بانک و بیمه و بورس

شرایط دریافت وام 200 میلیونی خرید کالای بانک ملت [طرح حامی آبان 1402]

بانک ملت در راستای تحقق اهداف حمایت از تولید ملی و رشد اقتصادی، طرح تسهیلات «حامی» را تشریح کرده است. سقف وام این طرح 200 میلیون تومان است و مشتریان می توانند برای خرید از فروشگاه های بانک ملت از آن استفاده کنند.

این مجموعه به متقاضیانی که نیاز به سپرده گذاری ندارند تا سقف 200 میلیون تومان تسهیلات می دهد. افرادی که تمایل به استفاده از این تسهیلات بانک ملت دارند؛

باید به نمایندگی ها یا درگاه اینترنتی سازنده یا نماینده فروش منتخب در طرح مراجعه کرده و پیش فاکتور محصول مورد نظر را دریافت کنند.

سپس این افراد باید به شعبه بانک مراجعه و درخواست تسهیلات حمایتی ویژه از تولیدکننده مربوطه کنند.

شعبه سنجش صلاحیت و ظرفیت پس از تکمیل مدارک پایه به بررسی متقاضی می پردازد.

در صورت تکمیل پرونده اعتباری متقاضی، تسهیلات به حساب شرکت سازنده یا نمایندگی فروش منتخب واریز و کالا به متقاضی تحویل داده می شود.

شرکت های مشارکت کننده در طرح حامی بانک ملت

در حال حاضر ایران رادیاتور، پاکشوما و گروه صنعتی اکت در طرح حامی هستند. چنانچه فردی نیاز به خرید کالا از برند ایران رادیاتور داشته باشد، حداکثر مبلغ تسهیلات برای وی 100 میلیون تومان با سود 23 درصد و سقف بازپرداخت 12 ماهه خواهد بود. در صورتی که کالای انتخابی از گروه پاکشوما باشد سقف تسهیلات 200 میلیون تومان و حداکثر نرخ تسهیلات 23 درصد و مدت بازپرداخت 36 ماه است.

فردی که برای خرید محصولات اسنوا، دوو یا بست نیاز به دریافت تسهیلات دارد، حداکثر مبلغ وام برای وی 200 میلیون تومان با مدت بازپرداخت 24 ماهه و با سود 23 درصد خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا