گردشگری

5 منطقه برتر برای مسافرت در جهان

علاقه مندان به سفر همیشه به جستجوی مکان‌هایی در سراسر جهان پرداخته که می‌توانند در هر زمان و در هر فصلی از آن بازدید کنند. از طریق این مقاله، شما را با کشورهای شگفت انگیز در سراسر جهان آشنا می‌کنیم که می‌توانید در هر زمان از آنها دیدن کنید. همچنین، ما بهترین جاذبه های آن کشور را که سالانه شاهد بیشترین تعداد گردشگر هستند، معرفی می‌کنیم.

بنابراین، آنچه شما منتظر آن هستید، خواندن این مقاله برای دانستن در مورد کشورهای معروف توریستی در سراسر جهان است که می‌توانید در هر زمان بدون توجه به محدودیت‌های فصلی از آنها دیدن کنید.

ما همیشه هنگام برنامه‌ریزی برای هر سفری، آب و هوا را به عنوان یک عامل اصلی در نظر می‌گیریم. آیا آب و هوا در آنجا مناسب است؟ آیا برای بازدید از این مکان خیلی گرم است یا سرد؟ همه این سؤالات ناگهان در ذهن شما ایجاد می‌شود که آیا برخی از دوستان ما از ما می‌خواهند که با آنها به سفر برویم. اما لیست ارائه شده از کشورها بهترین اهداف تعطیلات را ارائه می دهد.

1-ایتالیا

5 منطقه برتر برای مسافرت در جهان

ایتالیا کشوری اروپایی بوده که در ساحل دریای مدیترانه قرار دارد. این کشور از نظر سنت، فرهنگ و محیط، حال و هوای خاص خود را دارد. فرهنگ غالب غربی و غذاهای ایتالیایی مطمئناً شما را ملزم به لذت بردن از این مکان می‌کند.

علاوه بر این، پایتخت رم، یک شهر واتیکان با مکان‌های دیدنی زیبای متعددی است که هنر و فرهنگ ایتالیایی را نشان می‌دهد. به غیر از رم، شهرهای معروف دیگری نیز در ایتالیا وجود دارد که می‌توانید بیشتر فرهنگ ایتالیایی را در آنها ببینید. فلورانس در ایتالیا شاهکاری به نام رنسانس دارد که در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است. جدا از این، می‌توانید از «دیوید» میکل آنژ و دووموی برونلسکی نیز دیدن کنید. ونیز، شهر کانال ها؛ و میلان، پایتخت مد ایتالیا.

جاذبه‌های برتر: پمپئی، کولوسئوم، برج پیزا، دریاچه کومو، سینک تره، کاخ سلطنتی کازرتا، ویلا دل بالبیانلو

 2-فرانسه

5 منطقه برتر برای مسافرت در جهان

پاریس در فرانسه یکی دیگر از شهرهای مغناطیسی بوده و پایتخت فرانسه به دلیل موقعیت مکانی فزاینده خود در سراسر جهان مشهور است. چراغ پارکینگ برج ایفل شما را مجبور می‌کند که زمان بیشتری را در اینجا بگذرانید و کشور را از مجاورت کشف کنید. برای بازدید از تمام مکان‌های پر زرق و برق پاریس به زمان زیادی نیاز است. بازدیدکنندگان از سراسر جهان برای تماشای زیبایی‌های برج ایفل به پاریس آمده، اما جاذبه‌های دیگری نیز وجود دارد.

در محدوده‌ای که می‌توانید در یک یا دو روز پوشش دهید. جدا از موقعیت مکانی، ما ایتالیا را به دلیل آب و هوای معتدل، مکانی مناسب برای بازدید در هر زمان می‌دانیم. کافه‌ها و رستوران‌های متعددی با صندلی‌های سرپوشیده و بیرونی وجود دارند که حس سلطنتی را در پاریس به شما می‌دهند. بنابراین، حتماً در شب از کافه تراس ایتالیا دیدن کنید و از آنجا شاهد منظره باشکوه برج ایفل باشید.

جاذبه‌های برتر: برج ایفل، باغ تویلری، لوور، استراحتگاه یورو دیزنی (نام سابق دیزنی لند)، طاق پیروزی، مونت مارتر، پونت نوف، ساکر-کور، بنیاد لویی ویتون.

3-نیویورک سیتی

5 منطقه برتر برای مسافرت در جهان

نیویورک یک مقصد مشهور برای بلاگرهای مسافرتی و سرمایه‌گذاران تجاری است. برخی از مردم از شهر نیویورک بازدید می‌کنند تا مکان‌های گردشگری معروف را در اینجا کشف کنند و برخی دیگر برای معاملات شرکت خود به اینجا می‌آیند. اگر برای تعطیلات یا برای گذراندن اوقاتی با کیفیت با عزیزان خود به نیویورک ‌ی آیید، هر بار زمان مناسبی برای بازدید از این مکان فوق‌العاده است. شهر نیویورک مناسب‌ترین مکان در ایالات متحده برای بازدید در هر فصلی است. جاذبه‌های توریستی زیادی در نیویورک وجود دارد که تا یک هفته دیدن شود.

جاذبه های برتر: مجسمه آزادی، پل بروکلین، رصدخانه یک جهان، کلیسای جامع سنت پاتریک، پارک مرکزی، ساختمان امپایر استیت، پارک برایانت، یادبود و موزه 11 سپتامبر، مرکز راکفلر

4-هندوستان

5 منطقه برتر برای مسافرت در جهان

هند کشوری در جنوب آسیا است که مملو از غیرمعمول‌ترین، جذاب‌ترین و آشفته‌ترین مکان‌ها در یک مجموعه است. در هند 28 ایالت وجود دارد و هر ایالت فردیت خود را دارد. شما هرگز نمی‌توانید هیچ ایالت هند را با مکان دیگری مقایسه کنید. از کشمیر گرفته تا کانیاکوماری، هند مکان‌های خیره‌کننده زیادی دارد که هودوفیل می‌تواند در فهرست علاقه‌مندی‌های سفر خود قرار دهد.

هند سرزمینی با هزاران زبان، فرهنگ ها، سنت ها و جمعیت های متنوع است. هند در فهرست پرجمعیت ترین کشورهای جهان پس از چین جایگاه دوم را دارد. گردشگران خارجی با انتظارات زیادی به هند آمده و بدون شک این کشور قادر است تمام انتظارات سفر آنها را برآورده کند. از یک شهر شلوغ گرفته تا سواحل آرام، قله‌های کوهستانی باشکوه تا رودخانه‌های خاموش، همه چیز را در هند خواهید داشت. همچنین، 40 سایت میراث جهانی یونسکو در هند واقع شده است که در حال حاضر آن را به یک مکان توریستی مشهور در بین جهانگردان تبدیل کرده است.

جاذبه های برتر: تاج محل، بنارس، معبد طلایی، دروازه هند، جیپور، معبد ماهابودی، قلعه مهرانگار، کرالا، کشمیر، گوا، غارهای الورا، پارک ملی رانتامبور.

5-مراکش

5 منطقه برتر برای مسافرت در جهان

مراکش آنقدر نزدیک به اروپا قرار دارد که می‌توانید از سواحل اسپانیا به خط ساحلی خیره شوید. کازابلانکا گران‌ترین مکان در مراکش است و تقریباً همه ثروتمندترین (میلیونرها) افراد این کشور در اینجا زندگی می‌کنند. طیف زنده فرهنگ، غذا و مناظر در مراکش می‌تواند فضای کاملا متفاوتی را برای شما ایجاد کند. صحرا در مراکش مکان جذاب دیگری برای گذراندن اوقاتی پرماجرا با دوستان است. در اینجا فرصتی انحصاری برای گذراندن یک شب در میان تپه‌های شنی و خیره شدن به شترها خواهید داشت.

جاذبه های برتر: کازابلانکا، کوه های اطلس، صحرای صحرا، مدینه مراکش، شفشاوئن، اسائویرا، اطلس بالا، اوارزازات، تینگیر.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا