بانک و بیمه و بورس

شرایط دریافت وام 200 میلیونی (طرح صفر در صفر) بانک مسکن

متقاضیان وام طرح صفر در صفر بانک مسکن می توانند تا سقف 85 درصد مبلغ سپرده خود وام دریافت کنند. افرادی که حداقل 10 میلیون تومان ودیعه دارند می توانند برای این نوع تسهیلات اقدام کنند. لذا ضروری است متقاضیان نسبت به افتتاح سپرده وام مسکن در بانک مسکن اقدام نمایند. سقف این وام 200 میلیون تومان است.

متقاضیان توجه داشته باشند که ضمانت اصلی این نوع تسهیلات، توقیف سپرده است. یعنی وام گیرنده تا پایان تسویه اقساط نمی تواند از سپرده استفاده کند. حداکثر مدت بازپرداخت این تسهیلات 60 ماه است. البته این مدت زمان استفاده از این وام در حوزه مسکن است. در صورت استفاده از این تسهیلات برای بخش غیر مسکونی، مدت بازپرداخت 24 ماهه خواهد بود.

این تسهیلات مانند هر نوع تسهیلات دیگری به افرادی اعطا می شود که در سیستم بانکی بدهی معوق یا چک برگشتی نداشته باشند. تسهیلات طرح صفر به صفر با رضایت سپرده گذار به بستگان درجه یک سپرده گذار واریز می شود ولی به افراد دیگر قابل واگذاری نمی باشد.

در صورتی که بانک حداکثر مبلغ تسهیلات یعنی 200 میلیون تومان را به وام گیرنده پرداخت کند و حداکثر مدت بازپرداخت آن 60 ماه تعیین شود، مبلغ اقساط برای وی 3 میلیون و 333 هزار و 333 تومان خواهد بود. لازم به ذکر است در این طرح سود بانکی به وام گیرنده تعلق نمی گیرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا