بانک و بیمه و بورس

شرایط دریافت وام 200 میلیونی بانک سینا + جزئیات

مشتریان بانک سینا در صورت داشتن سپرده قرض الحسنه در یکی از شعب این مجموعه می توانند با ایجاد حساب میانگین برای دریافت وام 200 میلیون تومانی طرح "میعاد" اقدام کنند.

این وام 200 میلیون تومانی به افرادی تعلق می گیرد که حداقل 100 هزار تومان در سپرده خود به مدت سه ماه نگهداری کنند. ضمن اینکه سود این تسهیلات زیاد نیست و تنها 9 درصد اعلام شده است.

مدت بازپرداخت این تسهیلات نیز به 36 ماه می رسد. افرادی که خواهان این تسهیلات ارزان هستند باید ضامن تعیین شده توسط بانک را ارائه دهند. معمولا میزان ضمانت بر اساس نظر شعبه و سقف تسهیلات دریافتی متفاوت است و می تواند به همراه سند ملکی ضامن رسمی باشد.

مدارک لازم برای درخواست وام 200 میلیون تومانی بانک سینا

افرادی که امکان ایجاد شرایط ذکر شده برای دریافت این تسهیلات را دارند باید به یکی از شعب بانک سینا مراجعه و فرم درخواست این وام را تکمیل کنند. ضمناً ارائه مدارکی از قبیل اصل و عکس شناسنامه به شعبه الزامی است.

بانک سینا فعالیت خود را در سال 1396 به عنوان یک بانک خصوصی آغاز کرد. این مجموعه خدمات بانکی شامل افتتاح حساب های پس انداز و قرض الحسنه جاری، سپرده های سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلندمدت، انواع خدمات و ضمانت های ارزی و … به مشتریان خود می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا