بانک و بیمه و بورس

شرایط دریافت وام 30 میلیون تومانی (طرح زوج مهر) بانک تجارت

افرادی که تمایل به دریافت وام خرد ازدواج دارند و جزو مشتریان بانک تجارت هستند می توانند نسبت به دریافت تسهیلات «زوج مهر» این مجموعه اقدام کنند. مبلغ این وام پایین است و حداکثر به 30 میلیون تومان می رسد.

بانک تجارت به منظور سهولت و سهولت ازدواج و تامین جهیزیه و پرداخت بخشی از هزینه ها، طرح جوز مهر را ارائه کرده است.

افرادی که در آستانه ازدواج هستند و تمایل به دریافت تسهیلات خرد بانک تجارت دارند، در یکی از مجموعه های بانک تجارت سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. این تسهیلات در قالب قرارداد مرابحه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود.

سود این تسهیلات حداکثر 15 درصد و مدت پرداخت اقساط آن 36 ماه می باشد. بر اساس این طرح، مشتریان تنها می توانند لوازم مورد نیاز خود را از فروشگاه های قرارداد بانک تجارت خریداری کنند.

فروشگاه های طرف قرارداد این پروژه پاکشوما و الکترونیکس هستند و مردم می توانند محصولات و کالاهای بادوام را از این فروشگاه ها خریداری کنند. مشتریان برای دریافت این وام ابتدا باید رسید خرید را به شعبه مورد نظر خود تحویل دهند. سپس با ارائه مدارک هویتی و موارد ذکر شده، امکان دریافت تسهیلات خرید محصول مورد نظر خود را خواهند داشت.

مبلغ اقساط وام طرح زوج مهر

افراد با شرایط ذکر شده شامل حداکثر مبلغ وام، نرخ سود و مدت پرداخت اقساط باید ماهانه یک میلیون و 39 هزار و 960 تومان پرداخت کنند. مجموع سود این تسهیلات به 7 میلیون و 438 هزار و 555 تومان می رسد و مجموع وام و سود آن 37 میلیون و 838 هزار و 555 تومان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا