تکنولوژیهوش مصنوعی
موضوعات داغ

Google SGE به کمک هوش مصنوعی خود لباس مناسب اندازه شما را پیشنهاد می دهد

در یکی از جالب‌ترین و کاربردی‌ترین موارد استفاده از هوش مصنوعی، Google SGE (تجربه مولد جستجو) به شما امکان می‌دهد لباسی را که می‌خواهید تصور کنید و سپس برای یک تطابق واقعی خرید کنید.

در یکی از جالب‌ترین و کاربردی‌ترین موارد استفاده از هوش مصنوعی، Google SGE (تجربه مولد جستجو) به شما امکان می‌دهد لباسی را که می‌خواهید تصور کنید و سپس برای یک تطابق واقعی خرید کنید.

گردش کار نمونه گوگل این است که کسی به دنبال یک «کت رنگارنگ طرحدار» در هنگام جستجو از طریق متن است و نمی تواند آن را پیدا کند. SGE یک دکمه “تولید تصاویر” را برای ایجاد “تصاویر واقعی و ایجاد شده مطابق با سلیقه شما” ارائه می دهد.

از طریق اعلان متن، می‌توانید آن را سفارشی کنید و آن را به یک «کت فلزی رنگارنگ به جای طرح‌دار» تغییر دهید. گوگل اشاره می کند که “20٪ از سوالات مربوط به پوشاک پنج کلمه یا بیشتر است.” هنگامی که به طرحی رسیدید که با آنچه در ذهن داشتید مطابقت دارد، “برای دیدن محصولات مشابه قابل خرید بروید.

این ویژگی لباس مبتنی بر ویژگی تولید تصویر است که گوگل در ماه گذشته به SGE  35 میلیارد لیست در گراف خرید آن اضافه کرد که در ماه دسامبر امسال در تلفن همراه در ایالات متحده برای کاربران SGE عرضه می شود.

در همین حال، جستجوی ایده های هدیه با SGE اکنون “تنوع گسترده ای از زیرمجموعه ها را برای کاوش” نشان می دهد. برای مثال، «هدایای عالی برای آشپزهای خانگی» «ابزارهای تخصصی، مواد اولیه صنایع دستی، اشتراک آشپزی و حتی تجربیاتی مانند کلاس‌های آشپزی – با گزینه‌هایی از برندهای بزرگ و کوچک» را برمی‌گرداند. حتی می‌توانید این اعلان را دقیق تنظیم کنید: «هدایایی عالی برای آشپزهای خانگی که عاشق پاستا هستند».

 

در نهایت، ابزار مجازی مولد مبتنی بر هوش مصنوعی پس از عرضه با لباس‌های زنانه در ماه ژوئن، اکنون شامل لباس های مردانه نیز می‌شود.

برای مشاهده نتایج از Abercrombie، Banana Republic، JCrew، و Under Armour در ایالات متحده، «men’s tops» را در برنامه Google یا وب تلفن همراه جستجو کنید. پس از انتخاب یک تکه لباس، می توانید آن را روی یک شخص واقعی با “40 مدل از نظر رنگ پوست، فرم بدن، قد و اندازه، بنابراین می توانید با اطمینان بیشتری تصمیم بگیرید.”

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا