لپ تاپ

بررسی Ninkear A15 Plus: لپ‌تاپی با قیمت مناسب و ناشناخته

فهرست مطالب

گاهی اوقات، بررسی لپ‌تاپ‌های شرکت‌های مشهور خسته‌کننده می‌شود. چه خوب است که به سراغ برندهای کمتر شناخته‌شده یا حتی ناشناخته برویم و دیدگاهمان را نسبت به بازار لپ‌تاپ‌ها گسترش دهیم.

در این بررسی، به سراغ لپ‌تاپ Ninkear A15 Plus می‌رویم. بیایید ببینیم این دستگاه چه چیزهایی در زیر کاپوت خود دارد:

مشخصات Ninkear A15 Plus

  • ابعاد: 229×358×18 میلی متر، 1.775 کیلوگرم
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچ IPS، 1920×1080
  • پردازنده: AMD Ryzen 7 5700U (8 هسته، 16 رشته، تا 4.3 گیگاهرتز)
  • کارت گرافیک: Radeon RX Vega 8 (یکپارچه)
  • حافظه: 32 گیگابایت DDR4، 1 ترابایت SSD NVMe PCIe
  • اتصالات: 1×Type-C USB 3.2 Gen 1، 2×Type-A USB 3.2 Gen 1، HDMI، جک
  • 3.5 میلی متری، اسلات microSD، بلوتوث 5.0، WI-FI 5 (802.11ac)
  • باتری: 57 وات ساعت، 5000 میلی آمپر ساعت، Li-Pol
  • سیستم عامل: Windows 11 Home
  • رنگ: نقره ای
  • قیمت: از 44000 روبل

Ninkear A15 Plus

جعبه لپ‌تاپ چیزی خاص نیست – یک جعبه مقوایی معمولی، مانند اکثر لپ‌تاپ‌های موجود در بازار. اما محتویات جعبه ما را شگفت زده کرد: به جز خود لپ‌تاپ Ninkear A15 Plus و شارژر، یک ماوس و یک پد ماوس هم داخل آن بود. این لوازم جانبی ارزان‌قیمت هستند، اما وجود آنها امتیاز مثبتی برای خریدار است.

با نگاه اول به لپ‌تاپ، حس آشنایی به شما دست می‌دهد: این دستگاه بسیار شبیه به Yandex.Lunnen Ground است که قبلا بررسی کردیم، حتی مشخصات آنها هم مشابه است.

بدنه Ninkear A15 Plus تقریباً به طور کامل از فلز ساخته شده است و فقط حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش پلاستیکی هستند. نام تجاری در گوشه سمت چپ بالای درب لپ‌ تاپ حک شده است.

نکته قابل توجه این است که این دستگاه به راحتی “تست مک‌بوک” را پشت سر می‌گذارد: می‌توانید درب لپ‌تاپ را با یک دست باز کنید. حداکثر زاویه باز شدن صفحه نمایش 180 درجه است که به امتیاز این مدل می‌افزاید.

صفحه نمایش دارای روکش مات است که از چشمان شما در برابر نور خیره کننده هنگام کار با لپ‌تاپ محافظت می‌کند. حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش باریک هستند، اما بی‌سابقه نیستند. ارتفاع حاشیه ی بالایی حدود یک سانتی متر است و طبق معمول، یک سوراخ دوربین در آن وجود دارد. حاشیه ی پایینی ضخیم‌تر است – حدود 14 میلی متر – و حاشیه‌های جانبی باریک‌ترین هستند – حدود 7 میلی متر عرض دارند.

صفحه کلید Ninkear A15 Plus full-size است و دارای یک صفحه کلید عددی نیز می‌باشد. با این حال، این صفحه کلید نور پس زمینه ندارد و با استفاده از Fn+F5 قابل تنظیم است. دو بار فشار دادن این کلیدها به شما امکان می‌دهد سطح روشنایی را انتخاب کنید، اما با فشار سوم، حالتی فعال می‌شود که در آن تا زمانی که صفحه نمایش روشن است، نور پس زمینه کلیدها همیشه روشن می‌ماند و بعد از 10 ثانیه خاموش نمی‌شود. با فشار دادن Fn+F5 برای چهارمین بار، نور پس زمینه خاموش می‌شود.

لازم به ذکر است که صفحه کلید تقریباً تمام عرض لپ‌تاپ را اشغال می‌کند و فقط 3-4 میلی متر در دو طرف فضای خالی باقی می‌ماند. کلیدهای بالا و پایین full-size هستند و برخلاف بسیاری از لپ‌تاپ‌های مدرن، نصفه نیستند. دکمه پاور از صفحه کلید جدا نیست و در گوشه سمت راست بالای آن قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا