گردشگری

سه دلیلی که باید به سنگاپور سفر کرد

هیچ کجای دنیا مثل سنگاپور نیست. این جزیره کوچک (کمی کوچکتر از شهر نیویورک) که در جنوبی ترین نقطه شبه جزیره مالایی قرار دارد، یک ایالت-شهر برجستگی فوق العاده است. بلندترین آبشار سرپوشیده جهان (115 فوت)، بزرگترین باغ ارکیده (60000 گیاه شکوفه) و اولین باغ وحش شبانه از سنگاپور اصیل هستند و فرصت های نامحدودی برای تجربه های منحصر به فرد وجود دارد. فرقی نمی‌کند که هوس طعم‌های جدید داشته باشید یا به دنبال مرزهای جدید باشید، در اینجا سه دلیل وجود دارد که سنگاپور سکوی پرتاب ایده‌آل برای ماجراجویی سفر عالی بعدی شما است.

کشف احتمالات جدید

سه دلیلی که باید به سنگاپور سفر کرد

اندازه جمع و جور و شبکه حمل و نقل عمومی کارآمد سنگاپور، گنجاندن انبوهی از تجربیات جدید زندگی را در یک تعطیلات حماسی آسان می کند. با یک جهش نفسگیر از برج AJ Hackett Sentosa Bungy Tower به ارتفاع 154 فوت، جویای هیجان درونی خود را در آغوش بگیرید. دیدگاه خود را با چرخش حیرت‌انگیز بر روی پرواز 541 فوتی سنگاپور، بزرگترین چرخ رصدی غول‌پیکر آسیا، تغییر دهید. آدرنالین خود را با لیز خوردن پشت فرمان لامبورگینی هوراکان یا دیگر سوپراسپرت شیک افزایش دهید تا تجربه رانندگی Ultimate را تجربه کنید. گزینه‌های Ultimate Drive با چرخ آزاد از یک چرخش 15 دقیقه‌ای در بخشی از مسیر رسمی خیابان F1 سنگاپور تا یک تور رانندگی سفارشی که یک ساعت یا بیشتر طول می‌کشد را شامل می‌شود.

در مدرسه آشپزی Chinatown’s Food Playground، مجموعه دستور العمل های خود را گسترش دهید و اعتماد به نفس جدیدی در آشپزخانه به دست آورید. با شرکت در یک کلاس عملی برای درست کردن و خوردن غذاهای مورد علاقه محلی مانند روتی جالا (پنکیک خالص مالایی) و اونده اونده (گلوله های برنج چسبنده پر از گولا ملاکا و پوشیده شده با نارگیل، جوانه‌های چشایی خود را در معرض طعم ها و بافت های مختلف قرار دهید. خاشاک).

در طبیعت گردی در پارک مخزن مک ریچی، محل زندگی لمورهای پرنده، ماکاک های دم دراز، و دیگر موجودات وحشی، قسمت سبز شگفت انگیز سنگاپور (حدود سه میلیون درخت – از جمله جنگل های بارانی بکر شهر را پوشانده است) کشف کنید. در حین کاوش در پارک، ترس خود را از ارتفاعات غلبه کنید، و از دید پرندگان، در TreeTop Walk، یک پل معلق 820 فوتی که از سایه بان جنگل MacRitchie عبور می کند، غلبه کنید.

اشتیاق زندگی را در آغوش بگیرید

سه دلیلی که باید به سنگاپور سفر کرد

یک روح غیرقابل مقاومت از ماجراجویی و اکتشاف در سنگاپور وجود دارد که این جزیره را به مکانی عالی برای پیگیری علایق خود تبدیل می کند. اگر گرفتن تصاویر شگفت انگیز الهام بخش سفرهای شما باشد، پس زمینه های خیره کننده سنگاپور تضمین شده است که اینستاگرام شما را ارتقا می دهد. در یک گشت و گذار عکاسی شبانه با راهنما با Aperture Tours، نکات متخصص را در مورد ثبت تصاویر پس از تاریکی از مناطق نمادین مرکز شهر مانند خلیج مارینا، Dragonfly و Kingfisher Lake در Gardens by the Bay، و جنگل آسمان‌خراش درخشان شهر دریافت کنید.
عکاسان، علاقه مندان به تاریخ و یادگیرندگان مادام العمر در محله های پر جنب و جوش سنگاپور الهام می گیرند. مناطق تاریخی مانند محله چینی ها، هند کوچک، کامپونگ گلم، و جو چیات/کاتونگ گنجینه های واقعی هنر، معماری، فرهنگ و تاریخ هستند. کنجکاوی فکری خود را با یادگیری در مورد تاریخچه سنگاپور و میراث منحصر به فرد چینی-هندی-مالایی-پراناکا-اوراسیا با The Original Singapore Walks ارضا کنید. تورهای خارج از مسیر که توسط راهنمایان محقق محلی هدایت می شوند، هر روز (دوشنبه تا شنبه) نگاهی سرگرم کننده و عمیق به یک منطقه تاریخی متفاوت ارائه می دهند.
اگر غذا علاقه شماست، سنگاپور جای شماست. در حالی که مالایی زبان ملی و انگلیسی زبان رسمی است، غذا زبان جهانی سنگاپور است. در مراکز نمادین هاوکر جزیره جستجو کنید و عطر و طعم چند قومیتی جزیره را با عطر و طعم وسوسه انگیز کشف کنید. فودکورت‌های روباز، مانند مرکز غذای ماکسول معروف در جهان و مرکز غذای مجتمع محله چینی‌ها، مملو از غرفه‌هایی است که غذاهای خیابانی تازه و مقرون به صرفه مانند برنج مرغ سبک سنگاپوری، هوکین پراون می (نودل سرخ‌شده و میگو) سرو می‌کنند. فراتر از مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از غذاهای جدید، بازدید از غرفه‌های دستفروش بهترین راه برای یادگیری نحوه غذا خوردن مانند مردم محلی است. به عنوان مثال، یک کاسه بخار پز با سر ماهی تند سفارش دهید، و مطمئناً در مورد نحوه خوردن آن توصیه دوستانه دریافت خواهید کرد: با برنج، با دست، و اگر جرات دارید، کره چشم را در دهان خود فرو کنید.
غرفه های هاوکر همچنین برخی از جواهرات صنایع دستی را در خود جای می دهند – اگر می دانید کجا باید جستجو کنید. برای چشیدن یک صبحانه سنگاپوری متمایز، زود شروع کنید (ساعت 5 صبح باز می شود): یک کاسه شیرینی ابریشمی تاو هوآی (کشک لوبیا) از شیر سویا Teck Seng در بازار تیونگ بارو. چیزی که Teck Seng را از اکثر فروشندگان تاو هوآی متمایز می کند، شور و اشتیاق است که در کشک لوبیا ریخته شده است. برخلاف دستفروشانی که محصولات از پیش ساخته شده را سرو می کنند یا از ماشین آلات برای آسیاب کردن، صاف کردن و پختن شیر دانه سویا استفاده می کنند، مالک لو تک سنگ، کشک لوبیا تازه را به روش قدیمی درست می کند: روزانه با دست در غرفه خود.

از مردم سنگاپور الهام بگیرید

سه دلیلی که باید به سنگاپور سفر کرد

در سنگاپور هر جا که علایقتان شما را هدایت کند، با مردم محلی روبرو خواهید شد که داستان‌هایشان روشنگر و الهام‌بخش است. قدردانی عمیق تری از میراث غنی صنایع دستی سنگاپور در تور تجارت های ناپدید قبیله به دست آورید. تورهای پیاده‌روی پشت صحنه که توسط مردم محلی هدایت می‌شوند، حدود چهار ساعت به طول می‌انجامند و فرصت نادری را برای ملاقات و تماشای تاجران سنگاپوری، مانند جیمی ماه، صاحب نانوایی و شیرینی‌پزی جی، فراهم می‌کنند. ماه با مشاهده نانوایان سنتی هاینایی، صنعت روتی (نان) خود را آموخت. امروز، او نان و نان‌های بدون افزودنی (از جمله نان شیرین و نرم به سبک صبحانه سنگاپور) را در یکی از قدیمی‌ترین نانوایی‌های سنتی باقی‌مانده شهر درست می‌کند.

حفظ سنت های آشپزی سنگاپور نیز ماموریت شیرینی پز عایشه هاشم است. این ستاره نوظهور آشپزی از ایالات متحده به سنگاپور بازگشت تا به احیای سنت چهار نسلی خانواده اش در تهیه پوتو پیرینگ (کیک برنج بخارپز) کمک کند. از تعهد هاشم به فرهنگ و خانواده الهام بگیرید و در یکی از چهار مکان سنتی Haig Road Putu Piring، دسر شیرین معطر و تقریبا گمشده خانواده او را بچشید.

در Pulau Ubin، جزیره روستایی آخرین کامپونگ (روستاهای سنتی) سنگاپور، یک روز را با زندگی آرام روستایی سپری کنید. Pulau Ubin در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای با «بومبوت» از ترمینال فری چانگی پوینت، دنیایی دور از سرزمین اصلی پرهیاهو به نظر می‌رسد. در دهکده کوچک نزدیک اسکله قایق، از چند مغازه دیدن کنید تا با مردم محلی گپ بزنید، که تعداد آنها به کمتر از 100 نفر کاهش یافته است. دوچرخه سواری جذابیت بزرگ گردشگران در اینجا است، اما این سرعت بی شتاب مردم پولائو است. که الهام می بخشد دور جزیره دوچرخه‌سواری کنید تا هدیه‌ای کمیاب را تجربه کنید: زمانی بدون برق و بدون برنامه در یک محیط روستایی و طبیعی.

برای مشاهده نمای نزدیک از سمت وحشی پولائو اوبین، با سوباراج راجاتورای افسانه ای، بنیانگذار مشاور حیات وحش Strix و مهمترین راهنمای طبیعت سنگاپور، یک پیاده روی در طبیعت برنامه ریزی کنید. راجاتورای، یک طبیعت شناس و مشاور حیات وحش خودآموخته، زندگی بزرگسالی خود را وقف حفظ و حفاظت از فضاهای طبیعی سنگاپور، از جمله تالاب های دست نخورده چک جاوا در Pulau Ubin کرده است. قبل از بازدید خود یک تور بین جزر و مدی از تالاب ها را رزرو کنید تا به دنبال اختاپوس، ده ماهی و سایر حیوانات دریایی بگردید و از یکی از متنوع ترین اکوسیستم های سنگاپور مطلع شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا