بهترین هاگردشگری

بهترین مقاصد گردشگری روسیه در فصل زمستان کدامند؟

در فصل زمستان، مقاصد سفر زیادی در روسیه وجود دارد و اصلاً نیازی به رفتن به خارج از کشور نیست. چه فقط یک تعطیلات آخر هفته داشته باشید یا یک تعطیلات کامل، می توانید مسیر خود را از قبل برنامه ریزی کنید، به کوهستان، دریا یا گشت و گذار در شهرهای جالب بروید.

من به شما می گویم در زمستان در روسیه کجا بروید و چگونه در این مکان ها اوقات جالبی داشته باشید.

مسکو

به طور سنتی، آشنایی با پایتخت با میدان سرخ آغاز می شود که در کنار کلیسای جامع سنت باسیل و کرملین مسکو قرار دارد.
به طور سنتی، آشنایی با پایتخت با میدان سرخ آغاز می شود که در کنار کلیسای جامع سنت باسیل و کرملین مسکو قرار دارد.

بازارهای کریسمس، جشنواره ها، پیست های اسکیت روی یخ، چرخ و فلک ها، نورپردازی افسانه ای در خیابان ها، بسیاری از مکان های زیبا و جالب – همه اینها سال نو و زمستان مسکو را متحد می کند. هوای پایتخت می‌تواند متغیر باشد؛ همین دیروز دمای هوای بیرون 20- درجه سانتی‌گراد بود، اما امروز برف در حال آب شدن است و لجن‌هایی در زیر پا وجود دارد. بنابراین، یک جفت کفش و لباس بیرونی همراه خود ببرید و در هوای بد، از موزه‌ها یا نمایشگاه‌های محلی دیدن کنید. به عنوان مثال، به گالری ترتیاکوف، موزه امپرسیونیسم روسی و موزه تاریخی دولتی.

در عصرهای زمستان قدم زدن در خیابان های عابر پیاده که به زیبایی با گلدسته ها و فانوس ها تزئین شده اند بسیار لذت بخش است. همه آنها در مرکز مسکو قرار دارند: Tverskaya و Nikolskaya، Arbat قدیمی و بلوار Tsvetnoy. می‌توانید از پلتفرم‌های تماشای رایگان در پارک زریادیه یا Vorobyovy Gory به شهر نگاه کنید. در ماه‌های دسامبر و ژانویه، بازارهای کریسمس در مقیاس بزرگ در پارک سوکولنیکی، پارکی که به نام آن برگزار می‌شود، برگزار می‌شود.

گورکی و VDNKh و پیست های اسکیت روی یخ در تمام زمستان در اینجا باز هستند. و برای گشت و گذارهای هیجان انگیز، به موزه های املاک پایتخت – Tsaritsyno، Kolomenskoye و Kuskovo بروید.

سن پترزبورگ

یکی دیگر از مسیرهای زمستانی عالی در سنت پترزبورگ، پیاده روی در کنار رودخانه های مویکا و فونتانکا است. ی
یکی دیگر از مسیرهای زمستانی عالی در سنت پترزبورگ، پیاده روی در کنار رودخانه های مویکا و فونتانکا است.

پایتخت شمالی روسیه قطعا برای دوستداران یک برنامه فرهنگی غنی ارزش دیدن دارد. یک هفته برای بازدید از همه موزه ها، نمایش های تئاتر، کاخ های تاریخی و سالن های نمایشگاه کافی نیست. در هوای خشک، می توانید با بازدید از هرمیتاژ، موزه روسیه، قلعه پیتر و پل، Kunstkamera، کلیسای ناجی بر روی خون ریخته شده و کلیسای جامع سنت اسحاق، یک تور پیاده روی در شهر ترتیب دهید.

در ماه دسامبر و ژانویه، نیوهلند پارک میزبان برنامه های سرگرمی برای بزرگسالان و کودکان، پیست اسکیت روی یخ و کلاس های کارشناسی ارشد است. همچنین می توانید از پیست اسکیت جزیره کرستوفسکی دیدن کنید و در عین حال از مزرعه آهو دیدن کنید.

برای احساس فضای تعطیلات سال نو و زمستان روسیه، به بازارهای کریسمس بروید. به عنوان مثال، به فضای هنری بندر Sevkabel در جزیره Vasilyevsky، به خیابان Sadovaya در Nikolsky Rows، به میدان Manezhnaya یا به پارک در جزیره Elagin. نمایشگاه ها سوغاتی می فروشند، فودکورت ها و مناطقی برای سرگرمی های زمستانی دارند – سرسره های یخی، پیست های اسکیت، چرخ فلک ها و …

کازان

در پشت دیوارهای کرملین کازان، در اطراف کاخ کشاورزان قدم بزنید. ساختمان نیم دایره ای به سبک امپراتوری با عناصر کلاسیک چشمگیر به نظر می رسد.
در پشت دیوارهای کرملین کازان، در اطراف کاخ کشاورزان قدم بزنید. ساختمان نیم دایره ای به سبک امپراتوری با عناصر کلاسیک چشمگیر به نظر می رسد.

آشنایی خود را با کازان زمستانی با بازدید از قلمرو کرملین و مسجد کول شریف آغاز کنید. خود آثار باستانی، مملو از برف، و قلمرو به سبک سال نوی آنها واقعاً افسانه به نظر می رسد. پس از آن، در خیابان عابر پیاده باومن، جایی که معماری مدرن در کنار ساختمان‌های باستانی قرار می‌گیرد، قدم بزنید.

فروشگاه‌های بزرگ سوغاتی، کافه‌ها و رستوران‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید غذاهای ملی و غذاهای لذیذ را در آن‌ها امتحان کنید. به عنوان مثال، سوپ توکماچ، اچپوچمک، بشبرمک و چاک چاک دسر اصلی جمهوری تاتارستان است.

در زمستان، در خاکریز کرملین در کازان یک بازار کریسمس و طولانی ترین پیست اسکیت روی یخ در روسیه (حدود 1 کیلومتر) وجود دارد. و در کنار اداره ثبت محلی “کازان” درخت اصلی سال نو شهر را نصب می کنند و یک شهر یخی با خانه پدر فراست افتتاح می کنند.

اگر از پیاده روی در خیابان خسته شدید، به پارک آبی Riviera بروید. علاوه بر سرسره ها، یک استخر آب گرم در فضای باز نیز وجود دارد. و در یک ساعت و نیم رانندگی از کازان پدر فراست تاتار – کیش بابایی زندگی می کند. برج او در روستای Yana Kyrlay در مکانی زیبا در میان یک جنگل مخروطی در سواحل رودخانه ایا قرار دارد

یاروسلاول

کلیسای جامع اسامپشن معبد اصلی یاروسلاول است. ارتفاع آن تقریبا 50 متر است و در حیاط مجسمه "تثلیث" وجود دارد - تنها تصویر سنگی تثلیث مقدس در روسیه.
کلیسای جامع اسامپشن معبد اصلی یاروسلاول است. ارتفاع آن تقریبا 50 متر است و در حیاط مجسمه “تثلیث” وجود دارد – تنها تصویر سنگی تثلیث مقدس در روسیه.

شهر باستانی بخشی از مسیر حلقه طلایی است و رفتن به اینجا در زمستان ایده خوبی است. آثار معماری به زیبایی با برف غبارآلود شده اند و تعداد گردشگران به میزان قابل توجهی نسبت به ماه های تابستان کمتر است.

بهترین راه برای شروع کاوش در یاروسلاول، قدم زدن در مرکز تاریخی آن و کاوش در جاذبه های اصلی – خیابان کیروف (یاروسلاول آربات)، میدان سووتسکایا، باغ دمیدوفسکی و کلیسای جامع اسامپشن است. و نماد شهر و مکان جذاب برای گردشگران Strelka است – میدان بزرگی در محل تلاقی رودخانه های ولگا و کوتوروسل.

پس از آشنایی با معماری یاروسلاول، به باغ وحش محوطه سازی شده محلی بروید. مناطق تماس، حیوانات عجیب و غریب و حتی یک مرکز آموزشی با کلاس های کارشناسی ارشد برای کودکان وجود دارد. می توانید شهر را از بالا از روی چرخ و فلک ببینید. در پارک هزاره نصب شده است و ارتفاع آن با یک ساختمان 22 طبقه قابل مقایسه است.

کودکان و بزرگسالان علاقه مند به بازدید از دلفیناریوم محلی و ملاقات با دلفین ها، فوک های خزدار و ماهی های دریایی خواهند بود. و در صورت آب و هوای بد، در مسیر خود در اطراف یاروسلاول، سفری به پارک آبی ساحل گرمسیری، افلاک نما و موزه شهر رزرو کنید.

کارلیا

دره مرمر پوشیده از برف در پارک کوهستانی Ruskeala در زمستان در شب روشن می شود.
دره مرمر پوشیده از برف در پارک کوهستانی Ruskeala در زمستان در شب روشن می شود.

از دسامبر تا فوریه، جمهوری یک زمستان واقعی روسی با بارش برف به طول یک متر و دمای هوای متوسط ​​20- درجه سانتی گراد را تجربه می کند. طرفداران تفریحات فعال می توانند به یکی از استراحتگاه های اسکی – گورکا، یالگورا، مالایا مدوژکا یا اسپاسکایا گوبا بروند.

و حتی اگر اسکی مورد علاقه شما نیست، فعالیت های زمستانی دیگری نیز وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. به عنوان مثال، سوار بر برف، چیزکیک سواری یا سورتمه سواری با سگ، بازدید از حمام ها و حتی ماهیگیری روی یخ.

یکی از زیباترین مکان های طبیعی کارلیا که در زمستان باید به آنجا بروید، پارک کوهستانی Ruskeala است. اطراف آن را یک دره مرمر احاطه کرده است و در زمستان گشت و گذار در آبشارها، دریاچه های لادوگا و اونگا از اینجا برگزار می شود. کسانی که عاشق معماری و بناهای باستانی هستند، از موزه کیژی قدردانی خواهند کرد. این یک موزه بزرگ در فضای باز است که آثار منحصر به فرد معماری چوبی قرن 18 تا 19 در آن جمع آوری شده است.

در پایتخت کارلیا، پتروزاوودسک، یک برنامه فرهنگی ترتیب دهید و در امتداد خاکریز دریاچه اونگا قدم بزنید، از موزه باشگاه اودیسه قطبی بازدید کنید و از جشنواره بین المللی زمستانی “Hyperborea” (نمایشگاه های مجسمه سازی، نمایش های سرگرمی و حتی مسابقات قایقرانی در منطقه بازدید کنید. یخ اونگا).

نکاتی برای گردشگران

1. در زمستان، آب و هوا در روسیه غیرقابل پیش بینی است، بنابراین قبل از بستن چمدان، پیش بینی 10 روز آینده را بررسی کنید، برای مثال درآب و هوای Yandex .

2. اگر سفر شما در تعطیلات آخر هفته یا سال نو برنامه ریزی شده است، بلیط و اتاق های هتل را از قبل رزرو کنید. در این زمان جریان زیادی از گردشگران وجود دارد و بهترین و سودآورترین پیشنهادها با سرعت نور به پرواز در می آیند.

3. سفر به مسکو یا یاروسلاول را می توان با شهرهای دیگری که نزدیک به یکدیگر در مسیر حلقه طلایی روسیه قرار دارند ترکیب کرد. سرگیف پوساد، سوزدال، روستوف ولیکی و سایر شهرهای باستانی در زمستان به ویژه زیبا به نظر می رسند.

4. اگر در حال برنامه ریزی تعطیلات مقرون به صرفه هستید، پس بهتر است در هاستل ها یا مناطق غیر توریستی اقامت کنید، جایی که قیمت مسکن می تواند چندین برابر کمتر از مرکز باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا