بانک و بیمه و بورس

جزئیات طرح جدید پرداخت وام بانک گردشگری به کارمندان

بانک گردشگری در راستای حمایت از مشتریان و تنوع بخشیدن به سبد کالاها و خدمات خود، طرح تسهیلات «کارما» را تهیه کرده است. تمامی شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی می توانند برای دریافت این وام برای کارکنان خود اقدام کنند.

افرادی که قصد دریافت وام طرح کارما را دارند باید در یکی از شعب بانک گردشگری سپرده کوتاه مدت منظم داشته باشند. ضمانت اصلی دریافت این تسهیلات اعتبار شغلی بوده و نسبت مبلغ تسهیلات به مبلغ ودیعه ۴۰ درصد می باشد.

جزئیات سه روش پرداختی وام طرح کارما

این طرح به سه صورت به شرکت ها و سازمان هایی تعلق می گیرد که در بانک گردشگری حساب کاربری داشته و حقوق و مزایای کارکنان خود را از این مجموعه پرداخت می کنند. نحوه اعطای تسهیلات مربوط به میزان معینی از حقوق و مزایای ثابت هر یک از کارکنان مجموعه است که به وی پرداخت می شود و بازپرداخت آن از حقوق آن فرد در ماه های آینده می باشد.

روش دیگر اعطای تسهیلات به کارکنان شرکت بر اساس گردش حساب وام یا وصول کوتاه مدت از طریق شرکت است. روش سوم اعطای تسهیلات به کارکنان از محل منابع وام ویژه شرکت در بانک است. در این روش، سازمان هایی که وجوهی را در حساب قرض الحسنه خود نزد بانک ذخیره کرده اند، این امکان را دارند که با معرفی متقاضیان واجد شرایط، از بانک درخواست کنند تا از حساب آنها تسهیلات پرداخت کند.

بانک گردشگری یکی از بانک های خصوصی فعال و قابل اعتماد کشور است که انواع خدمات مرتبط با بانکداری الکترونیک، محصولات و خدمات عمومی و ویژه را به مشتریان خود ارائه می دهد. این مجموعه انواع امکانات مرتبط با حوزه گردشگری و… را در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا