گردشگری

چرا باید به نیویورک سیتی سفر کرد؟

چیزی جادویی در شهر نیویورک وجود دارد. از شلوغی  میدان تایمز گرفته تا افق نمادین، نیویورک شهری است که مانند هیچ شهر دیگری نیست. چه برای اولین بار باشد چه برای صدمین بار، مطمئناً یک تجربه فراموش نشدنی خواهد بود.

اگر به دنبال دلیلی برای بازدید از این شهر هستید، در اینجا 10 دلیل اصلی برای این سفر آورده شده است. از موزه‌های کلاس جهانی گرفته تا غذاهای بی‌نظیر تا زندگی شبانه بی‌نظیر، اینها تنها برخی از دلایل بازدید از نیویورک هستند. برای کشف بهترین‌های شهر، از مکان‌های نمادین گرفته تا جواهرات پنهان، آماده شوید.

10-ترمینال گرند سنترال

زیبایی این ساختمان معروف Beaux Arts در شهر نیویورک را نباید از دست داد، چه با راه آهن برسید یا نه. ترمینال گرند سنترال که بین سال‌های 1903 و 1931 ساخته شده، خیره‌کننده است. برای آشنایی با تاریخچه آن، از جمله تخریب و بازسازی نزدیک به آن، یک تور داشته باشید.

چرا باید به نیویورک سیتی سفر کرد؟

9-  مرکز هنرهای نمایشی لینکلن

مرکز لینکلن در نیویورک بزرگترین مرکز هنرهای نمایشی جهان (16.3 هکتار / 66000 متر مربع) و محل استقرار 12 سازمان هنری ساکن از جمله فیلارمونیک نیویورک، اپرای متروپولیتن، اپرای و باله شهر نیویورک است. به تماشای یک اجرا بروید و همچنین برای گشت و گذار در مرکز وقت بگذارید.

8. اسکیت روی یخ در مرکز راکفلر

یک سنت منحصر به فرد و سرگرم کننده زمستانی این است که در پیست راکفلر سنتر بچرخید یا فقط تماشا کنید که اسکیت بازها در حالی که شکلات داغ می نوشیدند سر می زنند.

7-ساختمان امپایر استیت

ساختمان امپایر استیت در نماد شهر نیویورک. معماری کلاسیک آرت دکو ساختمان 102 طبقه امپایر استیت این را به نماد دیگری از نیویورک تبدیل کر. برای مشاهده حداکثر 80 مایل (130 کیلومتر) به رصدخانه بیرونی طبقه 86 بروید. دوربین خود را حتما همراه داشته باشید.

6- خرید در شهر نیویورک

تقریباً هر چیزی را می‌توانید در نیویورک بیابید، از جمله لباس‌های با تخفیف، اقلام از سراسر جهان و خیلی چیزهای دیگر. شهر نیویورک بهشت خریداران است.

5- مجسمه آزادی و جزیره الیس

نماد آزادی سیاسی و دموکراسی را باید دید. مجسمه آزادی که در 12 هکتار (48500 متر مربع) جزیره لیبرتی در بندر نیویورک واقع شده است، هدیه‌ای از طرف مردم فرانسه بود. این جزیره در 28 اکتبر 1886 وقف شد و در 15 اکتبر 1924 به عنوان بنای یادبود ملی تعیین شد. جزیره الیس به عنوان بخشی از بنای یادبود ملی مجسمه آزادی در 11 مه 1965 گنجانده شد. بین سال‌های 1892 و 1954، تقریبا 12 میلیون مسافر کشتی بخار. از طریق بندر نیویورک در جزیره الیس وارد ایالات متحده شد.

چرا باید به نیویورک سیتی سفر کرد؟

4-تئاتر در شهر نیویورک

امروز 39 سالن تئاتر در برادوی فعال هستند که اکثر آنها در منطقه کوچکی به نام “راه سفید بزرگ” قرار گرفتند. هر بازدید از شهر باید حداقل شامل یک نمایش تئاتر باشد، چه دیدن یک کار جدید و چه یک اثر کلاسیک. به دنبال بلیط‌های تئاتر با تخفیف باشید که اغلب در دسترس هستند.

3-موزه‌ها در نیویورک

موزه‌های کلاس جهانی نیویورک همه برای توجه شما آماده هستند. برای شروع، موزه تاریخ طبیعی آمریکا، موزه هنر مدرن و البته، موزه هنر متروپولیتن وجود دارد. یک عمر بازدید همچنان باعث می‌شود که شما تمایل بیشتری به بازدید داشته باشید.

2-میدان تایمز

این منطقه احیا شده شهر زمانی مکانی برای اجتناب بود. بیشتر نه! اکنون قلب نیویورک یک کندوی امن و شلوغ از فعالیت است، با بیلبوردهای الکترونیکی عظیم و کارهای زیادی برای انجام دادن. از موزه موم مادام توسو یا کافه هارد راک دیدن کنید. از دیگر جاذبه‌های اطراف می‌توان به موزه کودکان منهتن، عروسک‌فروشی American Girl Place و موزه Intrepid Sea-Air-Space اشاره کرد.

چرا باید به نیویورک سیتی سفر کرد؟

1. فضاهای سبز در شهر نیویورک

برخلاف آنچه ممکن است فکر کنید، شهر نیویورک سبزترین شهر آمریکاست. پارک مرکزی 843 هکتاری، معروف‌ترین پارک شهر، در واقع تنها پنجمین پارک بزرگ است. دویدن، پیاده‌روی، دوچرخه سواری، اسکیت درون خطی، اسب سواری، اسکیت روی یخ، کرایه قایق های ردیفی، بازی بسکتبال، سافت بال، فوتبال، تنیس، لذت بردن از رویدادها و فستیوال های ویژه در 1700 پارک و زمین بازی شهر، یا فقط به عقب برگردید.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا