بانک و بیمه و بورس

خدمات ارزی به زائران اربعین توسط بانک صادرات ایران

این بانک آمادگی کامل دارد تا خدمات ارزی را به زائران اربعین در شعب ارزی خود در سراسر کشور ارائه دهد.

مدیرعامل بانک صادرات ایران اعلام کرد که این بانک آمادگی کامل دارد تا خدمات ارزی به زائران اربعین را در شعب ارزی خود در سراسر کشور ارائه دهد.

ایشان به این خدمات ارزی به عنوان یک دستاورد مهم در سال گذشته اشاره کردند و اعلام کردند که برنامه‌ریزی بهتری برای ارائه خدمات ارزی به زائران در امسال آغاز شده است.

تعداد شعب بانک صادرات ایران در حوزه ارز در سال گذشته به ۱۲۸ شعبه و باجه در ۳۱ استان افزایش یافت و این شعبه‌ها به مدت ۱۸ روز در روز‌های تعطیل خدمات ارزی به زائران اربعین ارائه می‌کردند. همچنین صرافی سپهر نیز با چهار شعبه در شهر‌های تهران، اصفهان، یزد و شیراز به ارائه این خدمات پرداخته بود.

در سال گذشته، بانک صادرات ایران توانست نزدیک به ۳ میلیون دلار آمریکا و ۷۸۰ میلیون دینار عراق ارز به زائران اربعین فروش کند و خدمات ارزی ریالی به مبلغ بیش از ۵۱ هزار میلیارد ریال به زائران ارائه دهد.

این بانک همچنین تسهیلات به مبلغ ۲۲۵۸ میلیارد ریال به ۴۸ هزار نفر از زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی ارائه داده بود.

امسال نیز بانک صادرات ایران با تجهیز موکب‌های شهدای خود در تهران و نقاط مرزی و ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران اربعین، تلاش می‌کند تا خدمات ارزی و ریالی خود را با تمهیدات مناسب‌تری ارتقاء دهد و زائران را در ایام معنوی اربعین حسینی بهترین خدمات را ارائه دهد.

همچنین بانک صادرات ایران با همکاری با بانک مرکزی از سیاست‌ها و آیین‌نامه‌های ابلاغی بانک مرکزی استفاده خواهد کرد تا بهترین خدمات را به زائران اربعین ارائه دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا