بانک و بیمه و بورس

شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت

بانک تجارت طرح وام «پویا» را برای مشتریان اعتباری خود آماده کرده است. مبلغ این میلیون تومان به 200 تومان می رسد. مشتریانی که تمایل به دریافت این تسهیلات دارند باید در یکی از شعب بانک فعالیت کوتاه مدت یا جاری داشته باشند.

افرادی که خواهان وام 200 میلیون تومانی از بانک تجارت هستند و خود را واجد شرایط دریافت آن می دانند، جدا از داشتن حساب مورد نظر این مجموعه، باید حداقل سه ماه و حداکثر نه ماه از افتتاح حسابشان گذشته باشد.

ضمناً متقاضیان این تسهیلات باید علاوه بر داشتن اعتبار شغلی، ضامن رسمی مورد نیاز ضمانت نامه را نیز ارائه دهند. روستائیانی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند لازم است فردی از روستا را که مورد تایید شورایاری روستا باشد به عنوان ضمانت به بانک معرفی کنند.

مبلغ اقساط وام 200 میلیون تومانی بانک تجارت

نرخ سود این وجوه 23 درصد و مدت بازپرداخت به انتخاب مشتری است، البته مدت پرداخت اقساط از 36 ماه بیشتر نخواهد بود. لازم به ذکر است در صورت دریافت این تسهیلات تا پایان اقساط، وام گیرندگان پنج درصد سود اصل سپرده را دریافت خواهند کرد.

با توجه به مبلغ وام، مدت بازپرداخت و نرخ سود، مبلغ هر قسط ۷ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۹۴۴ تومان است. سود کل 78 میلیون و 909 هزار و 995 تومان و مجموع رقم و سود آن 280 میلیون و 809 هزار و 995 تومان خواهد بود.

تجارت با هدف پاسخگویی به بانک معتبر و تکمیل خدمات پرتفوی خود اقدام به تهیه این پروژه کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا