گردشگری

بهترین زمان برای مسافرت به دبی چه زمانی است

فهرست مطالب

دبی در هر زمانی از سال گرم است و آن را به یکی از مقاصد محبوب برای تعطیلات ساحلی تبدیل می کند. علاوه بر این، مردم برای دیدن شهری در میان بیابان به اینجا می آیند که تنها در چند دهه به یک کلان شهر پر جنب و جوش تبدیل شده است. 

امروزه دبی خانه آسمان خراش ها و سرگرمی های متعدد در سواحل خلیج فارس است. اما تعطیلات زمستانی و تابستانی در اینجا متفاوت خواهد بود: مانند هر استراحتگاه دیگری، فصل های کم و زیاد در ساحل وجود دارد. من به شما می گویم بهترین زمان برای رفتن به دبی چه زمانی است .

دبی در زمستان

وقت آن است که مناظر را در هوای آزاد کاوش کنید در حالی که فصل خنک در ساحل گرم آغاز می شود. میانگین دمای هوا +26 درجه سانتیگراد است، دریا در ماههای زمستان تا +22 درجه سانتیگراد گرم می شود – تقریباً مانند استخرهای شنا در سالن های ورزشی. همچنین به خاطر داشته باشید که در عصر دبی دمای هوا تا +20 درجه سانتی گراد کاهش می یابد، بنابراین بهتر است بدون ژاکت یا بادگیر بیرون نروید. در این زمان از سال ، قیمت های تعطیلات ساحلی بالاتر است، زیرا بسیاری از مردم برای زمستان به اینجا پرواز می کنند، به خصوص در تعطیلات سال نو.

برای قدم زدن در منطقه تاریخی استراحتگاه – الفهیدی بروید . در اینجا ساختمان هایی از سنگ سبک وجود دارد که در قرن نوزدهم برای تاجران ثروتمند ایرانی ساخته شده است. در خیابان های باریک بین خانه ها مغازه های سوغاتی و کافه های دنج با غذاهای سنتی وجود دارد.

همچنین در منطقه تاریخی قلعه ای به همین نام از قرن هجدهم وجود دارد. موزه ملی دبی در اینجا قرار دارد که می توانید با تاریخ این کشور آشنا شوید. در میان این نمایشگاه آلات موسیقی، اسلحه، سفال و محصولات دیگر وجود دارد. لطفا توجه داشته باشید که موزه برای بازسازی تا پایان بهار 2024 بسته است. اما همچنان می توانید دیوارهای چند صد ساله را لمس کنید و از منظره قدیمی ترین ساختمان دبی لذت ببرید.

یکی دیگر از جاذبه های فضای باز دبی، باغ معجزه دبی است . این یک پارک بزرگ است، مانند یک واحه. در اینجا شما خود را در یک افسانه خواهید دید، جایی که هر گوشه آن مملو از چهره های گل های درخشان است. از جمله اشیاء هنری می توان به قلعه ها، شخصیت های دیزنی و حیوانات اشاره کرد. بلیط را می توان در وب سایت رسمی باغ به قیمت 95 درهم (2280 روبل) خریداری کرد.

best time to travel to Dubai

به تماشای جانوران این کشور گرم در پارک سافاری دبی بروید . در اینجا شیرها، ببرها و سایر حیوانات در خارج از محوطه خود زندگی می کنند و در اطراف قلمرو وسیع قدم می زنند. آنها از پل هایی در ارتفاع کم مشاهده می شوند. بلیط ها به صورت آنلاین در وب سایت پارک به قیمت 50 درهم (1200 روبل) فروخته می شود .

ذخیره گاه طبیعی راس الخور یکی دیگر از جاذبه های گردشگری در مرکز دبی است. این منطقه بیابانی زیستگاه چندین هزار پرنده است. در صورت امکان، دوربین دوچشمی همراه داشته باشید: گاهی اوقات پرندگان از سکوهای دید دور هستند.

با شروع زمستان برای شرکت در جشن روز امارات به دبی بیایید. در 2 دسامبر، نمایش های رنگارنگ و آتش بازی در خیابان های شهر برپا می شود. ژانویه برای خرید ایده آل است: به عنوان بخشی از جشنواره خرید دبی، بوتیک ها و مغازه ها تخفیف های زیادی ارائه می دهند.

در سال 2024، از 28 فوریه تا 3 مارس، نمایشگاه بین المللی قایق ها و قایق ها، نمایشگاه بین المللی قایق دبی نیز برگزار می شود. در اینجا می توانید صدها کشتی را تحسین کنید که با طراحی نفیس و اندازه بزرگ خود تحت تأثیر قرار می گیرن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا