بانک و بیمه و بورس

دریافت وام 200 میلیون تومانی با طرح ویژه شاپ کارت ملت

در طرح شاپ کارت می توانید با افتتاح حساب و ارائه ضامن های مورد نیاز بانک تا سقف 200 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنید و با شاپ کارت از فروشگاه های طرف قرارداد خرید کنید. همچنین می توانید به صورت آفلاین از این تسهیلات بهره مند شوید.

نحوه دریافت شاپ کارت

کارت ها به دو صورت “انفرادی” و “گروهی” صادر می شود. بدین ترتیب متقاضیان می توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک ملت نسبت به ارائه درخواست و دریافت کارت بر اساس قوانین موجود اقدام کنند.

افرادی که به دنبال دریافت تسهیلات کارت مغازه هستند باید در یکی از شعب بانک ملت حساب قرض الحسنه داشته باشند. البته افراد دارای این وام فقط می توانند از فروشگاه هایی که با بانک ملت قرارداد دارند خرید کنند. حداکثر زمان استفاده از این تسهیلات 120 روز می باشد. م

تقاضیان دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی معتبر به بانک ملت معرفی کنند. سقف سود این وام 15 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماه است.

نحوه بازپرداخت اقساط شاپ کارت

مشتریان محترم می توانند اقساط وام خود را از طریق سامانه بانکداری اینترنتی، تلفن همراه بانک ملت و پایانه های خودپرداز پرداخت کنند.

ملت شاپ چیست ؟

مجموعه ای از فروشگاه ها و مراکز ارائه دهنده کالا و خدمات، صاحبان پایانه های خرید ملت هستند. که با انعقاد قرارداد به عضویت شبکه فروشندگان این طرح جهت پذیرش کارت های اعتباری فروشگاهی صادر شده از سوی بانک می پردازند.

به منظور افزایش نقاط دسترسی دارندگان کارت، مجموعه متنوعی از فروشندگان برتر خدمات آموزشی، خدمات پزشکی، خدمات گردشگری، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، سالن اجتماعات و خدمات، خرده فروشی مصالح ساختمانی، دکوراسیون و مبلمان، دوچرخه و موتورسیکلت، دیجیتال، ساعت، فرش و موکت، فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت، قطعات خودرو، کیف و کفش، لوازم خانگی، مواد غذایی، ورزشی و سرگرمی انتخاب شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا