بانک و بیمه و بورس

شرایط دریافت وام ۱۰۰ و ۵۰۰ میلیونی بانک ملت + جزئیات

این وام 500 میلیون تومانی به افراد واجد شرایط تحت عنوان طرح «شایان» اعطا می شود.

وام 500 میلیون تومانی بانک ملت به متقاضیانی که در یکی از شعب این مجموعه دارای سپرده کوتاه مدت یا حساب جاری معمولی با دسته چک یا بدون دسته چک هستند پرداخت می شود و می توانند به طور میانگین از یک تا 12 ماه ایجاد کنند.

وام 500 میلیون تومانی بانک ملت به متقاضیانی که دارای سپرده کوتاه مدت عادی یا یکی از انواع حساب های جاری بدون دسته چک یا با دسته چک در یکی از شعب این مجموعه هستند پرداخت می شود و می توانند یک میانگین یک تا 12 ماه

این وام 500 میلیون تومانی به افراد واجد شرایط تحت عنوان طرح «شایان» اعطا می شود. افرادی که تمایل به دریافت این تسهیلات دارند باید حداقل 15 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند. ضمانت اصلی دریافت این وام داشتن ضامن رسمی و اعتبار شغلی می باشد.

نرخ سود این طرح با توجه به ضریب برابری تسهیلات و ماندگاری تعیین شده و بین 18 تا 23 درصد است. مدت بازپرداخت این تسهیلات نیز متفاوت بوده و از حداقل 12 ماه تا حداکثر 60 ماه متغیر است. لازم به ذکر است که مشتریان حقوقی بانک ملت نیز می توانند برای دریافت تسهیلات مذکور اقدام کنند و سقف این وام برای آنها حداکثر به 200 میلیون تومان می رسد.

مبلغ اقساط وام 500 میلیون تومانی بانک ملت چقدر است؟

با در نظر گرفتن مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط 12696714 تومان می باشد. سود کل تسهیلات به 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان می رسد. مبلغ وام و سود آن 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان است.

بانک ملت وام 500 میلیون تومانی را با چه شرایطی پرداخت می کند؟

بانک ملت در صورت احراز شرایط واجد شرایط بودن، ظرفیت اعتباری و سایر شرایط مورد نیاز، این تسهیلات را به مشتریان واجد شرایط پرداخت می کند. وام گیرندگان این امکان را دارند که علاوه بر مراجعه حضوری به شعب بانک، اقساط خود را از طریق سامانه اینترنت بانک، موبایل پلاس، خودپرداز، تلفن بانک، خوددریافت، بسطام ملت و نرم افزار سکه پرداخت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا