تکنولوژیهوش مصنوعی

5 روش برای استفاده رایگان از GPT-4

GPT-4 OpenAI یکی از محبوب ترین و تواناترین مدل های زبان بزرگ (LLM) است. اکثر مردم با استفاده از اشتراک ChatGPT Plus به GPT-4 دسترسی پیدا می کنند، اما هزینه آن 20 دلار در ماه است.

خوب، در اینجا پنج راه وجود دارد که می توانید از GPT-4 به صورت رایگان استفاده کنید.

1. مایکروسافت بینگ چت

5 روش برای استفاده رایگان از GPT-4

مایکروسافت یکی از اولین شرکت هایی بود که مستقیماً با OpenAI کار کرد و میلیاردها دلار برای شرکت و تحقیقات هوش مصنوعی آن سرمایه گذاری کرد.

بر این اساس، گفتگوی بینگ مایکروسافت اج به یکی از اولین راه‌های استفاده رایگان از GPT-4 تبدیل شد که به شما اجازه می‌دهد تا حداکثر 300 چت در روز ایجاد کنید، با هر چت Bing به 30 دور سؤال. محدودیت‌ها می‌تواند به این معنا باشد که فضای شما برای پرسیدن سؤال کم است، اگرچه معمولاً برای اکثر افراد کافی است.

بینگ چت مزایای دیگری نیز دارد. به عنوان مثال، می توانید از ابزار متن به تصویر OpenAI DALL-E 3 به صورت رایگان استفاده کنید که به شما امکان می دهد تصاویر اصلی با جزئیات بسیار بالا را با ورودی متن ایجاد کنید.

5 روش برای استفاده رایگان از GPT-4

اگر می خواهید از GPT-4 به صورت رایگان استفاده کنید، بینگ چت کاملاً یکی از بهترین گزینه ها است. اشتراک ChatGPT Plus به دلیل مجموعه گسترده ای از ویژگی ها هنوز بهترین گزینه است ، اما اگر فقط چند سوال دارید که می خواهید پاسخ داده شود، Bing Chat بهترین گزینه بعدی است.

 

2. Perplexity.ai

5 روش برای استفاده رایگان از GPT-4

Perplexity.ai یک ابزار هوش مصنوعی بسیار امیدوارکننده با گزینه استفاده رایگان از GPT-4 است. در حالی که نسخه رایگان Perplexity به طور خاص بیان نمی کند که شما از GPT-4 استفاده می کنید، تغییر حالت “Copilot” به شما امکان دسترسی به GPT-4 را می دهد، البته محدود به پنج سوال در هر چهار ساعت.

به طور کلی، این گزینه بدی نیست و به شما می‌داند که Perplexity.ai چیست. اگر OpenAI به سمت ایجاد هوش عمومی مصنوعی فشار می آورد، به نظر می رسد Perplexity.ai به سمت اختراع مجدد جستجوی اینترنتی فشار می آورد و ابزار آن گزینه ای عالی برای کسانی است که خواهان تجربه جستجوی توربو شارژ هستند.

ارتقاء به سطح Pro Perplexity.ai به شما 20 دلار در ماه (همان اشتراک ChatGPT Plus) باز می گرداند، اما به این معنی است که می توانید بیش از 300 سوال با پشتیبانی Copilot بپرسید، از مدل Claude 2 Anthropic استفاده کنید و فایل های زیادی را آپلود کنید . برای تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی می خواهید.

3. مرلین

5 روش برای استفاده رایگان از GPT-4

Merlin یک برنامه افزودنی مفید برای مرورگر کروم است که دسترسی GPT-4 را به صورت رایگان فراهم می کند، البته محدود به تعداد معینی از درخواست های روزانه.

چیزی که مرلین را راهی عالی برای استفاده رایگان از GPT-4 می کند، درخواست های آن است. به عنوان یک کاربر Merlin Free، روزانه 102 درخواست دریافت می کنید. هر درخواست GPT-4 انجام شده، 30 درخواست را به شما بازگرداند، و تقریباً سه سؤال GPT-4 رایگان در روز به شما می دهد (که تقریباً با اکثر ابزارهای رایگان GPT-4 دیگر مطابقت دارد). مرلین همچنین گزینه ای برای دسترسی به وب برای درخواست های شما دارد، اگرچه این یک ضریب 2 برابری اضافه می کند (60 درخواست به جای 30).

5 روش برای استفاده رایگان از GPT-4

با این حال، درخواست‌های GPT-3.5 با یک درخواست در هر سؤال بسیار ارزان‌تر هستند و در صورت نیاز می‌توانید مرلین را در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود ادغام کنید.

دانلود : Merlin برای Google Chrome (رایگان، اشتراک در دسترس است)

4. Nat.dev

5 روش برای استفاده رایگان از GPT-4

Nat.dev یک ابزار Open Playground است که دسترسی محدود به GPT-4 را ارائه می دهد. بسته به تعداد کاربران، ممکن است GPT-4 شما پردازش نشود، بنابراین خوب است در صورت استفاده از این ابزار صبور باشید. با این حال، اگر در مورد استفاده از GPT-4 به طور خاص نگران نیستید، می توانید از لیست عظیم جایگزین های LLM یکپارچه، که حداقل 20 گزینه وجود دارد، انتخاب کنید.

GPT-4 عالی است، اما سایر LLM ها وجود دارند و بسته به نیاز شما می توانند یک تجربه سازنده و مفید ارائه دهند.

5. Hugging Face

5 روش برای استفاده رایگان از GPT-4

Hugging Face یک وب سایت منبع باز یادگیری ماشین و توسعه هوش مصنوعی است که در آن هزاران توسعه دهنده با یکدیگر همکاری می کنند و ابزار می سازند.

من موفقیت را با مدل های دسترسی GPT-4 در Hugging Face ترکیب کرده ام. چندین فضای Hugging Face وجود دارد که ادعا می‌کنند به GPT-4 دسترسی دارند، اما پاسخ دادن به یک سؤال برای قابل اعتماد بودن خیلی طول می‌کشد یا به دلیل قدرت پردازش اندک موجود در حساب رایگان Hugging Face آنقدر محدود هستند که ارزش آن را ندارد. استفاده كردن.

با این حال، من این گزینه را در اینجا گنجانده ام تا در صورتی که شادی بیشتری نسبت به من پیدا کنید. تصویر بالا یک Space را نشان می‌دهد که بعد از ده دقیقه نتوانسته بود سؤال من را پردازش کند، در حالی که دیگری از شما می‌خواهد کلید ChatGPT API خود را وارد کنید .

قبلاً دسترسی رایگان به GPT-4 داشت: Poe by Quora، Ora و Forefront

چندین ابزار دیگر زمانی دسترسی رایگان به GPT-4 را ارائه می‌کردند، اما از آن زمان این گزینه را حذف کرده‌اند یا آن را در یک ردیف حق بیمه یا اشتراک قرار داده‌اند. دلیل آن به اندازه کافی ساده است: ادغام دسترسی GPT-4 در یک سایت و دادن دسترسی رایگان به آن گران است، به خصوص که بسیاری از مردم می خواهند به GPT-4 به صورت رایگان دسترسی داشته باشند.

Poe یک ابزار هوش مصنوعی مولد است که به شما امکان دسترسی به چندین LLM و چت ربات هوش مصنوعی را در یک مکان می دهد. برخلاف بسیاری از ابزارهای اصلی هوش مصنوعی مولد که فقط یک گزینه دارند، Poe که توسط Quora توسعه داده شده است، به شما کمک می‌کند سوالات خود را در اطراف بپرسید و در صورت لزوم بهترین گزینه را برای کار انتخاب کنید.

5 روش برای استفاده رایگان از GPT-4

توییت مدیر اجرایی Quora، آدام دی آنجلو ، ابتدا ادغام GPT-4 پو را در مارس 2023 فاش کرد و کاربران می‌توانستند روزانه یک پیام GPT-4 رایگان ارسال کنند. تعداد پیام‌های رایگان GPT-4 به سه پیام افزایش یافت، اما از آن زمان ظرفیت پیام‌رسانی رایگان GPT-4 خود را حذف کرده است. هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که آیا پو گزینه پیام‌رسانی رایگان GPT-4 خود را بازیابی می‌کند یا خیر، اما ارزش آن را دارد که در هر صورت آن را ادامه دهید.

اورا

5 روش برای استفاده رایگان از GPT-4

Ora یک ابزار هوش مصنوعی سرگرم کننده و دوستانه است که به شما امکان می دهد یک “چت بات با یک کلیک” برای ادغام در جاهای دیگر ایجاد کنید. فرض کنید می‌خواهید یک ربات چت هوش مصنوعی را در وب‌سایت خود ادغام کنید، اما نمی‌دانید چگونه. Ora ابزاری است که به آن روی می آورید.

از آن زمان اورا دسترسی GPT-4 را به برنامه Hobby یا Pro خود منتقل کرده است که از 25 دلار در ماه شروع می شود.

Forefront یکی دیگر از ابزارهای هوش مصنوعی چند دسترسی است که دسترسی رایگان به GPT-3.5، ابزار داخلی Forefront و Claude-Instant 1.2 را دارد. هنگامی که برای اولین بار راه اندازی شد، Forefront تعداد محدودی درخواست رایگان GPT-4 (همراه با Claude 2) ارائه کرد، اما این دسترسی از آن زمان حذف شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا