بانک و بیمه و بورس

اعلام بهترین شرکت‌های بورس کالا در هفته گذشته

در هفته منتهی به ۲۰ مرداد، شرکت‌های برتر در بازار فیزیکی بورس کالای ایران عبارتند از "فولاد مبارکه اصفهان"، "فولاد خوزستان" و "ملی صنایع مس ایران" که بیشترین فروش را ثبت نمودند.

به گزارش کالاخبر، بورس کالای ایران به ترتیب ارزش فروش شرکت‌ها در بازار فیزیکی در هفته منتهی به ۲۰ مرداد، برترین‌های بورس کالا را اعلام کرد. جزییات رتبه‌بندی جایگاه شرکت‌ها به شرح زیر است:

1. شرکت فولاد مبارکه اصفهان (#فولاد) با ثبت معامله ۹۳ هزار و ۲۰۰ تن تختال، ورق قلع اندود، ورق رنگی و ورق گالوانیزه به ارزش ۲ هزار و ۴۵۶ میلیارد تومان در رتبه نخست قرار گرفت.

2. شرکت فولاد خوزستان (#فخوز) با فروش ۱۱۹ هزار و ۱۲۰ تن تختال، آهن اسفنجی، شمش بلوم و آرگون به ارزش ۲ هزار و ۱۳۸ میلیارد تومان، در رتبه دوم قرار گرفت.

3. شرکت ملی صنایع مس ایران (#فملی) با فروش ۶ هزار و ۳۷۷ تن مس کاتد، مس کم عیار، سولفور مولیبدن و کنسانتره فلزات گران بها به ارزش یک هزار و ۹۲۴ میلیارد تومان، در رتبه سوم قرار گرفت.

4. شرکت فولاد کاوه جنوب کیش (#کاوه) با ثبت معامله ۹۱ هزار تن شمش بلوم و آهن اسفنجی به ارزش یک هزار و ۵۵۲ میلیارد تومان، در رتبه چهارم قرار گرفت.

5. شرکت پالایش نفت اصفهان (#شپنا) با ثبت معامله ۹۲ هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سبک و سنگ آهن، و گوگرد کلوخه به ارزش یک هزار و ۲۹۹ میلیارد تومان، در رتبه پنجم قرار گرفت.

6. شرکت پالایش نفت بندرعباس (#شبندر) با فروش ۸۰ هزار تن وکیوم باتوم، لوب کات سنگین، گوگرد گرانوله و گوگرد کلوخه به ارزش یک هزار و ۲۴ میلیارد تومان، در رتبه ششم قرار گرفت.

7. شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (#کچاد) با فروش ۱۹۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن و شمش بلوم به ارزش یک هزار میلیارد تومان، در رتبه هفتم قرار گرفت.

8. شرکت ذوب آهن (#ذوب) با ثبت معامله ۴۱ هزار و ۷۲۳ تن تیرآهن و میلگرد به ارزش ۹۶۳ میلیارد تومان، در رتبه هشتم قرار گرفت.

9. شرکت مجتمع فولاد خراسان (#فخاس) با فروش ۴۵ هزار و ۱۷۶ تن میلگرد و شمش بلوم به ارزش ۹۴۴ میلیارد تومان، در رتبه نهم قرار گرفت.

10. شرکت معدنی و صنعتی گل گهر (#کگهر) نیز با ثبت معامله ۲۰۰ هزار تن گندله و کنسانتره سنگ آهن به ارزش بیش از ۸۵۴ میلیارد تومان، در رتبه دهم قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا