گردشگری

بهترین زمان سفر به اروپا

زمان تعویض برگ‌ها، لباس‌های نرم، کوتاه‌تر شدن روزها، جمع کردن وسایل سفر و خوابیدن برای زمستان. ما در سال چهار فصل داریم که هر یک از این فصل‌ها زیبایی‌های خاص خود را دارد و بسیاری تمایل دارند در یکی از این فصول به سفر بپردازند. عده‌ای هم برنامه داشته تا به اروپاگردی پرداخته و نمی‌دانند کدام فصل را برای سفر به اروپا برگزینند.

ما عاشق سفر در هر فصل هستیم و هیچ زمانی نباید مانع از سفری شاد و لذت بخش باشد. به هر حال در این مطلب قصد داریم بهترین زمان سفر به اروپا را مطرح کنیم.

بهترین زمان سفر به اروپا

وقتی به اروپا سفر می‌کنید، متوجه می‌شوید بهترین زمان سفر به این منطقه چیزی جز فصل زمستان نیست. در نیوزلند، سفری خارج از کشور در وسط سال که اتفاقاً زمستان نیز است، برای استفاده از هوای گرمتر در جاهای دیگر غیر معمول نیست. از آنجا که تابستان ما با کریسمس و سال نو مصادف شده، اقامت در نیوزیلند و سفر محلی برای دیدن دوستان و خانواده معمول‌تر است.

اروپا برعکس است. تابستان در اروپا فصل سفر خوبی نیست زیرا مسافران زیادی را به خود می‌بیند. بیشتر افراد تابستان را جهت سفر به اروپا تدارک می‌بینند. اگرچه ما عاشق سفر تابستان هستیم اما طبیعی است که بدلیل شلوغی تمایلی به سفر در این زمان را نداشته باشیم.

خوشبختانه، سفر در اروپا طی ماه‌های آوریل تا سپتامبر، که به عنوان فصل شانه یا فصل خارج از فصل شناخته می‌شود، فوق العاده است! ما حتی تا آنجا پیش می‌روم که بگوییم بهترین زمان برای سفر به اروپا زمستان است.

پس معامله چیست؟ چرا باید سعی کنید در پاییز و زمستان بیشتر به اروپا سفر کنید؟

تعقیب تابستان

این یکی نوعی تقلب است. ما تنها گفتیم چقدر دوست داریم در فصول سرد سال سفر کنیم و حالا به شما می گویم تابستان را در خارج از فصل در اروپا دنبال کنید. نکته این است که سپتامبر / اکتبر یا مارس / آوریل یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر در اروپا است. در طول این مدت، بسیاری از مناطق جنوبی اروپا هنوز هوای گرم دارند، قطعا بهتر از جایی مانند بریتانیا.

همچنین اغلب زمان ارزان‌تری برای سفر به مناطق آفتابی‌تر است، زیرا افراد کمتری برای رفتن به خارج از کشور انتخاب می‌کنند، زیرا خارج از فصل درس و مدرسه است. من تا آنجا پیش می رویم که سپتامبر را به عنوان بهترین ماه برای کاوش در اروپا می‌دانیم.

پروازهای ارزان تر

زمستان یا خارج از فصل نیز یکی از ارزان ترین زمان ها برای سفر در اروپا است. قیمت پرواز در فصل تابستان  اروپا می تواند کمی دیوانه کننده شود. افراد زیادی در حال سفر هستند و خطوط هوایی این را می دانند!

وقتی برای اولین بار به اروپا نقل مکان کردیم، نمی دانستیم از کجا شروع کنیم و لیست عظیم و همیشه در حال رشدمان را علامت بزنیم. ما سفر خارج از فصل را در اروپا شروع کردیم زیرا متوجه شدیم می توانیم از گزینه Skyscanner ‘Everywhere’ برای یافتن مکان هایی برای سفر و با ارزان ترین قیمت پرواز استفاده کنیم.

اقامتگاه ارزانتر

بهترین زمان سفر به اروپا

بسیاری از ارائه دهندگان اقامتگاه از فصل ها برای تعیین قیمت ها استفاده می کنند. شما می توانید با انتخاب سفر به اروپا در زمستان که هوا سردتر است، معاملات بسیار خوبی داشته باشید.

برخی از هتل هایی که در سفرها در آنها اقامت داشتیم، نصف قیمت ماه های تابستان بودند و بسیاری دیگر ارزان تر بودند.

این فقط دلیل دیگری برای برنامه ریزی سفر اروپایی بعدی خود در زمستان یا پاییز است!

افراد کمتر

هنگامی که در تابستان به اروپا سفر کنید، افراد کمتری به عنوان گردشگر شاهد هستید و این خود برای افراد آرامشی را به دنبال خواهد داشت. بنابراین می‌توان فصل زمستان را برای چنین موضوعی مناسب دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا