گردشگری

چرا باید به تورنتو کانادا سفر کرد؟

هنگام برنامه ریزی سفر به کانادا، احتمالاً پیاده روی در کوهستان، پرسه زدن در خیابان های سنگ‌فرش شده مونترال و بازدید از مکان های دیدنی طبیعی مانند آبشار نیاگارا و دریاچه لوئیز را در نظر می گیرید. اما، یکی دیگر از مقصدهای کانادایی که باید در صدر فهرست سفرهای شما قرار گیرد، تورنتو است.
تورنتو شهری مدرن است، اما در نوع خود زیبا بوده و چیزهای زیادی برای ارائه دارد. این شهر در واقع تاریخ و فرهنگ زیادی داشته، از ریشه های اولیه بومی تا تبدیل شدن به یک کلان شهر بزرگ.
محله های مختلف اطراف شهر همگی تجربیات فرهنگی متفاوت و غذاهای غنی و متنوع از مناطق مختلف ارائه می دهند. به طور خاص، محله چینی ها، ایتالیای کوچک، شهر یونانی و پرتغال کوچک برخی از بهترین مناطق برای بازدید هستند.
تورنتو همچنین خانه برخی از مهم ترین مکان های دیدنی این کشور است. ترکیبی جالب از آسمان خراش های چشمگیر و معماری تاریخی وجود دارد. به علاوه، یک اسکله زیبا و فضاهای سبز زیادی برای کاوش در اطراف شهر وجود دارد.
در این مطلب قصد داریم شما را با مواردی جهت دیدن تورنتو آشنا کنیم.

1-برج CN

چرا باید به تورنتو کانادا سفر کرد؟
برج CN به عنوان یکی از بلندترین سازه‌های مستقل جهان، برترین جاذبه تورنتو است. این مکان دیدنی کانادایی مناظر پانورامای خیره کننده ای از شهر ارائه می دهد و چیزی برای همه دارد. با سکوهای تماشای متعدد و پنجره های بزرگ از کف تا سقف، مناظری بدون مانع از خط افق شهر و فراتر از آن خواهید داشت. اگر خیلی از ارتفاع نمی ترسید، می توانید از کف شیشه ای عبور کنید تا منظره زیر را ببینید.

برای جویندگان واقعی هیجان، منظره 116 طبقه را از بیرون، در EdgeWalk ببینید. این بالاترین پیاده‌روی کامل در جهان است و تجربه‌ای هیجان‌انگیز رقم می زند.

2-قصر کازالوما تورنتو

چرا باید به تورنتو کانادا سفر کرد؟

کازا لوما یک قلعه احیای گوتیک است که به موزه تبدیل شده و در میدتاون تورنتو قرار دارد. این یک ساختمان منحصر به فرد در کانادا است که در میان زمین های زیبا قرار گرفته که می توانید با سرعت در آن کاوش کنید. می‌توانید در تالار بزرگ پرسه بزنید، بیش از 10000 کتاب در کتابخانه شگفت زده را مشاهده کنید، در سوئیت‌های زیبای قلعه بگردید و با بازدید از چندین نمایشگاه در محل، از تاریخ کانادا مطلع شوید.

کازا لوما نه تنها یکی از تاریخی‌ترین ساختمان‌های تورنتو است، بلکه محل برگزاری رویدادها و محل فیلم‌برداری تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی است که آن را به جاذبه‌ای برای علاقه‌مندان به سینما تبدیل می‌کند. برخی از معروف‌ترین فیلم‌هایی که در اینجا فیلم‌برداری شده‌اند عبارتند از X-men، Chicago و Rocky Horror Picture Show! مراقب رویدادهای فصلی که در اینجا برگزار می‌شود، باشید، مانند کریسمس در قلعه، کنسرت‌های ارکستر سمفونیک، خانه‌های خالی از سکنه در هالووین، چای‌های نوشیدنی و رویدادهای اتاق فرار.

3-موزه سلطنتی انتاریو

چرا باید به تورنتو کانادا سفر کرد؟
موزه سلطنتی انتاریو (ROM) بزرگ‌ترین موزه کانادا و یک گنجینه فرهنگی است. ROM با بیش از 1 میلیون شی از سراسر جهان، فرهنگ های غنی، تاریخ طبیعی و هنرهای شگفت انگیز را از طریق مجموعه های متعدد خود تجلیل می کند. تنوع موزه سلطنتی انتاریو بسیار زیاد است، از آثار هنری بومی گرفته تا فسیل‌های دایناسورها، منسوجات تاریخی، مصنوعات باستان‌شناسی، و اشیایی از دنیای باستان از جمله مصر، یونان و خاور نزدیک، و بسیاری موارد دیگر.

شما به راحتی می توانید یک روز کامل را صرف کاوش در مجموعه گسترده رام کنید. اما، حداقل، توصیه می کنم به خودتان اجازه دهید نیم روز از موزه بازدید کنید. اگر به دنبال یک تعمیر هنری بیشتر هستید و می‌توانید آن را در برنامه سفر خود قرار دهید، گالری هنری انتاریو (AGO) موزه دیگری در تورنتو است که ارزش بازدید دارد. با بیش از 90000 اثر هنری، یکی از برجسته ترین گالری ها در آمریکای شمالی است.

4-بازار کنزینگتون

چرا باید به تورنتو کانادا سفر کرد؟

بازار کنزینگتون یکی از جالب‌ترین و متنوع‌ترین محله‌های تورنتو است. این یک بازار خیابانی پرجنب‌وجوش است که همه چیز دارد، از فروشگاه‌های قدیمی و موسیقی گرفته تا بازارهای گوشت، ماهی و محصولات، فروشندگان غذاهای خیابانی و برخی از بهترین موارد غذایی تورنتو.

در ماه‌های گرم‌تر، این محله زنده می‌شود و از خلاقیت غوغا می‌کند. به قدری شلوغ است که عابران پیاده روی پیاده روها و خیابان ها را اشغال می کنند و برای رانندگی یا دوچرخه سواری آن را به مکانی بسیار دشوار تبدیل می کند. به علاوه، در آخرین یکشنبه ماه در طول تابستان، بازار کنزینگتون میزبان «یکشنبه‌های پیاده‌روی» است که عملاً کل منطقه را به یک جشنواره خیابانی تبدیل می‌کند.

5-تماشا بازی‌های ورزشی

چرا باید به تورنتو کانادا سفر کرد؟

با داشتن چندین تیم ورزشی نمادین، یکی از بهترین کارهایی که باید هنگام بازدید از تورنتو انجام داد، دیدن یک بازی است. تورنتو چندین مکان ورزشی دارد، از جمله دو استادیوم بزرگ: Scotiabank Arena و Roger’s Stadium. سه ورزش محبوب برای تماشا در تورنتو عبارتند از هاکی روی یخ، بسکتبال و بیسبال. NHL (لیگ ملی هاکی)، NBA (انجمن ملی بسکتبال) و MBL (لیگ اصلی بیسبال) همگی میزبان بازی‌هایی در طول فصل هستند.

تیم‌های کلیدی تورنتو که باید تماشا کنید و ببینید عبارتند از Blue Jays برای بیسبال، Toronto Raptors برای بسکتبال و Toronto Maple Leafs برای هاکی.

6-شهر قدیمی تورنتو

چرا باید به تورنتو کانادا سفر کرد؟

اگرچه تورنتو شهری بسیار مدرن است، اما در واقع بیش از 230 سال قدمت دارد! به این ترتیب، تورنتو دارای یک شهر قدیمی، با تعداد کمی ساختمان تاریخی، در میان آسمان خراش‌های مدرن است. این منطقه کاملاً ارزش کاوش را دارد!
شهر قدیمی تورنتو درست در شرق خیابان یونگ، در سمت غربی رودخانه دان، بین خیابان کوئین شرقی و بزرگراه گاردینر واقع شده است.

7-متنوع‌ترین غذاها

چرا باید به تورنتو کانادا سفر کرد؟

به عنوان چندفرهنگی ترین شهر جهان، انتظار می رود تورنتو صحنه غذایی بسیار متنوعی داشته باشد. و ناامید نمی شود! در واقع، برای بسیاری از مردم، غذای شهر یکی از بهترین دلایل سفر به تورنتو است. از غذاخوری‌های مجلل گرفته تا جواهرات پنهان و هر نوع غذای قابل تصور، گزینه‌ها بی‌پایان هستند. برخی از مشهورترین رستوران های تورنتو عبارتند از: رستوران Alo ستاره میشلن، بار اسپانیایی تاپاس بار راوال و Don Alfonso 1890 که بهترین رستوران ایتالیایی جهان نام گرفته است.

با این حال، برای تجربه غذاهای عالی در تورنتو، مجبور نیستید غذاهای عالی را انتخاب کنید. مکان های مورد علاقه ما در شهر مکان های بسیار معمولی تری در مناطقی مانند بازار کنزینگتون، محله چینی ها، کره تاون و در امتداد نوار Ossington هستند. به ویژه، توصیه می‌کنیم Seven Lives را برای بهترین تاکوهای تورنتو، Rasta Pasta برای جامائیکایی با پیچ و تاب و PG Clucks را برای ساندویچ مرغ نهایی تست کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا