بانک و بیمه و بورس

شرایط دریافت وام 300 میلیونی بانک رفاه

بانک رفاه برای رفع کمبود نقدینگی مشتریان حقیقی و حقوقی طرح تسهیلاتی تهیه کرده است. این طرح تسهیلاتی افق نام دارد و سقف آن برای اشخاص حقیقی 300 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی 750 میلیون تومان است.

بانک رفاه طرح تسهیلات با کارمزد 4 درصد تهیه کرده است. متقاضیان این تسهیلات نیاز به افتتاح حساب وام دارند. ضمناً این افراد باید حداقل 20 میلیون تومان سپرده خود را حداقل یک ماه و حداکثر 12 ماه نگه دارند.

متقاضیان این تسهیلات ، چه واقعی و چه قانونی ، این امکان را دارند که حداقل شش ماه یا حداکثر 60 ماه تسهیلات مذکور را بازپرداخت کنند. ضمنا افرادی که قصد دریافت این وام را دارند باید علاوه بر اعتبار استخدامی خود دارای ضامن رسمی نیز باشند.

در صورت درخواست شخص حقیقی برای دریافت این سقف وام با در نظر گرفتن نرخ کارمزد و حداکثر مدت اقساط، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان خواهد بود. کل سود وام 36 میلیون تومان و جمع وام و سود آن 336 میلیون تومان است.

این تسهیلات در قالب قرارداد قرض الحسنه به مشتریان پرداخت می شود. لازم به ذکر است بر اساس این طرح امکان انتقال میانگین حساب بلااستفاده اشخاص حقیقی به بستگان درجه یک و همچنین کارکنان موسسات حقوقی دارای مشاغل خرد و دانش بنیان وجود دارد.

افرادی که تمایل به دریافت این وام دارند تا پایان اسفندماه سال جاری با مراجعه به یکی از شعب بانک رفاه کارگران نسبت به افتتاح حساب و ایجاد میانگین اقدام کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا