گردشگری

سفر به تورنتو، محبوب مهاجران

هرگز نمی‌توانستیم تصور کنیم که به این سختی برای یک شهر افتادیم. وقتی داشتیم چمدان‌هایم را برای دیدن یکی از دوستانمان در تورنتو می بستیم، از دیدن آن هیجان‌زده بودیم، اما در مورد کاوش در شهر تورنتو، در بهترین حالت عادی بودیم.

تورنتو 100 درصد دست کم گرفته شده است. حتی ممکن است آن را بهتر از نیویورک دوست داشته باشیم. در این مطلب قصد داریم دلایل محبوبیت تورنتو را مطرح کنیم.

سفر به تورنتو، محبوب مهاجران

1. تورنتونی ها

اولین چیزی که همیشه در سفر به خارج از کشور متوجه می شویم گرم بودن تعامل با مردم محلی است. تورنتونی ها، همانطور که مردم تورنتو نامیده می شوند، در مجموع، مردمی بسیار دوستانه، مودب و خوب هستند. آنها گرمی نسبت به آنها دارند که باعث می شود شما بلافاصله احساس کنید که در خانه هستید. علاوه بر این، از آنجایی که از هر دو تورنتونی یک نفر در خارج از کشور به دنیا آمده است، تنوع شهر باورنکردنی است! شما مطمئناً با فرهنگ ها و مردم زیادی از سراسر جهان آشنا خواهید شد.

2. غذا
برای ما، سخت ترین بخش در مورد گذراندن وقت در تورنتو این بود که انتخاب کنیم چه چیزی بخوریم. جای تعجب نیست که منظره غذای شهر منعکس کننده تنوع فرهنگی و قومیتی آن است. امروز چه حسی داری؟ هندی؟ چینی ها؟ یونانی؟ در مورد یک توده بزرگ سیب زمینی سرخ کرده، کشک پنیر و سس چطور؟ پوتین ممکن است از استان کبک فرانسوی-کانادایی سرچشمه گرفته باشد، اما به عنوان غذای ملی غیررسمی کانادا، در تورنتو نیز بسیار محبوب است.

3. ورزش فراوان
تورنتو برای هر عاشق ورزشی یک رویا است. برای هر فصل یک تیم حرفه ای وجود دارد! حتی بیشتر، بازی ها در واقع مقرون به صرفه هستند. تماشای مپل لیفز معروف که به روی یخ می رود، بازی بسکتبال رپتورز NBA را تماشا کنید، یا تمام بعدازظهر را به تماشای بیسبال در استادیوم بلو جیز بگذرانید. در هر صورت، شما نمی توانید اشتباه کنید.

سفر به تورنتو، محبوب مهاجران

4. فضاهای باز
تورنتو پر از فضاهای سبز است. تقریباً در هر گوشه پارک‌هایی وجود دارد و خیابان‌های زیادی پوشیده از درختان پربرگ بزرگ که در بهار و تابستان بسیار زیبا هستند.

5. فیلم ها
آیا سریال Suits را تماشا کرده اید؟ فیلم Mean Girls؟ هالک شگفت‌انگیز یا اسپری مو چطور؟ آیا می خواهید بدانید که همه آن تولیدات چه چیزی مشترک دارند؟ درست حدس زدید: آنها در تورنتو فیلمبرداری شدند. وقتی صحنه هایی از فیلم یا نمایش مورد علاقه خود را تشخیص می دهید، در قدم زدن در شهر احساس می کنید که روی صحنه هستید.

6. پاکیزگی

معمولاً ارتباط مستقیمی بین وسعت شهر و میزان کثیف بودن آن وجود دارد.  تورنتو برخلاف این روند است و در واقع تمیزترین شهری بود که ما تا به حال به آن رفته بودیم.  در حالی که ما هنوز به ونکوور نرفتیم، حتی می رویم بیرون و می گوییم این شهر تمیزترین شهر کانادا است.

7. فرهنگ

سفر به تورنتو، محبوب مهاجران

رقص تمام شب، ورزش در تمام روز، جشنواره ها، کنسرت ها… تورنتو یک جریان بی وقفه از فعالیت های فرهنگی بزرگ است.

8. سفرهای جاده ای

یکی از بزرگترین شوخی ها در تورنتو این است که چگونه چیزی خارج از تورنتو وجود ندارد. این درست است، اما، با کمی فداکاری، زمان و کرایه ماشین می‌توانید ظرف چند ساعت رانندگی، کلبه‌ها، آبشارها و شهرهای زیبا را پیدا کنید.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا