بانک و بیمه و بورس

شرایط دریافت وام 2 میلیارد تومانی بانک شهر(طرح شهریار)

مشتریان بانک شهر که در حوزه‌های آموزشی، حقوقی و قضایی، گردشگری و سایر حوزه‌های خدمات‌محور فعال هستند، می‌توانند با بهره‌گیری از طرح تسهیلات شهریار کمبود نقدینگی خود را جبران کنند.

بانک شهر طرح تسهیلات شهریار را برای فعالان حوزه های مختلف کسب و کار ارائه کرده است و بر اساس این طرح، مبلغ وام برای مشاغل پزشکی 2 میلیارد تومان و برای مشاغل غیرپزشکی یک میلیارد تومان است.

افرادی که تمایل به دریافت این تسهیلات دارند باید دارای سند ملکی با ضامن رسمی باشند. سپرده مورد نیاز این وام اعلام شده و مدت خواب سپرده در نظر گرفته شده توسط بانک برای پرداخت این تسهیلات باید سه ماه باشد.

نرخ سود این وام 23 درصد و مدت بازپرداخت به انتخاب وام گیرنده 36 ماه یا 48 ماه است. بر اساس اعلام بانک، در این طرح وام بلوک سپرده وجود دارد و این با زمان بازپرداخت تسهیلات مشخص می شود.

در صورتی که مدت بازپرداخت وام 36 ماهه باشد، 16 درصد مبلغ سپرده مسدود می شود. اما در صورت تعیین مدت بازپرداخت 48 ماهه، میزان مسدودی سپرده 16.8 درصد خواهد بود.

در صورت پرداخت وام 2 میلیارد تومانی با مدت بازپرداخت و اقساط ثابت، مبلغ هر قسط 64 میلیون و 102 هزار و 943 تومان خواهد بود. سود کل وام به یک میلیارد و 76 میلیون و 941 هزار و 268 تومان و کل مبلغ تسهیلات و سود به 3 میلیارد و 82 میلیون و 399 هزار و 267 تومان خواهد رسید.

هزینه فرصت انسداد سپرده با توجه به مبلغ وام مذکور 273 میلیون و 211 هزار و 824 تومان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا