بانک و بیمه و بورس

شرایط جدید دریافت وام 1 میلیارد تومانی بانک پارسیان

مشتریان بانک پارسیان که تمایل به دریافت تسهیلات طرح «نوید» دارند باید در یکی از شعب سپرده کوتاه مدت افتتاح کنند. بانک پارسیان به اصل سپرده مشتریان 5 درصد سود پرداخت می کند.

افرادی که تمایل به دریافت وام یک میلیارد تومانی از بانک پارسیان دارند نیازی به ارائه ضامن رسمی به این گروه ندارند. ضمانت اصلی دریافت این وام توقیف سپرده است. بنابراین مشتریان تا زمان بازپرداخت تسهیلات امکان استفاده از سپرده خود را ندارند.

حداکثر مدت پرداخت اقساط این تسهیلات با توجه به سود تعیین شده سپرده و درصد وام بیش از 60 ماه نخواهد بود. سود این تسهیلات با توجه به سود سپرده و مدت بازپرداخت تعیین می شود و بین 12 تا 23 درصد خواهد بود. لازم به ذکر است متقاضیان با توجه به میزان واریزی و شرایط بازپرداخت، امکان درخواست تسهیلات این طرح تا سقف 300 میلیون تومان در قالب کارت اعتباری را دارند.

آیا صاحبان مشاغل می توانند برای دریافت وام یک میلیارد تومانی بانک پارسیان اقدام کنند؟

اگر حداکثر مبلغ وام، مدت پرداخت اقساط و نرخ سود را در نظر بگیریم، مبلغ هر قسط 28 میلیون و 190 هزار و 471 تومان است. سود کل تسهیلات 691 میلیون و 428 هزار و 265 تومان و کل مبلغ وام و سود آن یک میلیارد و 691 میلیون و 488 هزار و 265 تومان خواهد بود.

این وام همچنین برای توسعه تجارت و خرید تجهیزات کار استفاده می شود. بنابراین می توان گفت که صاحبان مشاغل کوچک و متوسط ​​نیز می توانند درخواست این تسهیلات را داشته باشند به شرطی که حساب های کوتاه مدت آنها باید به کارتخوان یا درگاه اینترنتی متصل باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا