بانک و بیمه و بورس

شرایط دریافت وام 1 میلیارد تومانی (طرح تابش) بانک ملت

چند سالی است که پرداخت تسهیلات برای سپرده های بلندمدت در سبد بانک ها گنجانده شده است و بسیاری از بانک های کشور با تعهد سپرده بانکی مشتری تا درصد مشخصی از سپرده به مشتری وام می دهند. در این نوع وام ها مشتری می تواند علاوه بر حفظ اموال خود و دریافت سود آن، از وام فوری بدون ضامن نیز برای رفع نیازهای نقدی خود استفاده کند.

البته اکثر بانک ها معمولا درصد کمتری از مبلغ سپرده را به متقاضی وام می دهند، مثلاً درصدی بین 60 تا 80 درصد مبلغ سپرده بلندمدت!

که این موضوع باعث ناامیدی برخی از مشتریان شده است به طوری که در پیام های گلایه فراوانی که کاربران بانک اول به سایت و کانال ارسال می کنند، تعدادی از مشتریان این نوع وام را مقرون به صرفه نمی دانند اما در طرح تابش بانک ملت به این امر توجه نموده و با پرداخت تسهیلات تا سقف 300% (3 برابر) مبلغ سپرده بلند مدت به مشتریان حقیقی و حقوقی موافقت می نماید.

طرح تابش بانک ملت نوعی تسهیلات اعتباری است که برای حفظ سود و سپرده های کوتاه مدت و بلندمدت هم در هزینه های شخصی و هم تسهیلات تجاری به صورت اعتبار در حساب جاری و قرارداد مرابحه و همچنین اعتبار مرابحه طراحی شده است. کارت سپرده سرمایه گذاری پرداخت های بلند مدت و کوتاه مدت انجام می شود.

این تسهیلات شامل کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی بوده و سقف فردی تسهیلات از 70 تا 300 درصد مبلغ سپرده های مدت دار می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا