بانک و بیمه و بورس

ثبت نام جدید وام 200 میلیون تومانی بانک سینا

طرح تسهیلات «میعاد» یکی از طرح های ویژه بانک سینا است که در راستای اعمال سیاست های خدماتی تهیه شده است. سقف وام این طرح 200 میلیون تومان و جزو تسهیلات ارزان بانکی است.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، آن دسته از مشتریان بانک سینا که خواهان دریافت وام 200 میلیونی هستند باید در یکی از شعب این بانک سپرده کوتاه مدت با حداقل مبلغ سپرده 100 هزار تومانی افتتاح کنند. حداقل میانگین سپرده متقاضیان این تسهیلات باید 5 میلیون تومان باشد و سه ماه از افتتاح حساب گذشته باشد تا بتوانند برای این تسهیلات اقدام کنند.

بر اساس این طرح تسهیلات، برای هر ماه واریز سه ماه بازپرداخت اقساط در نظر گرفته می شود، البته مدت تسویه تسهیلات از 36 ماه بیشتر نخواهد بود. نرخ این تسهیلات 9 درصد است و در قالب قرارداد مرابحه به مشتریان پرداخت می شود. مدارک مربوط به این وام بر اساس مصوبه بانک و مقررات و دستورالعمل های اعتباری در نظر گرفته می شود.

مدارک لازم وام 200 میلیون تومانی بانک سینا

مشتریان در صورت واجد شرایط بودن باید مدارک مورد نیاز برای دریافت این تسهیلات شامل اصل و عکس شناسنامه و کارت ملی خود را به شعبه مورد نظر ارائه و فرم مربوط به دریافت این تسهیلات را پر کنند.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، مدت بازپرداخت آن و نرخ سود، مبلغ هر قسط ۶ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۹۴۷ تومان است. سود کل تسهیلات به 28 میلیون و 958 هزار و 75 تومان خواهد رسید. مبلغ وام و سود آن 230 میلیون و 83 هزار و 75 تومان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا