بانک و بیمه و بورس

شرایط دریافت وام 299 میلیون تومانی بانک گردشگری

بانک گردشگری در راستای تامین نیاز نقدینگی مشتریان خود، طرح تسهیلاتی را با نام «پارسا» تهیه کرده است. سقف این وام تا سقف 299 میلیون تومان و در گروه تسهیلات قرض الحسنه قرار دارد.

افرادی که تمایل به دریافت وام 299 میلیون تومانی از بانک گردشگری دارند، باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده و معدل مورد نظر بانک را تعیین کنند. این تسهیلات قرض الحسنه است و سودی تعلق نمی گیرد.

فقط از این تسهیلات 2 یا 4 درصد کارمزد دریافت شده است. مردم می توانند در مدت 36 ماه اصل و اقساط آن را به بانک پرداخت کنند. متقاضیان دریافت این تسهیلات نیاز به ضامن رسمی مورد قبول بانک دارند. افراد امکان درخواست این تسهیلات را دارند و در صورت نداشتن بدهی معوق بانکی و نبودن در لیست سیاه درخواست آنها برای طرح پارسا بررسی می شود.

با احتساب مبلغ وام، حداکثر کارمزد و زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط به 9 میلیون و 90 هزار و 909 تومان می رسد. سود کل تسهیلات 12 میلیون تومان و مبلغ وام و سود 312 میلیون و 100 هزار تومان خواهد بود.

بانک گردشگری در راستای گسترش حوزه گردشگری و امور مرتبط با آن در سال 1388 مجوز فعالیت دریافت کرد که این بانک همچنان بر صنعت گردشگری تاکید دارد اما در سایر حوزه های بانکی نیز خدمات ارائه می دهد. این مجموعه علاوه بر امکانات و خدمات بانک گردشگری، خدمات اینترنتی، تجارت الکترونیک، بانکداری اختصاصی، اوراق قرضه بانکی، انواع حساب ها و خدمات ارزی و … را ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا