بانک و بیمه و بورس

شرایط دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک صادرات (طرح طلایی 2)

بانک صادرات به منظور کمک به مشتریان و جبران کمبود نقدینگی آنها، تسهیلاتی به نام طلایی 2 تدارک دیده که حداکثر مبلغ آن 300 میلیون تومان است.

افرادی که خواهان وام 300 میلیون تومانی بانک صادرات هستند، باید سپرده جاری با سررسید حداقل سه ماهه یا حداکثر 12 ماهه در یکی از شعب این مجموعه داشته باشند. متقاضی در صورت داشتن شرایط ذکر شده باید برای دریافت این تسهیلات به فکر ضامن باشد.

ضمانت اصلی دریافت این وام داشتن ضامن رسمی به همراه اعتبار شغلی می باشد. سود این تسهیلات با توجه به مدت بازپرداخت، ماندگاری سپرده و ضریب برابری تعیین می شود و بین 2 تا 18 درصد متغیر است. مدت بازپرداخت این وام حداقل 12 ماه یا حداکثر 36 ماه خواهد بود.

با احتساب حداکثر مبلغ تسهیلات، زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، مبلغ هر قسط 10 میلیون و 845 هزار و 719 تومان است. سود کل وام به 90 میلیون و 445 هزار و 872 تومان می رسد. مجموع تسهیلات و سود آن 390 میلیون و 498 هزار و 872 تومان خواهد بود.

خرید هاست

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید بنده ۳ماه پول توحساب جاری طلایی صد میلیون تومان یا دویست میلیون تومان وحلا به بنده می گوید ۲۵ تومان آیا میدانید الان ۲۵ تومان به بچه بدهید قبول نمی‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا