گردشگری

چهار مکان فوق العاده برای معتادان به آدرنالین

مسیر مرگ، چین

هیروگلیف های ورودی می خوانند: «این جایی است که حتی اسب ها به عقب برمی گردند». فقط تصور کنید: در یک طرف شما یک صخره محض، در طرف دیگر یک پرتگاه بی انتها، و زیر پاهای خود مسیری به عرض سه یا چهار تخته دارید. اینجا و آنجا ناپدید می شوند و جای خود را به فرورفتگی در سنگ می دهند.

Four fantastic places for adrenaline junkies

نمازخانه استخوان ها، پرتغال

کلیسای کوچک قرن شانزدهم – تمام دیوارهای اینجا با استخوان ها و جمجمه های واقعی انسان تزئین شده است. نور کم چند پنجره کوچک، نقاشی های دیواری باستانی روی سقف و چندین اسکلت به اندازه واقعی نزدیک دیوارها را به اینها اضافه کنید.

Four fantastic places for adrenaline junkies

مسیر سلطنتی، اسپانیا

این مسیر خطرناک و متروکه در کوه‌های استان مالاگا برای کارگرانی که در اوایل قرن بیستم در حال ساخت یک نیروگاه برق آبی بودند ساخته شد. مسیر از میان رشته کوه درست در امتداد صخره های شیب دار می گذرد – و حتی با وجود اینکه اکنون حصارهای قابل اعتمادی در اینجا وجود دارد، راه رفتن در طول مسیر هنوز کمی ترسناک است.

Four fantastic places for adrenaline junkies

دروازه (دروازه جهنم)، ترکمنستان

این دهانه گازی غول‌پیکر با شعله‌های شعله‌هایش که بیش از 40 سال است می‌سوزند، چشمگیر است. در نتیجه ریزش خاک هنگام حفر چاه در سال 1971 بوجود آمد. برای جلوگیری از خروج گازهای مضر، آنها تصمیم گرفتند آنها را آتش بزنند، اما از آن زمان دهانه آتش خاموش نشده است.

Four fantastic places for adrenaline junkies

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا