بازی و سرگرمی

چند بازی انحصاری جدید در رویداد ایکس باکس معرفی می شود

افشای یک کیت مطبوعاتی در دسترس عموم در وب‌سایت Undead Labs تایید کرد که تریلر جدیدی از بازی State of Decay 3 انحصاری ایکس باکس بخشی از رویداد آینده Xbox Showcase 2024 خواهد بود. این تایید در پاراگراف پایانی کیت مطبوعاتی بود و اذعان داشت که تریلر با اعلام تغییر نام تجاری Undead Labs همزمان خواهد بود.

بیانیه مطبوعاتی Undead Labs که توسط @Gematsu به اشتراک گذاشته شده، توضیح می‌دهد که چگونه استودیو با 51 Eggs، شرکتی که به برندسازی اختصاص دارد، همکاری کرد تا برند استودیو را از ریشه‌های مستقل خود به سمتی که بیشتر با شرکت مادر Xbox منطبق است، تغییر دهد. به نقل از ویکی ابرتز، رئیس ستاد آزمایشگاه Undead Labs، “این احساس درست بود و همچنین زمان مناسب که برند ما نشان دهنده میزان رشد و تغییر ما بود.”

چند بازی انحصاری جدید در رویداد ایکس باکس معرفی می شود

بنیانگذار Undead Labs اندکی پس از خرید آن توسط ایکس باکس در سال 2018 استودیو را ترک کرد. فیلیپ هولت سپس نقش مدیر استودیو را بر عهده گرفت و شروع به گسترش استودیو Undead Labs از ریشه های سیاتل کرد تا دفاتر ایلینوی و فلوریدا را نیز شامل شود. هولت می‌گوید: «ما می‌خواستیم به خلاقیت‌هایی که کار می‌کنیم هویتی جمعی بدهیم که فراتر از زامبی‌ها باشد.”

از آن زمان، Undead Labs تمام محتوای وب سایت شرکت را به جز صفحه لندینگ که اعضای تیم در آن به چشم می خورند، حذف کرده است.

4 سال از زمانی که گیمرها برای اولین بار به ورودی بعدی Undead Labs در سری State of Decay نگاه کردند، می گذرد. اعلام رسمی تریلر State of Decay 3 که در رویداد Xbox 2020 بود. هنوز تاریخ انتشار تایید شده ای برای State of Decay 3 مشخص نشده، اما این بازی پس از عرضه به Xbox Game Pass و PC Game Pass می رود. همچنین هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه بازی State of Decay 3 جزو عناوینی باشد که به طور بالقوه می توانند در آینده در پلی استیشن پورت داشته باشند، وجود ندارد.

منبع
windowscentral

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا