گردشگری

چرا باید به ایتالیا سفر کرد

ایتالیا مقصدی است که نیازی به معرفی ندارد زیرا یافتن یک کشور چندوجهی و متنوع مشابه در جهان بسیار دشوار است. سرزمین‌های ایتالیا افق‌ها را مجذوب و گسترده‌تر می‌کنند، و بدون شک ارزش بازدید از حداقل یک بار در زندگی را دارند.

هر مسافری می تواند چیزی منحصر به فرد را در این کشور خیره کننده بیابد، چیزی که باعث می شود بارها و بارها برگردند. اما چه چیزی ایتالیا را به یکی از پربازدیدترین کشورهای اروپا تبدیل کرده است؟

1. شهرهای معروف جهان

چرا باید به ایتالیا سفر کرد

ایتالیا خانه جواهرات متعددی است که به سادگی تخیل هر مسافری را شگفت زده می کند. یکی از اصلی‌ترین چیزهایی که این کشور صمیمانه به آن افتخار می‌کند، شهرهای زیبای ایتالیا هستند.

از شمال تا جنوب، ایتالیا پر از مقاصد باشکوهی است، از کلان شهرهای فرهنگی خیره کننده مانند رم، فلورانس، ونیز و میلان، که تحت سلطه کلیساهای باشکوه و غرق در تاریخ هستند، تا شهرهای مهمان نواز جنوبی و روستاهای دوست داشتنی مانند آمالفی، راولو، سورنتو و پوزیتانو، خیابان‌های پر پیچ و خم جذاب با خانه‌های مدیترانه‌ای رنگارنگ و فضای ساحلی بی‌نظیر. هر شهر و منطقه ایتالیایی را که انتخاب کنید، هرگز نمی توانید اشتباه کنید زیرا تورهای برنامه ریزی شده شما به ایتالیا همیشه فراموش نشدنی خواهد بود.

2. مهد هنرها

ایتالیا هنرمندان، معماران، مهندسان و مخترعان فوق العاده زیادی را پرورش داده است که جهان را تغییر دادند و میراث آنها این روزها هنوز زنده است. ایتالیا بیش از نیمی از میراث فرهنگی اروپا را در خود جای داده است که در هیچ کجای جهان مشابهی ندارد.

گالری Uffizi در فلورانس، گالری Borghese در رم، Gallerie dell’Accademia در ونیز، کلیسای سیستین در واتیکان – این فقط لیست کوتاهی از مکان هایی است که آثار جاودانه هنر ایتالیایی خلق شده توسط نوابغ مشهور ایتالیایی در آنها جمع آوری شده است.

 

3. مناظر دراماتیک

تصادفی نیست که ایتالیا را یکی از زیباترین کشورهای جهان می دانند. اینجا جایی است که قله‌های پوشیده از برف آلپ با باغ‌های پرتقال سیسیل، با تاکستان‌های توسکانی و لاتزیو و همچنین زمین‌های بریده‌شده باسیلیکاتا تضاد دارند.

گنج واقعی ایتالیا دریاچه های باشکوه آن است. دریاچه‌های کومو و گاردا که در لمباردی واقع شده‌اند، محبوب‌ترین دریاچه‌ها در میان گردشگران هستند، با این حال، ایتالیای مرکزی همچنین دارای دریاچه‌هایی با منشأ آتشفشانی مانند آلبانو، بولسنا، براچیانو و ویکو است.

4. بهشت غذاها

غذاهای ایتالیایی بخش مهمی از تاریخ و فرهنگ این کشور است که حتی گاهی اوقات با هنر برابری می کند. پیتزا، راویولی، ریزوتو و البته ماکارونی – چه آدم بدشانسی است که حداقل یکی از آنها را امتحان نکرده است!

غذاهای ایتالیایی جدا از این که فرصتی برای امتحان کردن برخی از غذاهای لذیذ معتبر جهانی را فراهم می کند، غذاهای ایتالیایی چیزهای زیادی برای خشنود کردن لذیذین از سراسر جهان دارد.

نکته این است که هر منطقه ایتالیا دارای تخصص های محلی و اسرار سنتی آشپزی است که به تنوع لذت های غذایی کشور کمک می‌کند.

چرا باید به ایتالیا سفر کرد

5. طولانی ترین خط ساحلی اروپا

در مورد اینکه چرا ارزش رفتن به ایتالیا را دارد، نمی توانیم تعطیلات ساحلی کنار دریا را از دست بدهیم. ایتالیا دارای طولانی ترین خط ساحلی در اروپا است که توسط آب های پنج دریا شسته می شود: مدیترانه، آدریاتیک، ایونی، تیرنین و لیگوریان.

تقریباً تمام 20 منطقه ایتالیا به جز Umbria به دریا دسترسی دارند که فرصت های اشتهاآوری را برای گذراندن تعطیلات بی نظیر، آفتاب گرفتن و تحسین زیبایی دریای آبی نیلگون فراهم می کند. سواحل از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است اما هنوز هم می تواند تمام خواسته ها را برآورده کند و همه سلیقه ها را برآورده کند.

6. فرصت های خرید عالی

بدون اغراق، ایتالیا پادشاهی خرید و یک ترند ساز افتخاری برای اروپا و کل جهان به رهبری پایتخت مد، میلان است. جدا از برندهایی مانند گوچی، دولچه و گابانا، و پرادا، ایتالیا فروشگاه‌های زیادی دارد که تخفیف‌های بیشتری ارائه می‌دهند.

علاوه بر این، اگر در فصل فروش یعنی اوایل ژانویه و اواسط تیرماه به ایتالیا سفر کنید، می توانید به راحتی از شیک ترین برندهای ایتالیایی با 70 درصد تخفیف، لباس و کیف خریداری کنید. مقاومت در برابر آن بسیار سخت است.

 7.جشنواره ها و جشن های منحصر به فرد

کارناوال های ایتالیایی واقعاً چیز خاصی هستند. شما قطعا در مورد کارناوال مشهور ونیزی، جشن زندگی، پر از رنگ ها و صداها شنیده اید. ماسک‌های معروف، یکی از ویژگی‌های ضروری این مراسم جشن، در سراسر جهان شناخته شده و مورد تحسین قرار گرفته‌اند. اما آیا از سایر جشن های سنتی می دانید؟

از رگاتای تاریخی و کالچو فلورنتینو گرفته تا نبرد پرتقال ها و بازی پل، مردم محلی همیشه چیزی برای جشن گرفتن دارند، و شما میتوانید مطمئن باشید، آنها دقیقا می دانند چگونه این کار را انجام دهند!

8.مقرون به صرفه

چرا باید به ایتالیا سفر کرد

همه این ضرب المثل قدیمی را می‌دانند که می‌گویند سفر تنها چیزی است که می‌خرید و باعث می‌شود که به شما برسد. و این به دلایل متعدد کاملاً درست است، اما همه ما می دانیم که سفر به اروپا بدون آمادگی دقیق می تواند سوراخی در جیب فرد بسوزاند.

اما حتی اگر بودجه کمی دارید، ایتالیا چیزی برای ارائه به شما دارد. سفر در اواخر بهار و اوایل پاییز به شما امکان می دهد از قیمت های متورم و هتل های بیش از حد رزرو شده جلوگیری کنید، در حالی که شبکه ریلی گسترده که به راحتی تمام شهرهای بزرگ کشور را به هم متصل می کند، به خدمات عالی و کرایه های مناسب افتخار می کند.

9.چیزهای بیشتری برای دیدن وجود دارد

صرف نظر از اینکه قبلاً چند بار به ایتالیا رفته اید، این کشور هرگز متوقف نخواهد شد تا شما را شگفت زده کند. هنگامی که تمام مناظر اصلی از لیست سطل گشت و گذار شما خارج می شود، تمام شهرهای اصلی منطقه را بازدید کرده اید و عاشق آنها شده اید و همه انواع مختلف بهترین پیتزا را امتحان کرده اید، حتی در نیمه راه سفر بزرگ ایتالیایی خود نرسیده اید.

در حال حاضر، شما تقریباً فهرست ما را از دلایل اصلی که چرا باید به عنوان ماجراجویی بعدی خود به تور ایتالیا بروید، تکمیل کرده اید. می بینید که این کشور باورنکردنی چقدر چند وجهی است، اگر برای شناخت واقعی این بهشت آفتابی وقت بگذارید، می توانید چقدر چیزهای جذاب را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا