بانک و بیمه و بورس

شرایط دریافت وام 150 میلیونی (طرح مانا) بانک مسکن

بانک مسکن به منظور کمک به مشتریان خود برای خرید مسکن یا سایر موارد، تسهیلاتی به نام «مانا» تدارک دیده است. سقف این وام 150 میلیون تومان و سود آن کمتر از 20 درصد است.

افرادی که تمایل به دریافت وام ۱۵۰ میلیونی طرح مانا دارند می بایست در یکی از شعب این مجموعه نسبت به افتتاح سپرده کوتاه مدت عادی اقدام نمایند. افرادی که تمایل به دریافت این وام دارند باید حداقل 30 میلیون تومان سپرده داشته باشند. همچنین حداقل پنج ماه باید از سپرده آنها بگذرد تا بتوانند برای این تسهیلات اقدام کنند.

سود این تسهیلات 17 درصد و حداکثر زمان بازپرداخت با توجه به نوع استفاده متفاوت است. اگر فردی از این تسهیلات برای بخش مسکن استفاده کند، حداکثر ظرف 60 ماه و اگر بخواهد در سایر بخش ها استفاده کند، حداکثر ظرف 24 ماه می تواند تسویه کند.

با توجه به میزان وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط به 3 میلیون و 727 هزار و 886 تومان می رسد. سود کل تسهیلات 73 میلیون و 673 هزار و 182 تومان و جمع وام و سود آن 223 میلیون و 733 هزار و 182 تومان است.

اخذ رتبه اعتباری و نداشتن سابقه چک برگشتی و بدهی تسهیلات از شرایط دریافت این وام محسوب می شود. در صورت تمایل به دریافت این تسهیلات نباید 30 میلیون تومان از حساب خود برداشت کنید. در غیر این صورت قرارداد تسهیلات شما فسخ می شود. در صورت عدم تمایل افراد به دریافت این تسهیلات می توانند امتیاز را به بستگان درجه یک خود منتقل کنند.

 

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا