کمک می‌کند تا در رقبا یک‌دست شوند را در نظر می‌گیریم.

انتخاب های ما بر اساس آزمایش های بلند مدت و کوتاه مدت ما است. تجربه با مدل های قبلی؛ آشنایی با تکنولوژی های شرکت؛ مشاوره با کارشناسان صنعت، خبرنگاران همکار و کاربران؛ انجمن های آنلاین؛ نتایج آزمایشگاهی؛ و سایر بررسی های شخص ثالث ما همه چیز را بررسی می کنیم

ما همچنین لیست قیمت گذاری را بررسی می کنیم تا تعیین کنیم آیا یک محصول ارزش هزینه را دارد یا خیر. ما حتی چاپگرهایی را توصیه می کنیم که جدید نباشند، مشروط بر اینکه ویژگی ها همچنان در کلاس خود بهترین باشند.

بازار چاپگرها دائماً در حال پیشرفت است و سازندگان یا مدل‌های بهتری را با ویژگی‌های جدید یا ارتقاهای اولیه معرفی می‌کنند. بنابراین، می توانید انتظار داشته باشید که انتخاب های ما نیز تغییر کنند. اما نگران نباشید – مدل‌هایی که در اینجا می‌بینید برای مدتی با شما خواهند بود، و اگر مدل‌های بهتری را در افق پیش‌بینی کنیم، این موضوع را از قبل اعلام می‌کنیم تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا اکنون باید خرید کنید یا صبر کنید.

بهترین چاپگر لیزری رنگی برای مصارف خانگی کدام است؟

هنگام جستجوی یک چاپگر لیزری رنگی برای استفاده خانگی، احتمالاً نمی خواهید یک جانور 100 پوندی برای زنده ماندن از سختی های یک محیط کار مشترک بخواهید.

یک لیزر رنگی فشرده و مقرون به صرفه ممکن است ایده آل باشد. چاپ عکس یکی از کاربردهای رایج چاپگرهای خانگی است و برخی از مدل ها حتی روی کاغذ معمولی نیز کیفیت خوبی دارند.

آیا پرینتر لیزری برای رنگ مناسب است؟

اولین چاپگرهای لیزری تک رنگ بودند، اما اکثر تولید کنندگان چندین چاپگر لیزری رنگی را ارائه می دهند که کیفیت عالی را برای اسناد رنگی ارائه می دهند.

با این حال، برخی عکس‌ها را بهتر از دیگران مدیریت می‌کنند. برای عکس‌های رنگی با کیفیت عکاسی، غلبه بر چاپگر جوهرافشان که برای عکس‌ها بهینه شده است دشوار است .

آیا پرینترهای لیزری در حال حذف شدن هستند؟

تولید پرینترهای لیزری در آینده قابل پیش‌بینی ادامه خواهد یافت. با این حال، نگرانی هایی در مورد اثرات زیست محیطی آنها وجود دارد.

به عنوان مثال، اپسون با استناد به انرژی قابل توجهی که برای تولید گرمای کافی برای فیوز کردن تونر روی کاغذ لازم است، چاپگرهای لیزری را در سراسر جهان تا سال 2026 حذف می کند.

در همین حال، HP راه هایی برای سازگاری بیشتر با محیط زیست پرینترهای لیزری با تغییر فرمولاسیون تونر و بهبود کارایی پیدا کرده است.

اگر متوجه شدید که انتخاب‌های برتر ما برای نیازهای خاص شما مناسب نیستند، چاپگرهای لیزری رنگی دیگری نیز وجود دارند که ارزش بررسی را دارند. اگر به یک دستگاه همه کاره می‌خواهید که بتواند اسناد را اسکن ، کپی و فکس کند، یا فقط به مدلی مقرون به صرفه‌تر نیاز دارید، حتماً به چاپگرهای دیگری که در این لیست قرار داده‌ایم نگاهی بیندازید.

اگر به دنبال صرفه جویی بیشتر هستید، راهنمای ما را در مورد بهترین معاملات چاپگر ارزان و بهترین معاملات چاپگر لیزری موجود در حال حاضر بررسی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا