بانک و بیمه و بورس

شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک رسالت

با ابلاغ بخشنامه جدید بانک مرکزی که برگرفته از مصوبه شهریور ماه شورای پول و اعتبار است، بانک‌ها مجازند نرخ و نحوه دریافت کارمزد وام اعطایی را با روش محاسباتی متفاوت با مصوبات قبلی شورای پول و اعتبار محاسبه کنند. شورای پول و اعتبار با شرط رعایت حداکثر نرخ 4 درصد کارمزد، لذا تصویب هیئت مدیره بانک منوط به تایید بانک مرکزی می باشد.

شرایط دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک رسالت

شورای پول و اعتبار در یکصد و شصت و هفتمین جلسه خود، نحوه اعطای اختیار به بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی برای تعیین نرخ و نحوه محاسبه کارمزد تسهیلات وام را بررسی کرد.

بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار؛ به منظور کاهش میزان کارمزد وام اعطایی و کمک به اقشار مختلف جامعه به ویژه اقشار آسیب پذیر و جوانان در اخذ تسهیلات قرض الحسنه از جمله ازدواج و فرزندآوری به بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی اجازه داده شد تا نسبت به محاسبه نرخ بهره اقدام کنند.

کارمزد وام قرض الحسنه با تصویب هیأت مدیره و با اخذ موافقت بانک مرکزی و تعیین سقف نرخ کارمزد وام ابلاغی از سوی بانک مرکزی.

میزان اقساط وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک رسالت

با توجه به میزان وام، نرخ کارمزد و حداکثر مدت پرداخت اقساط، مبلغ هر قسط ۵ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۴۵ تومان است. سود کل تسهیلات به 36 میلیون تومان می رسد.

لازم به ذکر است در صورتی که متقاضی تحت هر شرایطی واجد شرایط دریافت این وام نباشد، می تواند امتیاز را به بستگان درجه یک خود منتقل کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا