بانک و بیمه و بورس

شاخص کل بورس امروز بیش از ۸۰۰ واحد کاهش داشته است

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز بازار سهام با ۸۸۶ واحد کاهش، معادل ۴ صدم درصد، به دو میلیون و ۳۶ هزار و ۹۸۲ واحد رسید.

امروز، شاخص هم وزن با کاهش ۳۸۸ واحد معادل ۵ صدم درصد به محدوده ۷۱۳,۱۴۸ واحد کاهش یافت. در این روز، تاثیر نماد‌های فملی، فخوز، رمپنا و فولاد به صورت منفی بر شاخص کل بورس اثر گذاشت. با این حال، نماد‌های فارس، شپدیس و شپنا با تاثیر مثبت، از کاهش بیشتر شاخص کل جلوگیری کردند. همچنین، نماد‌های خگستر، خودر، شستا، خزامیا و چکارن نیز از نماد‌های با تاثیر منفی بر بازار سهام بودند. از طرف دیگر، نماد‌های شهر و ثبهساز از نماد‌های با تاثیر مثبت بر شاخص کل بورس بودند.

در بازار فرابورس نیز، شاخص کل با کاهش ۳ واحد به عدد ۲۶,۴۲۹ واحد رسید. نماد خاور به عنوان یک نماد با تاثیر منفی و نماد‌های نیان، دی، فرود، عالیس و قچار به عنوان نماد‌های با تاثیر مثبت بر بازار فرابورس امروز مشاهده شدند.

بازار سهام امروز با ۲۶۸ نماد مثبت در مقابل ۵۱۹ نماد منفی روبرو بود. تشکیل ۷۴ صف خرید در مقابل ۴۹ صف فروش انجام شد. ورود و خروج خالص پول حقیقی نیز به منفی ۱۰۳ میلیارد تومان رسید.

در مجموع، معامله‌گران امروز مجموعاً ۶ میلیارد و ۴۸ میلیون سهم را با ارزش ۳ هزار و ۷۵۴ میلیارد تومان معامله کردند. همچنین، ارزش دلاری معاملات امروز در بازار سرمایه به مقدار ۲۴۷ میلیارد دلار رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا