خودرو

تسلا بزودی خودرو جدیدی معرفی می کند

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در اقدامی برای شروع بالقوه جهش فروش، خودروهای الکتریکی جدید را در جریان مجمع سالانه سهامداران این شرکت در روز پنجشنبه به اشتراک گذاشت. این خبر پس از آن منتشر شد که سهامداران بسته غرامت سنگین 56 میلیارد دلاری ماسک را تأیید کردند.

تسلا در مواجهه با خط تولیدی که به عنوان ارقام فروش راکد و رو به کاهش تلقی می‌شود، به شدت به تجدید محصول نیاز دارد. ماسک در حالی که جزئیات خاصی ارائه نکرد، اسلایدی را رونمایی کرد که تصاویری از سه خودروی جدید دارای پوشش سفید را به نمایش می گذاشت که باعث ایجاد حدس و گمان و هیجان شد.

تسلا بزودی خودرو جدیدی معرفی می کند

ماسک با ابراز اطمینان از اینکه این افزوده‌های آتی «بسیار خاص» خواهند بود، گفت:

ما بدیهی است که محصولات جدیدی داریم که در پشت صحنه روی آنها کار می‌کنیم.

افشاگران سرنخ‌هایی را ارائه می‌کردند، یک وسیله نقلیه ون‌مانند بلند و جعبه‌ای که در تضاد با دو خودرو پایین‌تر و شیک‌تر قرار داشت. یک احتمال این است که یکی از وسایل نقلیه می تواند ربوتاکسی مورد انتظار تسلا باشد که قرار بوده در 8 آگوست رونمایی شود. علاوه بر این، تسلا قبلاً از عرضه سریع مدل‌های جدید، از جمله گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر خبر داده بود که قرار است اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل ۲۰۲۵ عرضه شوند.

این اولین باری نیست که تسلا از محصولات جدید خود خبر می دهد. این شرکت در سند ماه آوریل خود “Master Plan Part 3” به نسخه های بالقوه ساخت تسلا از خودروهای جمع و جور، ون های تجاری و حتی اتوبوس اشاره کرد.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا