بهترین هاگردشگری
موضوعات داغ

بهترین مقاصد گردشگری جهان 2024

11 مکان بسیار زیبا هیجان انگیز در سراسر جهان که پیشنهاد بازدید آنها را به شما می دهیم.

از یک شهر بریتانیایی که گذشته صنعتی زیبایی داشته و یک جزیره آرام در کنیا بدون ماشین تا بهترین مکان در آمریکای شمالی برای بازدید را به شما توصیه می کنیم . 11 انتخاب ما برای مکان رفتن در سال آینده چندین ویژگی مشترک دارند: هر کدام یک مقصدی الهام‌بخش و لذت‌بخش که در آن ارتباط انسانی و خلاقیت تجربه سفر را تعریف می‌کند.

این 11 مکان (بدون ترتیب خاصی فهرست شده‌اند) فرصت‌های فراوانی را برای اکتشاف با وجدان و پایدار ارائه می‌کنند دقیقاً همان چیزی است که ما در حال حاضر به دنبال آن هستیم.

The best tourist attractions of 2024

1. فیجی

زندگی دریایی فیجی بسیار زیبا است: نمایش رنگارنگی از لاک پشت ها و کوسه ها که در میان سایه های سبز و آبی آفتابگیر می چرخند.

صحنه اصلی این اجرای خیره کننده مجموعه ای از صخره های مرجانی آن است – اکوسیستم های شکننده ای که در آن رابطه همزیستی بین گیاهان و ماهی ها هر روز انجام می شود، حرکت ظریف آنها در جهان کوچکی از سیاره ما بسیار چشمگیر است.

The best tourist attractions of 2024

2. سیدنی، استرالیا

خانه اپرای سیدنی که بیشتر به‌خاطر پوسته‌های بتنی خود شناخته می‌شود، یک کلاس استاد در طراحی مدرن اکسپرسیونیستی است.

این ساختمان نمادین در اکتبر 2023 در مدت 50 ساله شد و سر و صدای زیادی داشت.

برنامه های ویژه اپرا هاوس 2024 را در طول سال، از جمله جشنواره بین المللی انیمیشن لندن در ژانویه و شبی با نویسنده فرن لبوویتز در فوریه، تماشا کنید.

یا سفری را در ماه مه یا ژوئن برای جشنواره سالانه Vivid Sydney در نظر بگیرید، زمانی که تاسیسات هنری و نوری بندر را به یک نمایش شگفت‌انگیزی تبدیل می‌کند.

The best tourist attractions of 2024 (6)

3. طنجه، مراکش

طنجه با خط افقی در کنار صخره اند و از دیگر شهرهای مراکش جدا بوده است.

برای چندین دهه در قرن بیستم، این کشور توسط گروهی از کشورهای خارجی از جمله ایتالیا و اسپانیا اداره می شد.

نویسندگان و هنرمندان اروپا و ایالات متحده را فریب داد و حال و هوای جهان وطنی را القا کرد که امروزه باقی مانده است.

با این حال، در پنج سال گذشته، شمالی ترین شهر مراکش با ریشه های ملی خود دوباره پیوند خورده است.

در سال 2018، اولین خط قطار سریع السیر آفریقا، طنجه را به کازابلانکا متصل کرد و اکنون سفر دو ساعت طول می کشد.

این بخشی از یک سرمایه گذاری زیرساختی گسترده برای تقویت منطقه بود. ورود هتل‌های لوکس جدید، از جمله قصر فیرمونت تازی با 133 اتاق و بوتیک ویلا مابروکا، بازسازی خانه زمانی ایو سن لوران با 12 اتاق، توسط طراح مد Jasper Conran، بسیار زیباست است و همچنین هتل والدورف آستوریا احتمالاً در اوایل سال 2025 به آنها ملحق خواهد شد.

دو میدان اصلی شهر، Grand Socco و Petit Socco، استعداد مراکشی‌های خلاق را به نمایش می‌گذارند.

«El Morocco Club»، یک پیانو بار و رستورانی که از کلوپ شبانه لوچ شهر نیویورک که در دهه 1930 افتتاح شد، الهام گرفته شده و به نام آن نامگذاری شده است. امروزه کلوب های این منطقه با عکس‌های تک رنگ و مبل‌هایی با چاپ حیوانات هستند.

The best tourist attractions of 2024

4. تگزاس هیل کشور

تگزاس هفت منطقه بسیار متمایز دارد که همگی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. یکی از مناطق محبوب تگزاس هیل کشور است که در مرکز تگزاس واقع شده است.

منطقه هیل کانتری در فلات ادواردز واقع شده است، یک ساوانا با سنگ آهکی که به آرامی در طی میلیون ها سال فرسایش یافته و تپه ها و علفزارهای زیبایی را ایجاد کرده است.

فلات ادواردز از جنوب و شرق با گسل بالکنز، از شمال با بالاآمدگی Llano و Llano Estacado، و از غرب با رودخانه Pecos و صحرای Chihuahuan همسایه است.

هیل کانتری چهارمین منطقه بزرگ تگزاس با وسعت 31000 مایل مربع با میانگین بارندگی 15 تا 34 اینچ در سال است.

The best tourist attractions of 2024

5. رم، ایتالیا

هیچ چیز برای انجام دادن در رم کم نیست، زیرا شهر مملو از شگفتی های تاریخی و معماری است.

تعداد کمی از شهرهای دیگر توانسته‌اند در اطراف ویرانه‌های باستانی و کاخ‌های خاطره‌انگیز به موفقیت‌آمیز رم بسازند، و تقریباً به هر کجا که نگاه کنید، تاریخ زنده را خواهید یافت.

یک روز برای پوشش دادن همه چیز کافی نیست، اما ما تعدادی از برترین مناظر و جاذبه های رم را برای شما انتخاب کرده ایم تا آنها را ببینید.

در پیازا ناوونا زیبایی و زندگی پرهیاهوی این شهر تاریخی را درک کنید، سپس در خیابان‌های سنگ‌فرش که بازارها و مکان‌های دیدنی باستانی را به هم پیوند می‌دهند قدم بزنید. عرصه گلادیاتوری باستانی، کولوسئوم را از دست ندهید.

همچنین برای دیدن شگفتی های واتیکان، مانند کلیسای سنت پیتر و کلیسای سیستین، که خانه نقاشی های دیواری معروف میکل آنژ است، باید از تیبر عبور کنید.

The best tourist attractions of 2024

6. ماچو پیچو، پرو

تنها چند مکان در جهان دارای زیبایی طبیعی و کاریزمای تاریخی هستند که می توانند قلب و ذهن بازدیدکنندگان را در یک لحظه تسخیر کنند. ماچو پیچو یکی از آنهاست.

صبح یا بعدازظهر، باران یا درخشش، شلوغ یا غیر شلوغ – منظره معابد سنگی و تراس‌های بی‌پایان در میان کوه‌های گرانیتی سبزپوش هرگز ناامید نمی‌شود.

ماچو پیچو که پس از سقوط امپراتوری اینکاها فراموش شد و 400 سال بعد دوباره کشف شد، همچنان در هاله ای از رمز و راز قرار دارد.

ممکن است به برخی از سوالات هرگز پاسخ داده نشود، اما شهر سابق اینکاها به عنوان شاهدی غیرقابل انکار از سنگ تراشی بسیار پیشرفته آنها باقی مانده است.

چه با قطار و چه با پای خود در امتداد مسیر اینکا، رسیدن به ماچوپیچو بخشی از ماجراجویی است.

اکثر بازدیدکنندگان حداقل یک شب را در آگواس کالینتس، شهر کوچکی که در پای کوه از ویرانه های اینکاها قرار دارد، می گذرانند.

توصیه می‌کنیم پناهگاه تاریخی ماچو پیچو و شگفتی‌های دنیای جدید یونسکو را با یک راهنمای متخصص کاوش کنید تا از ویژگی‌های مهندسی درخشان و اهمیت مشخص شده در طراحی معابد مقدس غافل نشوید.

The best tourist attractions of 2024

7. تاکستان مارتا، ماساچوست

ماساچوست مکانی بسیار تاریخی است این منطقه از زیبایی‌های طبیعی بسیار برخورداراست. هنگامی که در این شهر، به قول محلی ها، “در جزیره” بودید، دیگر هرگز نمی خواهید “خارج از جزیره” باشید. با 45 دقیقه سواری کوتاه با قایق از کیپ کاد، سواحل شنی بکر، قایق‌های بادبانی، کلبه‌های شیرینی زنجفیلی با رنگ‌آمیزی درخشان، فانوس‌های دریایی در غروب آفتاب، بازارهای کشاورزان، چرخ فلک اسب‌های پرنده جادویی، همه دیدنی‌های مشهورتان را خواهید دید. The best tourist attractions of 2024

8. لامو، کنیا

شهر قدیمی لامو دارای زیبایی وصف‌ناپذیر و ساختمان‌های تاریخی است.
قدم زدن در خیابان های شنی و پرپیچ و خم شلا – روستایی در ساحل جنوب شرقی جزیره لامو کنیا – پیشنهاد عالی ما برای شماست. این جزیره اساساً عاری از وسایل نقلیه موتوری است و کوچه ها فقط برای عابران پیاده به اندازه کافی عریض هستند.  لامو شهری جادویی، اسرارآمیز و دل‌فریب است.

The best tourist attractions of 2024

9. بوتان

بوتان تنها در سال 1974 درهای خود را به روی گردشگری باز کرد و تدابیری اتخاذ کرد تا مطمئن شود که گردشگران از طبیعت بکر یا فرهنگ قدیمی آن تجاوز نکنند.

این کشور با یک ذهنیت حفاظتی قوی، اولین کشور منفی در جهان است: 60 درصد از چشم انداز آن باید در جنگل پوشانده شود و گردشگران همیشه مجبور به پرداخت هزینه روزانه بوده اند.

در سپتامبر 2023، بوتان هزینه توریستی خود را نصف کرد و به 100 دلار در روز رساند تا مسافران بیشتری را جذب کند.

بازدیدکنندگان نیز تشویق می‌شوند برای تجربه هتل‌های پنج ستاره جدید و بازسازی‌شده این کشور، مانند Zhiwa Ling Heritage، Beyond Punakha River Lodge، و Pemako Punakha، بروند. با بازسازی مسیر ترانس بوتان، بازدیدکنندگان می توانند بخش های جدیدی از کشور را کشف کنند.

The best tourist attractions of 2024

10. فیلادلفیا، پنسیلوانیا

مسافرانی که عاشق غذا و هنر هستند توصیه می شود که امسال به فیلی سفر کنند.

این شهر بیش از هر شهر دیگری در رقابت بنیاد جیمز بیرد در سال 2023 جوایز رستوران و سرآشپز را به دست آورد.

زمانی را برای امتحان منوی طعم فصلی در جمعه شنبه یکشنبه، که برنده رستوران برجسته شد، یا غذاهای تایلندی در کالایا را امتحان کنید، جایی که Chutatip “Nok” Suntaranon برنده بهترین آشپز Mid-Atlantic شد.

از جنبه هنری، موزه رودن میزبان یک نمایشگاه مجسمه‌سازی است، دست‌های رودن، و موزه هنر فیلادلفیا نمایشگاه عکاسی در مکان مناسب را به نمایش می‌گذارد که عکاسان پیشگام باربارا کرین، ملیسا شوک و کارول تابک را می‌شناسد.

The best tourist attractions of 2024 (6)

11. پاریس، فرانسه

لقب‌های متعددی به پایتخت کشور فرانسه، یعنی پاریس داده می‌شود که «شهر نور» نیز یکی از آن‌ها است. این شهر سرسبزترین پایتخت اوروپا است. شهر نور مملو از مکان‌های تاریخی و تاثیر‌گذار در عرصه فرهنگ، هنر، مد، مواد غذایی و طراحی می‌باشد و همچنین پیشنهاد دیگر ما برای سفر شما!

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا