گردشگری

چرا باید به دانمارک سفر کرد؟

دانمارک به خاطر موزه‌های متعدد، طراحی، قلعه‌ها، جاذبه‌های وایکینگ‌ها، جشنواره‌ها و رستوران‌های برنده جایزه میشلین معروف است. در این مقاله قصد داریم دلایل سفر به دانمارک را مطرح کنیم.

1. Hygge

چرا باید به دانمارک سفر کرد؟

دانمارک سرزمین هیگی و افسانه هاست.

گرما، راحتی و آرامش hygge را در دانمارک تجربه کنید. Hygge به این معناست که برای خودتان وقت بگذارید تا تنها باشید، از اوقاتی آرام با دوستان و خانواده لذت ببرید یا صرفاً از چیزهای کوچک زندگی حداکثر استفاده را ببرید. این کار را در یک رستوران «hyggelig»، یک هتل با طراحی زیبا، یا در یک کافی شاپ یا بار انجام دهید.

 

2. کپنهاگ

کپنهاگ، پایتخت دانمارک، یکی از هیپ ترین شهرهای اروپا با زندگی فرهنگی غنی و موزه های در سطح جهانی است و با خیابان های دنج عابر پیاده، کافه ها و امکان خرید عالی بسیار لذت بخش است.

 

3. پایداری

کپنهاگ تمایل دارد تا سال 2025 کاملاً کربن خنثی شود. دانمارک توانسته است تأثیر خود را بر محیط زیست به سرعت حفظ کند. همچنین خطوط دوچرخه‌سواری زیادی در کپنهاگ وجود دارد و خطوط دوچرخه‌سواری حتی چراغ‌های راهنمایی خاص خود را دارند، به این معنی که این یک راه فوق‌العاده ایمن، کم مصرف و سالم برای رفت و آمد است.

چرا باید به دانمارک سفر کرد؟

4. معماری زیبا

شاهکارهای معماری زیادی در کپنهاگ و دانمارک پیدا می کنید. معماری دانمارکی شهرت جهانی دارد و ترکیبی عالی از طراحی پیشرفته و عملکرد عملی است. وقتی به دانمارک سفر می کنید، می توانید ساختمان های معروف و نمادینی را که قطعا ارزش دیدن دارند را کشف کنید.

 

5. تاریخ جذاب

انسان برای اولین بار در 10000 سال قبل از میلاد وارد دانمارک شد. آنها در آخرین عصر یخبندان، عصر آهن و دوره روم قبل از وارد شدن وایکینگ های اسکاندیناوی زندگی کردند. بازدیدکنندگان دانمارک می‌توانند در یکی از موزه‌های عالی و قلعه‌های سلطنتی این کشور همه چیز را در مورد این تاریخ شگفت‌انگیز بیابند.

6. غذا و نوشیدنی خوشمزه

کپنهاگ و دانمارک شهرت خود را به عنوان مقصد غذاخوری جهانی در لحظه تایید کرده اند. رستوران Noma در کپنهاگ بهترین رستوران جهان در سال 2021 است. Noma در سال های 2010، 2011، 2012 و 2014 به عنوان بهترین رستوران جهان انتخاب شد، قبل از اینکه در سال 2016 بسته شود و در سال 2018 به مکان جدیدی منتقل شود.

7. برندهای معروف

آیا برند لگو و کارلسبرگ را می شناسید؟ آنها یک برند معروف دانمارکی هستند.

8. امن برای بازدید

چرا باید به دانمارک سفر کرد؟

دانمارک کشوری صلح‌آمیز و لیبرال با سیستم حمل‌ونقل سازمان‌یافته، سیستم رفاه اجتماعی عالی و سطوح پایین جرم و فساد است. قطارها مجلل با صندلی های راحت و سوکت هدفون برای گوش دادن به موسیقی هستند. حتی مترو هم بد نبود، با قطارهای عریض که حتی وقتی واگن پر می‌شد، جادار بود.

9. ارزش عالی با کارت های تخفیف

هنگامی که از شهرهای مختلف دانمارک بازدید می کنید، می توانید کارت های تخفیف خریداری کنید که به شما تخفیف هایی در موزه ها و جاذبه ها می دهد.

کارت کپنهاگ یک معامله مطلق است و ارزش پول را دارد. این می تواند شما را به تمام موزه های شهر و همچنین تورهای خاص، سفرهای مترو و قطارهای منطقه ای در منطقه کپنهاگ بزرگ وارد کند. همچنین در تعدادی از کافه‌ها و مغازه‌ها و همچنین در تورهای دیگر برای شما تخفیف می‌گیرد.

10. انگلیسی را کامل صحبت کنید

دانمارکی های زیر 60 سال به خوبی انگلیسی صحبت می کنند. یادگیری در مدرسه از سن 9 سالگی اجباری است.

11. دانمارک بیشتر از کپنهاگ است

چرا باید به دانمارک سفر کرد؟

کپنهاگ معروف ترین مقصد مسافرتی دانمارک است، اما علاوه بر این، مکان های بیشتری برای بازدید در دانمارک وجود دارد. از خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده، قلعه‌های افسانه‌ای و آسیاب‌های بادی اودنسه، تا خط ساحلی زیبا و تپه‌های شنی اسکاگن، بازدیدکنندگان نباید تنها به یک مکان محدود شوند.

اما هیچ سفر دانمارکی بدون سفر به آرهوس کامل نخواهد شد. دومین شهر دانمارک به لطف موزه‌های درخشان، ساختمان‌های زیبا، بوتیک‌های مستقل، فرهنگ کافه‌ها و تفریحات شبانه هیجان‌انگیز برای بسیاری رویایی است.

12. کریسمس

کریسمس زمان فوق العاده ای برای بازدید از دانمارک و به خصوص کپنهاگ است. در زمستان، شهر با تزئینات جشن، بازارها و جشن ها زنده می شود. می توانید هدایای کریسمس را بردارید، شگفت زده شوید و با بازدید از باغ های تیوولی در مرکز کپنهاگ به روحیه جشن برسید.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا