بانک و بیمه و بورس

شرایط دریافت وام (طرح حرکت) بانک رفاه

طرح حرکت یکی از تسهیلات کارآمد بانک رفاه است که در اختیار مشتریان این بانک قرار می گیرد. علاوه بر اشخاص حقیقی، اشخاص حقوقی نیز می توانند از این طرح استفاده کنند. با این تفاوت که سقف وام برای اشخاص حقیقی 300 میلیون تومان است اما اشخاص حقوقی می توانند برای دریافت وام رفاهی یک میلیارد تومانی اقدام کنند. بنابراین با توجه به میزان این وام می توان آن را یکی از بهترین تسهیلات جاری بانکی دانست.

 

وام های 1 میلیارد تومانی و 300 تومانی بانک رفاه نیز مانند سایر تسهیلات این بانک با شرایط خاصی ارائه می شود. اگر متقاضی این وام هستید، حتما قبل از درخواست به نکات زیر توجه کنید.

یکی از مزایای وام ارائه شده در قالب طرح حرکت، سود بازپرداخت آن است. میزان این سود بین 1 تا 17 درصد محاسبه می شود. در واقع میزان سود نهایی بر اساس معیارهای مشخصی تعیین می شود و عدد به دست آمده در محدوده 1 تا 17 درصد خواهد بود. مدت زمان سپرده گذاری، نوع حساب افتتاح شده، مدت بازپرداخت و میانگین ضرایب حساب از جمله معیارهای محاسبه میزان سود است.

گرفتن وام در طرح حرکت مستلزم سپرده گذاری در بازه زمانی مشخص است. همچنین مدت سپرده گذاری در تعیین سود بازپرداخت نقش دارد. اگر متقاضی وام 1 میلیارد تومانی و 300 میلیون تومانی هستید، خوب است بدانید که مدت سپرده گذاری شما باید 6 تا 9 ماه باشد.

برای بازپرداخت این وام حداکثر ۳۶ ماه فرصت دارید. همان‌طور که گفتیم، اقساط ماهانه این وام با سود ۱ درصد و ۱۷ درصد محاسبه می‌شود. مقدار اقساط وام ۳۰۰ میلیون تومانی با سود تسهیلات ۱ درصد در هر ماه برابر با ۸,۴۶۲,۴۳۰ تومان است که در مجموع باید ۳۰۴,۷۴۷,۴۷۳ تومان را به بانک برگردانند. اما با سود ۱۷ درصد مقدار قسط ماهیانه ۱۰,۶۹۵,۸۱۸ تومان و مجموع مبلغ بازگشت ۳۸۵,۱۴۹,۴۵۷ تومان خواهد بود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا