هوش مصنوعی

گوگل جمینی بزودی با صدای بیشتری در دسترس خواهد بود

گوگل دو دستیار صوتی را در اندروید ارائه می دهد: گوگل Assistant و گوگل جمینی. در حالی که گوگل Assistant در دوازده صدا در دسترس است، گوگل جمینی، متأسفانه، تنها به یک صدا در دسترس است. برخی از این شرکت درخواست کرده اند که این مورد را با صدای بیشتری مطابق با ترجیحات آنها ارائه دهد. خوب، به نظر می رسد گوگل آنها را شنیده  زیرا در حال کار بر روی ارائه صداهای بیشتر برای Gemini است.

بر اساس پستی از @AseembleDebug در X/Twitter، چیزی که شبیه آخرین نسخه بتا برنامه جمینی برای اندروید است، گزینه جدیدی به نام «صدای جمینی» را در تنظیمات Gemini ارائه می‌کند. در حال حاضر با زدن این گزینه صفحه خالی باز می شود. با این حال، ممکن است گوگل در تاریخ بعدی گزینه های صوتی را در این بخش اضافه کند. این گزینه تأیید می کند که گوگل جمینی بزودی گزینه های صوتی را دریافت می کند.

گوگل جمینی بزودی با صدای بیشتری در دسترس خواهد بود

به طور جداگانه، به گفته محقق برنامه در Android Authority، آخرین نسخه بتای برنامه گوگل برای اندروید گزینه جدیدی به نام “انتخاب صدا” را در تنظیمات عمومی ارائه می دهد. توضیح آن می‌گوید «انتخاب کنید کدام صدای برای پاسخ‌های گفتاری برای جستجو ترجیح داده شود». در حال حاضر، یک صدا برای انگلیسی به نام “Ruby” و یکی برای آلمانی به نام “River” ارائه می دهد.

گزینه “Voice Selection” با گزینه “Gemini voice” در تنظیمات جمینی برنامه Gemini که در بالا به آن اشاره کردیم و با “گزینه Assistant voice & sounds” در تنظیمات برنامه Google برای گوگل Assistant که دوازده صدا را برای Google ارائه می دهد متفاوت است.

از آنجایی که گزینه «انتخاب صدا» نه به دستیار Google اشاره می کند و نه Gemini، مشخص نیست که گزینه های صوتی ارائه شده به کدام دستیار صوتی تعلق دارد.

منبع
sammobile

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا