بانک و بیمه و بورس

شرایط دریافت وام 100 میلیونی (طرح اوج) بانک رفاه کارگران

متقاضیان دارای کارتخوان یا درگاه پرداخت اینترنتی این بانک که خواهان این تسهیلات هستند باید در یکی از شعب بانک رفاه سپرده جاری داشته باشند. سقف این تسهیلات 100 میلیون تومان و سود آن بر اساس ماندگاری سپرده 12 یا 16 درصد است. میزان این تسهیلات بر اساس امتیاز متقاضی نزد بانک تعیین می شود. در صورتی که متقاضیان امتیاز بالایی در شعبه داشته باشند امکان افزایش مبلغ وام وجود دارد.

متقاضیان دریافت تسهیلات این طرح باید دارای ضامن رسمی معتبر بوده و پروانه کسب خود را نیز به بانک ارائه دهند. افرادی که دارای شرایط ذکر شده بوده و حداقل چهار ماه از ایجاد میانگین حساب آنها در بانک رفاه گذشته باشد می توانند نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

بانک سپرده وام گیرنده را برای پرداخت این تسهیلات مسدود نمی کند و مردم می توانند تا زمان تسویه اقساط از حساب خود استفاده کنند. حداکثر مدت بازپرداخت این تسهیلات 24 ماه است. علاوه بر این، خود متقاضیان باید هزینه تشکیل پرونده و اعتبار سنجی را بپردازند.

چنانچه بانک رفاه سقف تسهیلات را به همراه سود 12 درصد به متقاضیان پرداخت کند و مدت بازپرداخت آن را 24 ماهه تعیین کند، مبلغ هر قسط برای وام گیرنده 4 میلیون و 707 هزار و 347 تومان خواهد بود. مجموع مبلغ این وام و سود آن 113 میلیون و 36 هزار و 333 تومان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا